Teinkin asiasta jo osto ilmoituksen mutta vastauksien puutteessa levittelen asiaa tännekkin jos joku sattuis vaikka näkemään, eli hakusessa olisi E34seen Camper ja caster säätöön säätölevyt jos jollain sellaiset sattuu semmoiset löytymään tai tietää keltä kannattaa kysyä laittakaa privaa
Millassia jarrucomboja porukalla e34 käytössä. Tällä hetkellä 3.6 m5 jarrut itsellä ja tuntuu et paremmat saisi olla. Toki noi voi olla vähän kulahtaneet ja palat lasittuneetkin. Tuleeko huimaa parannusta esim jos ostaa reijitetyt + uritetut ja keraamiset palat vai alkaako muokkaan etee jotain isompaa settiä
Aihe olisi täälläkin vähän tapetilla, ja olen funtsinut, että mitä sinne laittaisi.
Yhdet "SRT-8" Brembot olis jouten, ja niihin näkyisi saavan tehdastekoisia adaptereitakin kolmenepaan.
Noiden kanssa saattaa vaan kasvaa piirien tilavuusero niin suureksi etu/taka, että poljintuntuma heikkenee, ellei taakse keksi jotakin uutta myös. Täytyy tutkailla.
Eikai se sitä tuntumaa vie vaan jos pääsylkky on liian pieni vs. Satulat?
Minä hommasin e38 730d brembon kiinteet satulat. Sain käsityksen että menee bolt on ku käyttää e38 levyä. Nopeesti kävin irtotolppaan mallaamassa niin reikäjako on kyllä eri:think
M50B25 vanos antaa vikakoodia nokka-akselin anturista. Mistä tiedän onko vika itse anturissa vai vanoksessa/vanoksen tiivisteissä? Eikös vuotavat vanoksen tiivisteet voi ilmetä myös nokka-anturin vikakoodina? Voiko nokan anturin toimintaa mitata? Vanos on kyllä ruvennut viime aikoina ääntelemään, mutta toisaalta, nokan anturi on tarvikelaatuinen eli se voisi hyvinkin olla lakannut toimimasta. :think
M50B25 vanos antaa vikakoodia nokka-akselin anturista. Mistä tiedän onko vika itse anturissa vai vanoksessa/vanoksen tiivisteissä? Eikös vuotavat vanoksen tiivisteet voi ilmetä myös nokka-anturin vikakoodina? Voiko nokan anturin toimintaa mitata? Vanos on kyllä ruvennut viime aikoina ääntelemään, mutta toisaalta, nokan anturi on tarvikelaatuinen eli se voisi hyvinkin olla lakannut toimimasta. :think
Oletan että vaikka kyse on vanhasta vessasta niin livedataa katsomalla näkee että antaako anturi signaalia vai ei. Ja jos antaa, antaako sellaista kuin kuuluukin.
Oletan että vaikka kyse on vanhasta vessasta niin livedataa katsomalla näkee että antaako anturi signaalia vai ei. Ja jos antaa, antaako sellaista kuin kuuluukin.
Myös vanoksen statuksen varmaan näkee. Eli on/off
Livedatalla ei päässyt katsomaan nokan anturin arvoja, sillä tässä kyselen.
Sitten searchilla koittanut etsiä ohjeita helmojen vaihtoon, ei löydy kuin kolmekymppiin . Hitsailuhommat sun muut kyllä luonnistuu, mutta olisi mukava saada ihan kunnon ohjeet siihen miten nuo koko helmat vaihdetaan. Kyseessä siis sigun saloon.
BMW E30 325i 1988 Delphin Metallic BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
Honda Civic EF 1989 Auringonpolttama Punainen
Jos nahkaa olet värjäämässä niin tuo on väärä tuote siihen. Tuota ei ilmeisesti saa edes sävytettynä ja olisi tarkoitettu ainoastaan kuluneiden kohtien "meikkaamiseen". Leather colourant on se jota saa sävytettyä, ja jota yleensä käytetään sopivan kiillon tuovan "lakan" (leather finish) kanssa paikkaukksissa ja uudelleen värjäyksissä.
Millassia jarrucomboja porukalla e34 käytössä. Tällä hetkellä 3.6 m5 jarrut itsellä ja tuntuu et paremmat saisi olla. Toki noi voi olla vähän kulahtaneet ja palat lasittuneetkin. Tuleeko huimaa parannusta esim jos ostaa reijitetyt + uritetut ja keraamiset palat vai alkaako muokkaan etee jotain isompaa settiä
Mulla on tuossa omassa E32 750i autobahn jarrut edessä, eli 4 mäntäset satulat ja 325mm levyt sekä takana perus 540i jarrut. Omaan makuun ainakin pysähtyy riittävästi ja etufillarit saa lukkoon aika reippaastakin vauhdista kun kunnolla polkasee. Levyt on mtec:ltä tilatut reikäset/uraset ja paloina ihan perus RH:t. Ulkonäkösyista meinasin kyllä jossain välissä päivittää ainakin eteen vielä F-sarjalaisen performance satulat ja isommat laikat.
Mulla on tuossa omassa E32 750i autobahn jarrut edessä, eli 4 mäntäset satulat ja 325mm levyt sekä takana perus 540i jarrut. Omaan makuun ainakin pysähtyy riittävästi ja etufillarit saa lukkoon aika reippaastakin vauhdista kun kunnolla polkasee. Levyt on mtec:ltä tilatut reikäset/uraset ja paloina ihan perus RH:t. Ulkonäkösyista meinasin kyllä jossain välissä päivittää ainakin eteen vielä F-sarjalaisen performance satulat ja isommat laikat.
520i M50 automaatti antoi vikakoodia lambdan lämmityksestä (Boschin testeri, vikakoodi 53). Oireet: käy prkleen rikkaalla, lämpimänä tyhjäkäynti hyrskyttää hirveästi, kiihtyy huonosti, välillä käynnistyy ja sammuu heti. Päästötestissä lambda-arvo normaali. Mistä lähteä hakemaan vikaa? :think
520i M50 automaatti antoi vikakoodia lambdan lämmityksestä (Boschin testeri, vikakoodi 53). Oireet: käy prkleen rikkaalla, lämpimänä tyhjäkäynti hyrskyttää hirveästi, kiihtyy huonosti, välillä käynnistyy ja sammuu heti. Päästötestissä lambda-arvo normaali. Mistä lähteä hakemaan vikaa? :think
Päästötestin lambda-arvo ei kyllä liity autossa kiinni olevaan lambdaan.
Se on laskennallinen arvoi muista tuloksista.
Jos sinulla on lambdan lämmitys rikki ja se tietää että lambda alkaa toimia tosi myöhään jos alkaa.
Silloin kun lambda ei ole käytössä voi seoksissa olla jonkin verran sanomista.
Comment