Palaan vielä tähän: 525 vuotaa öljyä vaihdelaatikon ja kardaanin liitoksesta. Mitä sieltä pitää/kannattaa vaihtaa ja millä aikataululla, eli onko kuin kiire? Loota ei kuitenkaan pidä minkäänlaista ääntä ja toimii hyvin (kop kop).
Kyseessä on ilmeisesti aika iso homma, joten mielellään varaisin valmiiksi ja vaihtaisin kerralla kaikki osat, jotka sieltä kannattaa vaihtaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by BiltemaMotorWork View PostFAQ:ssa on linkki joka kertoo puhaltimen moottorin esivastuksen sijainnin, mutta linkki ei toimi enää. Irrotin apukuskin jalkatilasta vasemmalta muovin irti jonka takana oletin sen olevan, mutta voisiko joku selventää tarkemmin missä se on tai jos olisi kuvaa jossain nii auttaisi löytämään?
Oisko tuosta apua?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSopivasti kun tukilaakerin saa veltoksi niin kardaani hakkaa pohjaan saakka.
Myös tuon rättinivelen kunto kannattaa tarkistaa.
Leave a comment:
-
-
FAQ:ssa on linkki joka kertoo puhaltimen moottorin esivastuksen sijainnin, mutta linkki ei toimi enää. Irrotin apukuskin jalkatilasta vasemmalta muovin irti jonka takana oletin sen olevan, mutta voisiko joku selventää tarkemmin missä se on tai jos olisi kuvaa jossain nii auttaisi löytämään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostHiukan siinä kardaanissa oli välystä kun ravistelin, joten voiko tärinä tulla siitä, jos tukilaakeri on levinnyt/väljistynyt? Takapäässä on kaikki ihan ehjää ja renkaatkin oli tasapainossa, joten sieltäkään ei pitäisi ravistaa... :think
Myös tuon rättinivelen kunto kannattaa tarkistaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostStefa ei aiheuta ravistusta mutta tuon öljyvuodon kyllä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostMikäs täältä on levinnyt? Vaihdelootan takatiiviste vai kardaanin tukilaakeri/kumi, vai molemmat? Öljyt on lentäneet komeasti pihalle ja auto ravistaa 30-50 km/h vauhdissa...
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by Rhodry View PostMistähän lähtis vikaa etsimään kun ohjaustehostin ns lakkaa toimimasta hetkeksi vasemmalle kääntäessä hitaassa vauhdissa? Öljyä on, hihna on ok. Oikealle kääntäessä toimii normaalisti. Vasemmalle kun kääntää niin aluksi toimii, sitten hetken aikaa ei toimi ja tarpeeksi kun kääntää niin alkaa taad toimia.
Leave a comment:
-
-
Mistähän lähtis vikaa etsimään kun ohjaustehostin ns lakkaa toimimasta hetkeksi vasemmalle kääntäessä hitaassa vauhdissa? Öljyä on, hihna on ok. Oikealle kääntäessä toimii normaalisti. Vasemmalle kun kääntää niin aluksi toimii, sitten hetken aikaa ei toimi ja tarpeeksi kun kääntää niin alkaa taad toimia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bimmer90 View PostOsaisko joku antaa neuvoja mitä seuraavaks. Eli e34 purki mystisesti virtaa. Sulake kerrallaan irti ja yhen sulakkeen kohalla huomasin että nyt loppu virrankulutus, sulakkeen takaa löyty ainakin kattoluukku,lasinpyyhkimet, sähkölasit ja keskuslukitus. Että mitähän seuraavaksi..
Leave a comment:
-
-
Pyyhkiän vivuston väljät puslat rupeavat purkamaan akkua. No on kaukaa haettu teoria.
Sulake paikallaan otat sen takana olevilta sähkölaitteilta yksi kerrallaan pistokkeen irti ja kun oikea löytyy niin sitä tutkimaan.
Kai odotit että auto menee ns. Torkkuun asti ennenkuin mittasit että purkaa akkua. Nämäkun sammutuksen jälkeen jättää virrat ikkunoille ja kattoluukulle joksikin aikaa.
Leave a comment:
-
-
Ihan toimettomana purkaa myös akun. Mutta kiitti vinkeistä,täytyy nuo tsekata seuraavaksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bimmer90 View PostOsaisko joku antaa neuvoja mitä seuraavaks. Eli e34 purki mystisesti virtaa. Sulake kerrallaan irti ja yhen sulakkeen kohalla huomasin että nyt loppu virrankulutus, sulakkeen takaa löyty ainakin kattoluukku,lasinpyyhkimet, sähkölasit ja keskuslukitus. Että mitähän seuraavaksi..
Yksi, mikä tulee mieleen, niin pyyhkijöiden moottori vetelee viimeisiään. Toinen juttu voi olla että pyyhkijän puslitus on mennyt paskaksi ja toinen pyyhkijänvarsi on tippunut pellin sisään, mikä rasittaa pyyhkijöiden moottoria kohtuuttomasti ja polttaa sulakkeita.
Tsekkaapas pyyhkijät ihan ekaksi. Ottaako toinen kiinni konepellin etureunaan?
Leave a comment:
-
Leave a comment: