Uusi ketju, edellinen tässä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332012
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kv1984 View PostKäykö E34 touringista takajarrusatulat sedaniin, onko esim. mäntien koossa/toimivuudessa eroa?
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=29114VW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
-
Originally posted by bimmer90 View PostOsaisko joku antaa vinkkiä mikä vois olla ku repsikan puolen ajvalo ei toimi. Uus polttimo ja virtaa tulee. Kaikki muut valot kyllä toimii.
Comment
-
-
Onko kukaan laitellut M67D39-moottoria E34-koriin? Perustuukos se joltain osin M60-koneeseen, että esim. E34 V8 koneenjalat passaisivat suoraan? Miten ajoneston kanssa? Onko se yhtä helposti ohitettavissa kuin esim. M52:ssa?Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
mistä edullisimmin tuulilasille uusi lista? realoem antaa hinnaksi satasen kantturoita, mutta schmiedellmannilla maksaa yli 200e. aika suolainen hintapuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Kysäsenpä vielä toisen kerran, kun edellisessä ketjussa ei tullut vastausta:
Mistä lähteä etsimään vikaa, jos auto nykii ja veto heikkenee lähinnä vain kostealla kelillä tai sadesäällä? Kuivalla kelillä, vaikka olisi pakkastakin, ongelmaa ei ole.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Klasu- View PostEdellisessä ketjussa joku tiedustelikin konepellin tiivisteiden kuntoa, sekä moottorin suojamuovien läsnäoloa?
Näistä on hyvä aloittaa, kerran oireilee vaan märällä.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Ajaessa viiman vaikutuksesta konepellin ja lukkopellin välistä voi päästä hyvinkin paljon kosteutta moottorin päälle, mikäli tiivistys on huono.
Tämä taas etsii tiensä sytytystulppien koloihin ym. ja voi sitäkautta aiheuttaa jos jonkinlaista ongelmaa.
Pohjamuovien puuttuminen voi kiihdyttää ongelmaa entisestään, kun auton ali virtaava ilma luo alipainetta konetilaan vrt. konepellin takareunan nosto kilpureissa.
Katso nyt vielä puolat visuaalisesti, jos yhdenkään puolan ulkokuori on halkeillut, vaihtoon. Näitä halkeilee vanhemmiten, ja tällöin jo pelkkä kostea ilmanala voi riittää oireiluun.Last edited by Klasu-; 20-10-2016, 20:37.
Comment
-
-
^ Kiitos, minäpä tsekkailen!
Missäs kohtaa konepellissä pitäisi olla tiivisteitä ja millaisia? Tuntuu kyllä nyt tyhmältä, mutta en ole kiinnittänyt moiseen asiaan aikaisemmin mitään huomiota.
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View Post^ Kiitos, minäpä tsekkailen!
Missäs kohtaa konepellissä pitäisi olla tiivisteitä ja millaisia? Tuntuu kyllä nyt tyhmältä, mutta en ole kiinnittänyt moiseen asiaan aikaisemmin mitään huomiota.VW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
-
Comment