Tyyppivika. Moottorit liikuttaa vaijereita jotka säätöä tuottaa. Vaijerit on kutistuneet ja eivät yletä toisella puolella moottoriin. Vaijerin kuorta lyhentämällä vaijeri taas ylettää moottoriin ja saadaan lisää käyttöikää.
Eli penkki irti ja vaijerit löytyy sieltä alta? :think
Onko E34:sen (sähkökäyttöisissä) etupenkeissä yleensä 2 moottoria per puoli? Apparin puolen penkki liikkuu eteen/taakse vain toiselta puolelta, ja myös selkänoja kallistuu vain toiselta puolen. Mikähän sieltä on levinnyt?
Tyyppivika. Moottorit liikuttaa vaijereita jotka säätöä tuottaa. Vaijerit on kutistuneet ja eivät yletä toisella puolella moottoriin. Vaijerin kuorta lyhentämällä vaijeri taas ylettää moottoriin ja saadaan lisää käyttöikää.
Onko E34:sen (sähkökäyttöisissä) etupenkeissä yleensä 2 moottoria per puoli? Apparin puolen penkki liikkuu eteen/taakse vain toiselta puolelta, ja myös selkänoja kallistuu vain toiselta puolen. Mikähän sieltä on levinnyt?
Jostain tulee kosteutta sisään. Mulla ainakin tuulilasin tiiviste vuosi. Mutta taitaahan niitä olla muitakin vaihtoehtoja mistä vesi pääsee. Onko lattiamatto täysin kuiva esim kuskin ja apukuskin jalkatilasta?
Mun mielestä on kyl kuiva. Paitsi kerran ku oli autopesus nii tuli muutama tilkka vettä kuskin ja apparin jalkatilaan:think vuotaiskoos tuulilasi sitte? Jos se on se nii olisko siihen mitään kotikeinoo et sais pitämään?
Mistäköhän vois johtua et menee lasit huutuun esim vesikelil? Tuulilasi pysyy melkein kokonaan auki ku puhallin melkei täysil? Tehoton puhallin? Vaiko lasi vuotaa? Raitisilmasuodatin vaihdettu.
Jostain tulee kosteutta sisään. Mulla ainakin tuulilasin tiiviste vuosi. Mutta taitaahan niitä olla muitakin vaihtoehtoja mistä vesi pääsee. Onko lattiamatto täysin kuiva esim kuskin ja apukuskin jalkatilasta?
Mistäköhän vois johtua et menee lasit huutuun esim vesikelil? Tuulilasi pysyy melkein kokonaan auki ku puhallin melkei täysil? Tehoton puhallin? Vaiko lasi vuotaa? Raitisilmasuodatin vaihdettu.
En valinnut ollenkaan vuosimallia, kun tutkailin, eikä BMWfans tarjonnut kuin yhtä varaosanumeroa, joten hieman epäilen ettei vuosimallilla ole tällä kertaa vaikutusta.
Katsoin nyt etk:stä kun pääsin koneen ääreen niin näyttää olevan myös sedan 540:ssä tuo 40mm.
Mikä on vialla, kun bemarin toinen takapyörä (tai ehkä molemmat) ulvoo jarruttaessa? Ääni ei ole mikään normaali jarrun vinkuna tai kitinä, vaan erikoisempi ääni, sellainen ulvahdus niin kuin olisin liikkeellä jollain halvatun kuormurilla, ja se kuuluu vain jarrutuksen lopussa, kun auto on jo lähes pysähtynyt. Jarrut toimii muuten ok mutta vinkuvat (paskat jarrupalat).
Leave a comment: