Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikä on vialla, kun bemarin toinen takapyörä (tai ehkä molemmat) ulvoo jarruttaessa? Ääni ei ole mikään normaali jarrun vinkuna tai kitinä, vaan erikoisempi ääni, sellainen ulvahdus niin kuin olisin liikkeellä jollain halvatun kuormurilla, ja se kuuluu vain jarrutuksen lopussa, kun auto on jo lähes pysähtynyt. Jarrut toimii muuten ok mutta vinkuvat (paskat jarrupalat).
-
-
Viittiskö joku mittaa E34 TAKA abs anturista metalliosan halkaisijan ja pituuden kärjestä muovikantaan. Kiitos etukäteen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostOnkohan noissa vuosimalleissakin mahdollista eroa?
En kyllä puhelimella ryhdy vertailemaan etk:sta miten menee.
Leave a comment:
-
-
Onkohan noissa vuosimalleissakin mahdollista eroa?
En kyllä puhelimella ryhdy vertailemaan etk:sta miten menee.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Klasu- View PostMä tein hetki sitten tohon 535 sedaniin satularempan, niin takana oli tosiaan 38mm mäntä.
540 kiinnostais, että onko sielläkin sedanina toi 38mm mäntä.
Leave a comment:
-
-
Mä tein hetki sitten tohon 535 sedaniin satularempan, niin takana oli tosiaan 38mm mäntä.
540 kiinnostais, että onko sielläkin sedanina toi 38mm mäntä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostMinä kun olin katsovani että satuloissa olisi sama varaosanumero sedanin ja touringin välillä)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rgaweer View PostOn eroa. Kyllä touringissa on 40mm mäntä kun taas sedanissa pienempi 38mm. 540 jarruihin en ota kantaa.
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by Klasu- View PostRiippuen tietysti niin tiloista, auton käyttötarpeesta ym, mutta mikäli edellämainitut taipuu, voin suositella melkein apurungon tiputtamista, ja kaikkien puslien uusimista, jos perästä haluaa tip-top.
Isot kiinnikepuslat vaihtuu kyllä kohtalaisen simppelisti ja nopeasti, mutta eivät korjaa kaikkia ajettavuuteen liittyviä ongelmia enää näiden ikäisistä autoista.
Takatukivarsien puslat ovat yksi ongelmapaikoista. Ne kulahtavat samaan tapaan, ja tämä vaikuttaa suoraan pyöränkulmiin, ja niiden muuttumiseen eri ajotilanteissa.
Projektista tekee ikävän se, että tekemistä on jonkinverran, ja auto on liikuttelukelvoton ilman apurunkoa, eli seisoo paikallaan prokkiksen alusta loppuun.
Itse juuri prokkiksen tehneenä voi kyllä todeta, että oli suuri parannus ajettavuuteen. Perä ei tunnu enää osallistuvan ohjaamiseen lainkaan, ja jousituskin tuntuu ottavan epätasaisuudet nyt tosi hienostuneesti, mieto tömähdys vaan.
Originally posted by Purtsi123 View PostLöytyy myös motonetista suoraan hyllystä.
Leave a comment:
-
-
Riippuen tietysti niin tiloista, auton käyttötarpeesta ym, mutta mikäli edellämainitut taipuu, voin suositella melkein apurungon tiputtamista, ja kaikkien puslien uusimista, jos perästä haluaa tip-top.
Isot kiinnikepuslat vaihtuu kyllä kohtalaisen simppelisti ja nopeasti, mutta eivät korjaa kaikkia ajettavuuteen liittyviä ongelmia enää näiden ikäisistä autoista.
Takatukivarsien puslat ovat yksi ongelmapaikoista. Ne kulahtavat samaan tapaan, ja tämä vaikuttaa suoraan pyöränkulmiin, ja niiden muuttumiseen eri ajotilanteissa.
Projektista tekee ikävän se, että tekemistä on jonkinverran, ja auto on liikuttelukelvoton ilman apurunkoa, eli seisoo paikallaan prokkiksen alusta loppuun.
Itse juuri prokkiksen tehneenä voi kyllä todeta, että oli suuri parannus ajettavuuteen. Perä ei tunnu enää osallistuvan ohjaamiseen lainkaan, ja jousituskin tuntuu ottavan epätasaisuudet nyt tosi hienostuneesti, mieto tömähdys vaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Homer View PostAnd the toinen kysymys että noita lasinnostimen valkoisia muovisia ohjureita mitkä kiskoilla liikkuu,niin saakohan hyllytavarana Kl:stä tai marmorilta? -94 sedan malli kyseessä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: