Niin siis ei ole edes kitkalukko jossei ole tuota s kirjainta? Onko näitä siis kitkalukolla ja avoimena vaan? Vai onko ihan täyslukkokin olemassa?
ei, ei ole muuten kun kitkalukkona. kemppilukko on asia erikseen, sillä pilataan avoimen perän arvo. jos ei paikoillaan olevassa tyyppikilvessä ole "s" niin silloin se ei ole lukko. kaikki jäliläteen lukotetut murikat on hävitetty tuo "tyyppikilpi" tai sit johonkin on merkattu s tai lukko
puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella: e39 523ia arctic silver e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä: e30 328i *Rot m50b28
530iA 9/1993 manuaali ilmastoinnilla. Lämpöä tulee reippaasti, oikein kuumaa. Suulakkeista ei vaan tule oikein ilmaa että tuntuisi edes täydellä teholla. Puhallin toimii kaikilla nopuksilla moitteettomasti ja ennen lämppärin kennoa kyllä ilma virtaa sisäilmasuodattimen kotelosta.
Ilman suuntaus tuntuu toimivan.
Mikä näissä voi ahdistaa? Muu kuin tukkeutunut lämppärin kenno, joka sekin näyttää päälisin suodattimen puolelta ok:lta.
530iA 9/1993 manuaali ilmastoinnilla. Lämpöä tulee reippaasti, oikein kuumaa. Suulakkeista ei vaan tule oikein ilmaa että tuntuisi edes täydellä teholla. Puhallin toimii kaikilla nopuksilla moitteettomasti ja ennen lämppärin kennoa kyllä ilma virtaa sisäilmasuodattimen kotelosta.
Ilman suuntaus tuntuu toimivan.
Mikä näissä voi ahdistaa? Muu kuin tukkeutunut lämppärin kenno, joka sekin näyttää päälisin suodattimen puolelta ok:lta.
Miltäs se suodatin vaikuttaa? Vai joko se on uusi?
Toimiiko manuaali-ilmastonti jotenkin puoliautomaattisesti tarkkaillen sisälämpötilaa vai ilman ”älyä” työntäen kylmempää tai kuumempaa kunnes lämpösäädintä kääntää johonkin? Ongelmia ei varsinaisesti ole mutta näin mielenkiinnosta kysyn. 1995 rullannut tehtaalta.
Toimiiko manuaali-ilmastonti jotenkin puoliautomaattisesti tarkkaillen sisälämpötilaa vai ilman ”älyä” työntäen kylmempää tai kuumempaa kunnes lämpösäädintä kääntää johonkin? Ongelmia ei varsinaisesti ole mutta näin mielenkiinnosta kysyn. 1995 rullannut tehtaalta.
E34:ssä on molempaa versiota.. jos lämmönsäätö namiskoissa on lämpöasteet niin on automaattinen ja jos on pelkkä sininen-punainen säätö niin on täys manuaali.
Onkos täällä ketään ix miehiä paikalla? Tuli ix ostettua ja todettua että ulompi alapallo väljä etupäästä, ongelma on siinä että näissähän on erilainen tukivarsi mitä takavetoisissa.
Kl-varaosilla tukivarsi oli jotain 250e kpl, ei ihan viittis sellaistakaan laittaa.
Lähinnä se että onko noihin kukaan vaihtanut erikseen alapalloa tukivarteen? Varaosanumeroa ei ainakaan anna pelkälle alapallolle.
Onkos täällä ketään ix miehiä paikalla? Tuli ix ostettua ja todettua että ulompi alapallo väljä etupäästä, ongelma on siinä että näissähän on erilainen tukivarsi mitä takavetoisissa.
Kl-varaosilla tukivarsi oli jotain 250e kpl, ei ihan viittis sellaistakaan laittaa.
Lähinnä se että onko noihin kukaan vaihtanut erikseen alapalloa tukivarteen? Varaosanumeroa ei ainakaan anna pelkälle alapallolle.
Ulompaa saa erikseen. ~60e saksasta. Sisempään saa koineistettua ML mesen alapallon 27,90 motonet
Ps . On muuten ix e34 kaikki ihan helvetin kallista alustassa/voimansiirrossa
Comment