Originally posted by bimmer90
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by MPV View PostEi kai siellä mitään kuormantunnistinta sentäs ole. Jos vuodot jarrujärjestelmän ulkopuolelle on varmasti suljettu pois, niin silloin vuoto voi olla järjestelmän sisällä takaisin säiliölle päin. Onko ABS-jarrrut? Itse tosin aloittaisin helpoimmasta ja vaihtaisin vielä varmuuden vuoksi jarruletkut molemmille puolille taakse. Voihan olla että toinen letku on vaurioitunut ja pääsee pullistumaan, jolloin paine laskee, mutta ei kuitenkaan vuoda (vielä).
Leave a comment:
-
-
Ja se dampperin ulkokehä on edelleen kiinteässä suhteeasa keskiosaan?
Kuten sanottua, ei olisi ensimmäinen kerta. Ja jos se on irti, toiminta voi olla aivan mitä vaan väliltä kohtalainen käynti --> ei mitään eloa.
Erittäin huonokuntoinen vj-kansi/pyörijä voi kyllä myös aiheuttaa tuollaista
Leave a comment:
-
-
Noniin.. Eli konetta koitettu pyörittää käsin,hyvin pyöri eikä missään kohtaa jumittanut. Moottorin maadoitus myös katottu kuntoon. Ei vaikutusta. Päävirtasulake kunnossa. Virranjakajan kansi oli aika heikossa kunnossa eli ne "klipsut" siinä kannessa aika huonona. Käsittääkseni seki vaikuttaa aika paljo..?
Ens viikolla jos hakis uuden virranjakajan kannen ja tulpat ja kattois onko vaikutusta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jabaaa View PostOis semmonen ongelma e34 525 tds:ssä eli ei takajarrut toimi, katsastukseen vein niin nousee sinne 1.0 pintaan ja sen jälkeen tippuu molemmilta puolilta 0.3 ja mitään vuotoja ei löytyny ja jarrut on myös ilmattu ja etujarrut toimii kyllä
Joku puhui jostain kuormantunnistimesta että sillä vois olla osuutta asiaan mutta itse kun en oo tämmöseen aikasemmin törmänny niin jos joku asiasta ymmärtävä voisi jeesiä.
Leave a comment:
-
-
Ois semmonen ongelma e34 525 tds:ssä eli ei takajarrut toimi, katsastukseen vein niin nousee sinne 1.0 pintaan ja sen jälkeen tippuu molemmilta puolilta 0.3 ja mitään vuotoja ei löytyny ja jarrut on myös ilmattu ja etujarrut toimii kyllä
Joku puhui jostain kuormantunnistimesta että sillä vois olla osuutta asiaan mutta itse kun en oo tämmöseen aikasemmin törmänny niin jos joku asiasta ymmärtävä voisi jeesiä.
Leave a comment:
-
-
Paljonko on kiristys momentti m40b18 moottorissa nokan pukeille ja hihnapyörälle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Klasu- View PostHyvin suurella todennäköisyydellä syyllinen on juurikin se oikean etuoven lukkomoottori, joka on vuosien varrella menettänyt tehonsa.
Itselläni viallinen lukkomoottori toimi siten, että avatessani lukituksen muualta, kuin siitä renaavasta ovesta, avautuivat, ja heti perään sulkeutuivat kaikki muut lukot.
Tämä ongelma - kuten myöskin kyseisen oven toimimaton/satunnaisesti toimiva lukitus korjaantuivat ko. lukkomoottorin vaihdolla.
Eli renaava lukkomoottori kykenee siis aiheuttamaan kaikkien muiden lukkomoottorien epämääräisen toiminnan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostErehdyinkö nyt ratista?
32341162097
hain tämän e34 alta vm. 94 loppupäästä. Lieneekö vaukutusta asiaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MPV View PostSports II-ratti? Eli airbägillinen 32 34 1 161 982 ?
BMW fans kertoo että olisi käytetty: E36, E34 ja E31
32341162097
Tuon yhteydessä ei mainita e36:sta.
hain tämän e34 alta vm. 94 loppupäästä. Lieneekö vaukutusta asiaan.
Ja joo bägillinen salmiakki kyseessä.
Siis tämä tuote mutta onko tämä tarkoittamani salmiakki? http://www.realoem.com/bmw/enUS/part...&q=32341162097
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostLuin hyvän tietopläjäyksen e34 rattivaihtoehdoista tuolta englanninkieliseltä foorumilta. http://forum.bmw5.co.uk/topic/54844-...wheel-options/
Minulla on autossa ns. salmiakkiratti eli tuon mukaan sports II ratti
Onko tuo aivan identtinen e36 ja e34 autoissa?
Lähinnä mietin että onko jotain eroa offsetissa?
Realoem antaa e34 ratille lisäksi vain e39 ja e31 autot.
Pitää varmaan purkaa ratti ja katsoa mikä osanumero löytyy.
BMW fans kertoo että olisi käytetty: E36, E34 ja E31
Leave a comment:
-
-
Luin hyvän tietopläjäyksen e34 rattivaihtoehdoista tuolta englanninkieliseltä foorumilta. http://forum.bmw5.co.uk/topic/54844-...wheel-options/
Minulla on autossa ns. salmiakkiratti eli tuon mukaan sports II ratti
Onko tuo aivan identtinen e36 ja e34 autoissa?
Lähinnä mietin että onko jotain eroa offsetissa?
Realoem antaa e34 ratille lisäksi vain e39 ja e31 autot.
Pitää varmaan purkaa ratti ja katsoa mikä osanumero löytyy.
Leave a comment:
-
-
Hyvin suurella todennäköisyydellä syyllinen on juurikin se oikean etuoven lukkomoottori, joka on vuosien varrella menettänyt tehonsa.
Itselläni viallinen lukkomoottori toimi siten, että avatessani lukituksen muualta, kuin siitä renaavasta ovesta, avautuivat, ja heti perään sulkeutuivat kaikki muut lukot.
Tämä ongelma - kuten myöskin kyseisen oven toimimaton/satunnaisesti toimiva lukitus korjaantuivat ko. lukkomoottorin vaihdolla.
Eli renaava lukkomoottori kykenee siis aiheuttamaan kaikkien muiden lukkomoottorien epämääräisen toiminnan.
Leave a comment:
-
-
Mistäköhän mahtaisi johtua että ovien lukitus aukeaa omia aikojaan? (välissä tunteja? kun esim. työpäivän jälkeen on ovet lukitsematta vaikka varmasti olen lukkoon kääntänyt)
Oireena myöskin se että oikea etuovi ei mene lukkoon ja auki muualta avaimella kääntämällä, mutta kun kartturin ovesta kääntää lukkoon niin kaikki menee ja aukeaa kyllä.
Edit: kyseessä 1993 530iA sedan
Leave a comment:
-
Leave a comment: