Originally posted by Peltsii
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Haju69 View PostSiis kyllähän ne nyt pitää sopia. Runkonumeron perusteella tilaat/ostat uuden niin sattuu oikea. Ei muistaakseni omassa ex E34:ssa ollut samanmerkkinen minkä vaihdoin sinne ja sinne se meni. Tai sitten muistan väärin että oliko se eri merkkinen..
Edit: Jos oikein muistan niin Behr oli vanha omassa. Auto oli -90 535Nyt: E39 530DA Touring -98
ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostOliko ilmastointia ja/tai raitisilmasuodatinta?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Mikähän perkele tohon nyt iski. Auto seisonut viime kuun loppu puolesta pihassa, seisonnassa. Ajoin sen pari viikkoa sen jälkeen tohon katokseen että alan laitteleen kuntoon. Muutamana iltana käytin sitä käynnissä kun sain osia. Maanantaina oli käynnissä, ei ääniä. Tiistaina sain viimoset osat kanssa. Ei muutakun käyntiin. Nyt ongelmana on se että koneesta lähtee jumalaton kolina. Ihan kuin jotain meinaisi tulla pihalle tosta kannesta.
Se että miten suht äkkiä voi tapahtua mitään tämmöistä. Konetta ei kierrätetty, tyhjäkäynnillä kuuntelin vain Maanantaina käyntiä. Sama homma Tiistaina, mutta nyt jotain tapahtuu täällä. Ei vuoda nesteitä, ölssit vaihdettu noin 8tkm sitten, venttiilit säädetty varmaan siinä ~7tkm sitten. Mikä voisi olla?
Voisiko viimeisin kylmäkäynnistys aiheuttaa jotain siellä? Nyt uskalla tota juurikaan käynnistellä. Auto sigun mukainen 535.
E: Taitaapi mennä ongelmien puolelle, ehkä. Kokeillaan nyt täällä ainakinLast edited by Mäkki; 26-11-2010, 19:54.#Ilmastoahdistus
Comment
-
-
Originally posted by Mäkki View PostMikähän perkele tohon nyt iski. Auto seisonut viime kuun loppu puolesta pihassa, seisonnassa. Ajoin sen pari viikkoa sen jälkeen tohon katokseen että alan laitteleen kuntoon. Muutamana iltana käytin sitä käynnissä kun sain osia. Maanantaina oli käynnissä, ei ääniä. Tiistaina sain viimoset osat kanssa. Ei muutakun käyntiin. Nyt ongelmana on se että koneesta lähtee jumalaton kolina. Ihan kuin jotain meinaisi tulla pihalle tosta kannesta.
Se että miten suht äkkiä voi tapahtua mitään tämmöistä. Konetta ei kierrätetty, tyhjäkäynnillä kuuntelin vain Maanantaina käyntiä. Sama homma Tiistaina, mutta nyt jotain tapahtuu täällä. Ei vuoda nesteitä, ölssit vaihdettu noin 8tkm sitten, venttiilit säädetty varmaan siinä ~7tkm sitten. Mikä voisi olla?
Voisiko viimeisin kylmäkäynnistys aiheuttaa jotain siellä? Nyt uskalla tota juurikaan käynnistellä. Auto sigun mukainen 535.
E: Taitaapi mennä ongelmien puolelle, ehkä. Kokeillaan nyt täällä ainakinLast edited by Dew; 26-11-2010, 20:26.BMW 325i Cabriolet -90
Comment
-
-
Originally posted by Playpig View PostMullakin välillä tekee samaa. Aattelin releyttää nuo valot niin jospa se sillä korjaantuisi.
Vaikuttaisi nyt siltä, että homma korjaantui kun siirsin toisen ballastin kauemmas sähkövehkeistä keulaan, viimeksi se oli aivan abs hydrauliyksikössä kiinni ja relelaatikoiden vieressä.. vuotaako tuo jotain säteilyä ? :thinkDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostVaikuttaisi nyt siltä, että homma korjaantui kun siirsin toisen ballastin kauemmas sähkövehkeistä keulaan, viimeksi se oli aivan abs hydrauliyksikössä kiinni ja relelaatikoiden vieressä.. vuotaako tuo jotain säteilyä ? :think
Comment
-
-
Originally posted by bigblock View PostOnko jostain saatavilla uretaani puslasarjaa e34 korimalliin? Tai ootteko löytäny jostain pelkkiä takakelkan isoja puslia uretaanisina?
Tuolta tilasin itse viimeksi nuo isot puslat taakse. Hintaa taisi olla jotain reilu 80e toimituskuluineen ja tuli muutamassa päivässä. Riippuen toki että onko hyllyssä Powerflexiä siis myyvät. Sieltä löytyy myös muut mitä tuohon malliin saa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostManuaali. Niinivaaralta, Huvilakadulta Tulliportinkadulle Broman Groupin viereen (vajaa 4 km?).
Oiskohan tossa kuudet valot matkalla + toi mahtava jonottaminen tossa sillalla.
Yks aamu ajelin ei tullut emäntä aamulla kyydissä, niin ajelin vertailun vuoksi Kuopion tien kautta, jossa jopa liikenne veti. Sillon pääsin 13,8 kulutuksella ajotietokoneen mukaan, joten kaupungissa jumittaminen tuon kulutuksen nostaa taivaisiin, joka on taas ihan ymmärrettävää (kait).
Kylmästartti ollut molemmista päistä tähän päivään asti. Nyt sain töistä tolppapaikan.
35 litraa tankkasin, jolla ajanut nyt 250 km ja valo syttyi. Joten äkkiä laskettuna kulutus 14 litraa sadalle. Noin 50 km "matka-ajoa", 30 km taajamassa, ja loput puhasta työmatkaa Kaupungissa.
Comment
-
-
Tiedustelua...
Autona e34 525 M50B25 VANOS, jossa automaatti.
Tänään kun tuossa töistä kotiin köröttelin, ilmeni seuraavaa:
Kun kaasun päästää kokonaan ylös, ei vauhti saatika kierrokset muutu miksikään vaan auto jatkaa tietään etiäppäin samalla tavalla kuin olisi vakionopeuden säädin päällä. Lisäksi automaatti ei tiputa autoa "vapaalle" kun kaasun päästää kokonaan ylös. Niin kutsuttua moottorijarrutusta ei siis tapahdu ollenkaan.
Nokkellimmille tiedoksi, jotta vakkari ei siis ole päällä...
1. Vaikuttaako asiaan jotenkin vakkari, joka autossa varusteena?
2. Jos ei edellä mainittu, ideoita mistä vikaa lähteä paikantamaan?
Automaatti allekirjoittaneella laatuaan ensimmäinen joten konsultaatiota tarvitaan.
Kiitos!"The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it." -Dudley Moore
Entiset:
e46 318
e46 328
e30 320
e34 525
Comment
-
-
Originally posted by bnnt View PostKun kaasun päästää kokonaan ylös, ei vauhti saatika kierrokset muutu miksikään vaan auto jatkaa tietään etiäppäin samalla tavalla kuin olisi vakionopeuden säädin päällä.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Mikä pentele laturin/ohjaustehostimen etc. hihnassa on kun vinkuu.
Hihna vaihdettu, "pulleyt" pesty läpikotaisin, kiristäjä vedetty tappiin sekä crc hihnasprayta laitettu, silti pitää tsirp tsirp ääntä ja jos kaasua antaa enemmän luistaa kovasti, myös kun kierrokset laskevat jos kaasun päästää hihna vinkaisee
Ainoana ideana olisi kiristäjä, hihna tuntuu kyllä mielestäni tarpeeksi kireeltä kun kädellä koittaa. M60B30 koneessa taitaa olla ihan jousella oleva kiristin?
Muita ideoita?sigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Originally posted by Vibaa View PostMikä pentele laturin/ohjaustehostimen etc. hihnassa on kun vinkuu.
Hihna vaihdettu, "pulleyt" pesty läpikotaisin, kiristäjä vedetty tappiin sekä crc hihnasprayta laitettu, silti pitää tsirp tsirp ääntä ja jos kaasua antaa enemmän luistaa kovasti, myös kun kierrokset laskevat jos kaasun päästää hihna vinkaisee
Ainoana ideana olisi kiristäjä, hihna tuntuu kyllä mielestäni tarpeeksi kireeltä kun kädellä koittaa. M60B30 koneessa taitaa olla ihan jousella oleva kiristin?
Muita ideoita?
Comment
-
-
Originally posted by oippi1 View Postjos kaikki hihnapyörät pyörii herkästi ilman hihnaa kannattaa mitata lataus jos jostain syystä lataa liikaa (huono akku tai laturista säädin rikki ) ottaa laturi niin paljon kuormaa etä hihna rupee luistamaan
Akku tosin meinasi simahtaa tässä viikko sitten, mutta latasin sen täyteen. Vaikka akku oli täynnä hihna vikisi samaan malliin, taikka kaikki sähkölaitteet pois päältä, tuohan ei toki sulje pois että säädin olisi rikki.
Luulisi kuitenkin että hihnan ei kuuluisi luistaa vaikka laturin kuorma olisi suuri?:think
Kiitos vinkistä!sigpic
E34 530iA
Comment
-
Comment