Tuossahan kulutus menee äärettömäksi tyhjäkäynnillä, joten jos nollaat tyhjäkäynnillä, niin kulutus pomppaa melko joutuin 30l/100km.
Eli ei pitäis näyttää paria litraa.
mulla on m60b30 kulutus tossa työmatka ajossa lähelle 20l/100km, työmatka on noin 3km keskustan läpi ruuhkassa kylmällä koneella. Kyllä ne tommosessa ajossa imee vaan sitä soppaa
Oma M50B25 menee mun työmatkaajossa 24km/sivu kun lohkolämmitintä ei ole niin sellasta pyöreesti 10.5-11l/100km Matkaajoa ja tulee vedeltyä tällä sorapätkällä luisussa.
Onko kukaan hakkeroinut tuulilasin pesurin logiikkaa niin, että kun ruuttaa nestettä lasille ei pyyhkijät lähtisi automaattisesti päälle?
Ärsyttää näin talvella, kun nuukana miehenä laittanut vettä pesunesteen sekaan ja pakkasella ajellessa meinaa pestä lasia, mutta suuttimet onkin jäässä ja pyyhkijät sitten vaan hierovat kuivunutta suolapölyhiekkaa ympäri lasia.
Tuossa bentleyn kirjassa on kyllä kytkentäkaaviot, mutta lisäksi tarvisi pinoutit noista logiikkamoduuleista (general module jne.), ettei tarvitsisi lähteä arvailemaan.
Auto on -90 535.
Miksi ihmeessä lähteä hakkeroimaan mitään???
Kun yksinkertaisin ja halvin tapa on pitää säiliössä tarpeeksi tiukkaa tavaraa.
Olis nyt aika turhauttava vika autossa. Eli sigun 525i touring -92 m50b25.
Elikkä mittaristossa palaa ABS merkkivalo, syttyy heti kun kääntää virrat päälle ja palaa sammumatta niin kauan kun on virrat päällä. Anturit käyty läpi ja on ehjät. Koululla kaveri koitti OBD:llä vikakoodit kattoa, eikä koko järjestelmä löytänyt autosta ABSeja. Myös rinta-joupin testerillä koitettu. Akun napa oli yhden yön irti, eikä sekään auttanut asiaa.
Mitäs seuraavaksi? Pitäisi meinaan saada auto leimalle, kun on saatava auto pian käyttöön.
Olis nyt aika turhauttava vika autossa. Eli sigun 525i touring -92 m50b25.
Elikkä mittaristossa palaa ABS merkkivalo, syttyy heti kun kääntää virrat päälle ja palaa sammumatta niin kauan kun on virrat päällä. Anturit käyty läpi ja on ehjät. Koululla kaveri koitti OBD:llä vikakoodit kattoa, eikä koko järjestelmä löytänyt autosta ABSeja. Myös rinta-joupin testerillä koitettu. Akun napa oli yhden yön irti, eikä sekään auttanut asiaa.
Mitäs seuraavaksi? Pitäisi meinaan saada auto leimalle, kun on saatava auto pian käyttöön.
Oisko kehä halki?
En minä vaan muut pojat on joskus näitä pommeja leimannu vetäsemällä hyppyjohon öljynpainevalosta ja käyneet leiman...
Tietenkään tuo ei "laillista ole, enkä tuota suosittele, tai ite tekis, mut useemmat noin on tehneet, kun vika ei selviä ja auton arvo satasia = ei siihen tonnia toinna korjaukseen laittaa.
En minä vaan muut pojat on joskus näitä pommeja leimannu vetäsemällä hyppyjohon öljynpainevalosta ja käyneet leiman...
Tietenkään tuo ei "laillista ole, enkä tuota suosittele, tai ite tekis, mut useemmat noin on tehneet, kun vika ei selviä ja auton arvo satasia = ei siihen tonnia toinna korjaukseen laittaa.
Ei se abs:n korjaaminen ole kallista, kyllä se on enemmän osaamattomuutta jos ruvetaan kikkailemaan merkkivalojen kanssa. Purkuvehkeinä noita on roppakaupalla ja osat halpoja.
Kaivappa FAQ:sta ETM ja sen avulla kurkkaa abs:n virransyöttö. Muistaakseni sen releohjaus tuli ecu-boksissa olevan nelinapaisen liittimen kautta, riippuu varmasti vuosimallista kuitenkin.
Saanko kysyä arvon kanssa forumilaisilta mitäs luokkaa teillä on vakuutusmaksut omissa rasseissanne? Itse olin kyllä yllättynyt erosta e36 328 i sedanin ja nykyisen välillä:think
Siis pelkkä liikennevakuutuksen ero e36:seen on 280 euroa enemmän vuodessa
Tokihan tuossa on ajamisen iloa, mutta silti yllätti..
Voit joutua avaamaan molemmat?
Kun tuossa aiemmin tuota boksi hommaa pohdin, niin en olekaan enää varma, että oliko tuo boksi episodi e32:n, vai e34:n kanssa. Toisessa kun oli automaatti-ilmastointi, ja toisessa ei. Tähän hätään en sitten enää muista, että kummassa ne liittimet oli molemmin puolin boksia.:think
Ja ne liittimet oli siis irronnu sieltä kuskin puolelta omassa tapauksessa.
Oma M50B25 menee mun työmatkaajossa 24km/sivu kun lohkolämmitintä ei ole niin sellasta pyöreesti 10.5-11l/100km Matkaajoa ja tulee vedeltyä tällä sorapätkällä luisussa.
Hiukan eri asia vetää artsjöön kylänraittia kun tossa keskustassa aamuruuhkassa, pysähtyä kokoajan liikennevaloihin jne. Ja sullahan kerkee konekkin lämpeneen tossa kivasti. Mutta tosiaan ei toi omakaan kulutus nyt niin paha ollut. :think
Minkälainen ero on touringin ja sedanin ovipahveissa, jos on, takaovissa siis? Ovi ulkoapäin näyttää kyllä ihan samanlaiselta kummassakin, ikkunaan asti. ETK ja kumppanit kertoo pahvien olevan ainakin eri numerolla, mutta onko oikeasti eroa?
Saanko kysyä arvon kanssa forumilaisilta mitäs luokkaa teillä on vakuutusmaksut omissa rasseissanne? Itse olin kyllä yllättynyt erosta e36 328 i sedanin ja nykyisen välillä:think
Siis pelkkä liikennevakuutuksen ero e36:seen on 280 euroa enemmän vuodessa
Tokihan tuossa on ajamisen iloa, mutta silti yllätti..
Aika kalliilta kuulostaa, mulla on e34 tds ja siinä on liikennevakuutus, täysillä boonuksilla kylläki n.134€ vuosi.
Vaikea tietysti vertailla kun näihin vaikuttaa asuinpaikkakunta, ikä, boonukset sun muut keskittäjä alennukset.
Comment