Originally posted by peto2
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Merkki View PostPaljonko e34 etupäässä pitäisi olla aurausta/haritusta..?
Takana ei tainnut olla pahemmin säätöjä?:think
Leave a comment:
-
-
Paljonko e34 etupäässä pitäisi olla aurausta/haritusta..?
Takana ei tainnut olla pahemmin säätöjä?:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostMistä johtuu, ettei M50 päästä lukemaan vikakoodeja? Pari vuotta sitten ei mitään ongelmaa ko. asian suhteen.
Sitten jos aikaisemmin on luettu juuri samalla johdolla ja softalla, kannattaa alkaa etsimään hapettunutta liitosta yms.
Leave a comment:
-
-
Mistä johtuu, ettei M50 päästä lukemaan vikakoodeja? Pari vuotta sitten ei mitään ongelmaa ko. asian suhteen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by korhone_ View PostPura avoimeks se jalkatila ja ulkopuolelta kastele vaikka kasteluletkulla. Jos on isompi vuotokohta niin luulis löytyvän.Last edited by Worldfuture; 14-09-2016, 19:03.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostJuu tiedän mut siis lähinnä tarkotin et tarviiks tuolta verhoilut ja kaikki purkaa:think ja pääseekös se vesi sitä kautta kuskin jalkatilaanki?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MPV View PostNo hanskalokerohan lähtee irti varmaan alle minuutissa, kun vain avaa saranoiden lukot ja irrottaa rajoitinremmien sokat.
Leave a comment:
-
-
Joo tarvinnee tutkia. Onko toi hanskalokero välttämätön kans purkaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostEmpä löytäny muuta läpivientiä ku juur ton apparin puolelta mistä näyttää menevän virtapiuha ja lämppärin johto läpi. Eipä kovin väljältä näyttäny siihen verrattuna mitä sieltä vettä tuli:think
klik
klik
klik
klik
klik
Vielä räjäytyskuva.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kv1984 View Post525:stä nokka-akselin anturi menossa? Oireet: käynnistyy välillä pitkään, nykii tasakaasulla ja välillä kaasuttaessakin, vaihteita vaihtaessa nykäisee (etenkin 2 -> 3), käy epätasaisesti tyhjäkäynnillä ja pienissä nopeuksissa. Ongelmat alkoivat kesällä ja ovat koko ajan pahentuneet, nyt nykiminen on jokapäivästä ja lähes kokoaikaista.
Missä M50-koneessa sijaitsee nokka-akselin anturi? Ellei vikakoodien luku kerro ongelman laatua, miten ko. anturin toiminta testataan esim yleismittarilla?
Leave a comment:
-
-
525:stä nokka-akselin anturi menossa? Oireet: käynnistyy välillä pitkään, nykii tasakaasulla ja välillä kaasuttaessakin, vaihteita vaihtaessa nykäisee (etenkin 2 -> 3), käy epätasaisesti tyhjäkäynnillä ja pienissä nopeuksissa. Ongelmat alkoivat kesällä ja ovat koko ajan pahentuneet, nyt nykiminen on jokapäivästä ja lähes kokoaikaista.
Missä M50-koneessa sijaitsee nokka-akselin anturi? Ellei vikakoodien luku kerro ongelman laatua, miten ko. anturin toiminta testataan esim yleismittarilla?
Leave a comment:
-
-
Empä löytäny muuta läpivientiä ku juur ton apparin puolelta mistä näyttää menevän virtapiuha ja lämppärin johto läpi. Eipä kovin väljältä näyttäny siihen verrattuna mitä sieltä vettä tuli:think
Leave a comment:
-
-
Hätäiseen otin jokun kuvan netistä ja ympyröin paikat missä on läpiviennit.
Klik
Ovat siis noiden ritilöiden/koteloiden alla. Vaatii siis hieman tähystämistä.
Näistä on yleensä vedetty ainakin apparinpuolella esim sisälämppärin haaroitus. Mikäli ei ole kunnolla tiivistetty uudelleen, niin pääsee sieltä vuotamaan sadevedet.Last edited by Kal.ju; 12-09-2016, 19:59.
Leave a comment:
-
Leave a comment: