Mulla näyttää average 11,3 100 km sigun rassilla. Eli kai sulla on aika kohillaan toi..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Peltsii View PostMun mielestä toi kulutus kuulostaa ihan normaalilta jopa takaveto mallille, neliveto nyt vie varmasti vielä paljon enemmän voimansiirron ja juurikin tuon välityksen takia. Nykimisiin ym. voi olla lambda syynä
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Kaverilla -91 535i. ABS valo palaa, välillä ei pala, palaa.. Kun palaa niin välillä ei absit toimi välillä toimii. Mikähän ongelma..?
Sanoin kyllä että käy vikakoodit luetuttamassa ja sanon vielä uudelleen mutta onko jollain ollut samoja probleemia?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by rick the rocket View PostMulla näyttää average 11,3 100 km sigun rassilla. Eli kai sulla on aika kohillaan toi..
Mulla kyl imee sen +15 kaupungissa pyöriessä. Kai tossa sit jotain vikaa on.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostAjatteko te pelkkää matkaa, kun tollaset lukemat? Ettekä käytä ikinä tyhjäkäyntiä?
Mulla kyl imee sen +15 kaupungissa pyöriessä. Kai tossa sit jotain vikaa on.
Btw. mitä näyttää tyhjäkäyntikulutukseksi teillä? Mulla ajotietokone näytti muistaakseen 2l tunnissa tolle M50 mosalle.. M30 mosa vei puol litraa enemmän
M47TU E61 520D FamilyWagon -06
M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
M20 E30 320i/323i Rooflost -86
M30 E24 628 CsiT Batmobile -82
O: E24 osasia
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostAjatteko te pelkkää matkaa, kun tollaset lukemat? Ettekä käytä ikinä tyhjäkäyntiä?
Mulla kyl imee sen +15 kaupungissa pyöriessä. Kai tossa sit jotain vikaa on.E34 540i 6-v manuaali touring #133/499
Comment
-
-
Originally posted by rick the rocket View PostMulla näyttää average 11,3 100 km sigun rassilla. Eli kai sulla on aika kohillaan toi..
aika kova, mulla on 16.3 nyt keskikulutus 530i manuaalilla Pari viikkoa sitten nollaantui, kun oli akku irti, ennen sitä oli melkein vuoden keskikulutus 12.3 :thinkDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostKaverilla -91 535i. ABS valo palaa, välillä ei pala, palaa.. Kun palaa niin välillä ei absit toimi välillä toimii. Mikähän ongelma..?
Sanoin kyllä että käy vikakoodit luetuttamassa ja sanon vielä uudelleen mutta onko jollain ollut samoja probleemia?
Mulla ei kyllä toiminu absit ikinä sillon kun valo paloi.E61 525xda -08
Comment
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostViime talvena teki samaa, mutta lopetti kevään tullen itsestään ja sen koommin ei ole abs valo palanu. En ole kyllä paneutunu mistä johtuu kun kerta "korjautu" itestään.:think
Mulla ei kyllä toiminu absit ikinä sillon kun valo paloi.
Mulla ei ainakaan ollut tuollaista ongelmaa oman ex 535:n kanssa vaikka suhde kesti 4 vuotta.
Kai se on vaan patistettava se luettamaan ne vikakoodit.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Tulipa tutkittua kuinka paja vaihtanut apurungon puslat taakse, mielestäni on huolimattomasti tehty kun eivät ole painaneet niitä tarpeeksi syvälle.
Pakkia laittaessa päälle kuuluu sekä tuntuu vaimea klonk. FAQ osiossa puslat ainakin asennettiin pohjaan asti...
Kysymys kuuluu, onko tästä haittaa, otanko yhteyttä pajaan ja vaadin että tekisivät homman kunnolla?:think
sigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Originally posted by Vibaa View PostTulipa tutkittua kuinka paja vaihtanut apurungon puslat taakse, mielestäni on huolimattomasti tehty kun eivät ole painaneet niitä tarpeeksi syvälle.
Pakkia laittaessa päälle kuuluu sekä tuntuu vaimea klonk. FAQ osiossa puslat ainakin asennettiin pohjaan asti...
Kysymys kuuluu, onko tästä haittaa, otanko yhteyttä pajaan ja vaadin että tekisivät homman kunnolla?:think
Ehdottomasti yhteyttä, nuo on ihan päin vittua laitettu. Mullakin oli edellinen omistaja laittanu noin uudet puslat, olivat täysin revenneet vuodessa kun nyt kesällä itse vaihdoin uudet sinne, eli se pusla ei kauaa kestä tollasena siellä.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Mikä mahtaa vaivata E34 automaatti ilmastointia, ennen pelasi moitteitta, vaihdoin raitisilman suodattimen, ainoastaan lämmityslaitteeseen syttyy se merkkivalo, ei siis se taustavalo, edes takalasin lämmitin ei toimi.
Tietävä kertoo.
Ja puhallin lähtee päälle vain suurimmalla asennolla.Last edited by Eetu; 22-11-2010, 16:50.
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostEhdottomasti yhteyttä, nuo on ihan päin vittua laitettu. Mullakin oli edellinen omistaja laittanu noin uudet puslat, olivat täysin revenneet vuodessa kun nyt kesällä itse vaihdoin uudet sinne, eli se pusla ei kauaa kestä tollasena siellä.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by Morriz View PostKiitoksia Voit heittää privaankin tuota hintaa ja tietty tähänki että muutkin onnettomat m30 omistajat saa ihmetellä. Toivottavasti hinta on edes hiukan sinnepäin, että malttaa talviautoon laittaa, vaikka tuon 535i laittaminen lähti lapasesta jo ennen kuin leimaa on käyty edes kysymässä
Pakosarjaa ei tosiaan löydy tuotteena. Se on mahdollista tehdä
räätälöimällä. Hinta on noin 1200 +/- Euroa paikalleen asennettuna
hyvistä aineista tehtynä TIG-hitsattuna. Jos tehdään samalla kertaa
usampia niin hinta tippuu. 5 sarjaa voisi olla 750,00/ auto. Hintaan
sisältyy 1-kerros keraamipinnoitus.
T:Arto Martelius
Comment
-
Comment