Originally posted by E39-530A
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Olisiko tähän mitään? Ilmeisesti asentotunnistin voisi pistää vastaan. Penkkiä ei saa enää ylös, vaan vyö on täysin tiltissä. Onko tähän enää mitään muuta keinoa kuin sakset ja uusi vyö?
-
ei kumpaankaan :think toimiiko sulla nopeusmittari? meinaan vaan on nopeusmittarin koodi tuoOriginally posted by Kv1984 View PostM50B20 vm 1991 heitti tällaisen vikakoodin:
73 Nopeusimpulssi: väärä signaali / ei signaalia
Testerinä Bosch Esitronic. Viittaakos tuo nyt kampuran vai nokan anturiin?
Leave a comment:
-
Takavyö jumissa
Mikä olisi toimiva konsti saada (sedanin) kaatuvan takapenkin vyö pois jumista? Se oli kaiketi mennyt siinä yhteydessä, kun olen viimeksi kaatanut penkkiä akun johdon irroituksen yhteydessä. Nyt se on lukossa eikä tule ollenkaan ulospäin. Onnistuin jopa tempomaan sitä niin paljon, että penkkiä ei saa edes ylös asti. Vyön irrotus alhaalta irrottamalla voi olla vähän "haastavaa". Taisi olla niin, että kun paukutin penkkiä normiasentoon, niin se oranssi tappi pysyi alhaalla eikä noussut ylös, vaikka vetelin kippikahvasta ym.
Leave a comment:
-
Oliskos hyviä ideoita seuraavaan: sisävalot ja etummainen 12v pistoke pimeänä. Aiemmin takapenkin alla olevista sulakkeista yksi 30a sulake suli aina köntiksi aina kun sen vaihtoi, mutta ei siis palanut(tällöin kaikki toimi). Viime talven projektointien jälkeen sama sulake paloi pari kertaa, jolloin sisävalot ei pelannut(12v pistookkeesta en ole varma). Nyt ei sulake ole enää palanut eikä sulanut, mutta ei kyllä pelaa sisävalotkaan
Onko tuolla takapenkin alla joku sulake joka liittyy töötin toimintaan? Sekin on mykkänä ja konehuoneesta sen sulake ehjä. Oik. etuoven keskuslukon moottori ilmeisesti rikki, kun avaa mut ei mene lukkoon. Tällä tuskin mitään yhteistä sisävalojen ym kanssa(moottori on jo hankintalistalla)?
Ja kyseessä siis 6/89 valmistettu 535i.
Leave a comment:
-
M50B20 vm 1991 heitti tällaisen vikakoodin:
73 Nopeusimpulssi: väärä signaali / ei signaalia
Testerinä Bosch Esitronic. Viittaakos tuo nyt kampuran vai nokan anturiin?
Leave a comment:
-
M50b25nv, onko vakio eculla varustettuun mitään järkeä vaihtaa pakonokaksi imunokkaa ja kellolla ajoittaa molemmat nokat, meneekö johonkin vikatilaan jos imunokka ei ole kohdallaan vertaa vaikka siihen asentoon mitä se vakiona on? Ja mitä ne nokat alunperin on auki @ykk
Leave a comment:
-
Hmm. Lokarit ovat kyllä tarvikkeet ja reiät olivat vielä ihan nätit neliskanttiset eikä näkynyt ruostetta. Voihan olla, että reikä ei niissä ole "ihan justiinsa", mutta joku ne oli sinne (maalaamossa) saanut. No, haen joka tapauksessa uudet, jos niitä nyt sattuisi Laakkoselta saamaan ja ihmettelen. Vähänhän nuo ovat nyt löysät, vaikka vilkuissa onkin se jousisysteemin tapainen. Kiitokset ohjeista.Originally posted by Muurahainen View PostNe sinun palikat ovat rikki tai lokarin reikä kasvanut korroosion johdosta jos eivät pysy paikoillaan.
Leave a comment:
-
Ne sinun palikat ovat rikki tai lokarin reikä kasvanut korroosion johdosta jos eivät pysy paikoillaan.Originally posted by E39-530A View PostMillä sen saa pysymään paikallaan? Ne vanhat taisivat olla juuri tuollaiset ja se tahma tarkemmin ajatellen ruostesuojamassaa. Ne olivat siis tuollaiset neliskanttiset pienet palat. Sormi toki menee sinne pellin taakse, kun vilkku on tieltä pois, mutta kun vilkku on paikallaan ja ruuvi pitäisi saada ruuvattua siitä läpi. Mitä yksinkertaista asiaa en nyt tajua?
Leave a comment:
-
Millä sen saa pysymään paikallaan? Ne vanhat taisivat olla juuri tuollaiset ja se tahma tarkemmin ajatellen ruostesuojamassaa. Ne olivat siis tuollaiset neliskanttiset pienet palat. Sormi toki menee sinne pellin taakse, kun vilkku on tieltä pois, mutta kun vilkku on paikallaan ja ruuvi pitäisi saada ruuvattua siitä läpi. Mitä yksinkertaista asiaa en nyt tajua?Originally posted by jani73 View PostEi siihen liimaa tarvita. Siinä taitaa olla muovinen laajeneva mutteri, kuten linkissä kerrottiin. Se mutteri pitää kyllä itse itsensä paikallaan.
Leave a comment:
-
Ei siihen liimaa tarvita. Siinä taitaa olla muovinen laajeneva mutteri, kuten linkissä kerrottiin. Se mutteri pitää kyllä itse itsensä paikallaan.Originally posted by E39-530A View PostOnko olemassa joku OEM-osa, jolla sivuvilkkujen ruuvit tulevat kiinni? Kun vaihdoin niihin polltimot, niin ruuveja pois otettaessa siellä oli jotkut kikkareet jollain tahmalla kiinni ja ne putosivat sisälokarin uumeniin. Ruuvithan pyörii siten tyhjää. Vai tuleeko sinne joku kyläsepän patentti?:think
EDIT: On siihen näköjään Realoem:n mukaan osa 63131378066
Tuo siis tulee jollain liimalla ilmeisesti kiinni.
Leave a comment:
-
On siellä pakko olla jotain ryönää vielä.Originally posted by Rhodry View PostHaisunäätä jatkaa edelleen. Vaihdoin toisen etuvastuksen ja taas ajoin 2km ja alko haisemaan. Eilen ajoin ilman etuvastusta 20km eikä haissu yhtään. Onko siellä nyt sitte edelleen vaan jotain paskaa vaikka sitä on putsattu kolmeen kertaan vai mikä saatana sen ongelma on?
Leave a comment:
-
Sivuvilkkujen ruuvien kiinnitys
Onko olemassa joku OEM-osa, jolla sivuvilkkujen ruuvit tulevat kiinni? Kun vaihdoin niihin polltimot, niin ruuveja pois otettaessa siellä oli jotkut kikkareet jollain tahmalla kiinni ja ne putosivat sisälokarin uumeniin. Ruuvithan pyörii siten tyhjää. Vai tuleeko sinne joku kyläsepän patentti?:think
EDIT: On siihen näköjään Realoem:n mukaan osa 63131378066
Tuo siis tulee jollain liimalla ilmeisesti kiinni.
Leave a comment:
-
Haisunäätä jatkaa edelleen. Vaihdoin toisen etuvastuksen ja taas ajoin 2km ja alko haisemaan. Eilen ajoin ilman etuvastusta 20km eikä haissu yhtään. Onko siellä nyt sitte edelleen vaan jotain paskaa vaikka sitä on putsattu kolmeen kertaan vai mikä saatana sen ongelma on?
Leave a comment:
Leave a comment: