Varmaan kysytty miljoona kertaa mutta minkäkantaisia/tehoisia polttimoita löytyy e34:sen mittariston valaistuksesta? Ja millanen polttimo tossa lämpötilanvalintarullassa kuuluis olla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by promille View Postnoni, oma pommi kävi tohtorilla ja siinä samalla huomattiin sitten että koko alusta oli aivan täynnä öljyä. korjaaja sanoi että olis ketjun kiristäjästä johtuvaa, eli uutta pitäs laittaa. eli teh kvestsöön: kuinka vittumainen/kallis tuon vaihto on ja kannattaako siinä samalla vaihtaa muutakin? ketju ehkäpä? auto tosiaan ajettu n.175tkm eikä ole aikasemmista huolloista paljoa tietoa.
Comment
-
-
Originally posted by sasu` View PostVarmaan kysytty miljoona kertaa mutta minkäkantaisia/tehoisia polttimoita löytyy e34:sen mittariston valaistuksesta?
3 watin lasikantasiaE34 525
Comment
-
-
Originally posted by Discohai View PostMistä löytyy vm 94 e34:sesta abs ohjainyksikkö?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Menee tekniikan puolelle mutta kysytään silti:
Onko m2ob20 pataan mitään hyötyä vaihtaa b25 imusarjaa?
520 ois tulossa ja b25 imusarja on koristeena telkkarin alla. Olettaisin että heittämällä paikalleen menisi. Suuttimissa mitään eroja kun tuo suutinkiskokin paikallaan on.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
e36 Touring
Comment
-
-
Originally posted by -manageri- View PostJos jollain tarjota beigeä m-sport sisustaa (jos kankailla, niin pelkät etupenkit, jos nahkaa niin takapenkitkin) niin pistäköön privaa!
Ei tunnu noita beigejä kovin paljoa olevan... :think
Jos kellään ei ole tarjota ni turhaa sie tota täällä huutelet, koita nyt vaan tyytyä siihen ostoilmotukseen.sigpic
Jetta Mk2 -89
ex.E34 535i -89
ex.E34 525i -88
Comment
-
-
Löytyisikö keneltäkään 525i moottorinohjaukselle kytkentäkaaviota. Tullut pikkuhiljaa tutustuttua tuohon omaan ajopeliin pikkuisen paremmin niin moottorina on m20b25 ja moottorinohjausyksikkö on vaihdettu uudemman malliseen. Check-Engine valoi paloi koko ajan siitä asti kun ostin auton kesäkussa ja käytin sitten auton sukulaisen korjaamolla ja siitä luettiin vikakoodit. Herjasi lambdaa, mutta kun katsottiin niin eihän siellä mitään lambdaa ole ja ruvettiin tutkimaan tuota moottorinohjausyksikköä niin se on ilmeisesti otettu m50 autosta. Nyt pitäisi lambda asentaa niin tarvitsisi kytkentäkaavion, jotta pääsisi eteenpäin asennuksessa.Nyt:
E39 540i Oxfordgrun
MB Vito 112cdi '00
EX:
E39 530d ´98 Biarritzblau Metallic
Nissan Pick-Up 2,5d
E34 M5 Calypsorot
BMW 325i Coupe Mauritius Blau
BMW 525i m20b25 Luxorbeige
E34 525td Diamantschwarz
Comment
-
-
Originally posted by ^T-T^ View PostLöytyisikö keneltäkään 525i moottorinohjaukselle kytkentäkaaviota. Tullut pikkuhiljaa tutustuttua tuohon omaan ajopeliin pikkuisen paremmin niin moottorina on m20b25 ja moottorinohjausyksikkö on vaihdettu uudemman malliseen. Check-Engine valoi paloi koko ajan siitä asti kun ostin auton kesäkussa ja käytin sitten auton sukulaisen korjaamolla ja siitä luettiin vikakoodit. Herjasi lambdaa, mutta kun katsottiin niin eihän siellä mitään lambdaa ole ja ruvettiin tutkimaan tuota moottorinohjausyksikköä niin se on ilmeisesti otettu m50 autosta. Nyt pitäisi lambda asentaa niin tarvitsisi kytkentäkaavion, jotta pääsisi eteenpäin asennuksessa.E39 ja E91
Comment
-
-
e34 535 elikkä m30b34
Kone nakutti/naputti niin helvetisti, nyt on venttiilit säädetty kylmänä 0.30 ja nakutus katos kokonaan.
Ei tosin oo vielä ajettu ollenkaan, tallissa vaan pidetty käynnissä. Mutta, jos nakutus alkaa palaamaan pikkuhiljaa, voisko auttaa esim. öljyputken uusiminen ? :think
Kun jollain sais ton siihen iskuun että ens kesän (3-10tkm) kestäis eikä rallattais niin pirusti niin oisin tyytyväinen
Kansiremppa kuitenkin on jossain vaiheessa edessä, kunhan vähän rahaa kertyy taskuun.
Comment
-
-
Originally posted by -manageri- View Poste34 535 elikkä m30b34
Kone nakutti/naputti niin helvetisti, nyt on venttiilit säädetty kylmänä 0.30 ja nakutus katos kokonaan.
Ei tosin oo vielä ajettu ollenkaan, tallissa vaan pidetty käynnissä. Mutta, jos nakutus alkaa palaamaan pikkuhiljaa, voisko auttaa esim. öljyputken uusiminen ? :think
Kun jollain sais ton siihen iskuun että ens kesän (3-10tkm) kestäis eikä rallattais niin pirusti niin oisin tyytyväinen
Kansiremppa kuitenkin on jossain vaiheessa edessä, kunhan vähän rahaa kertyy taskuun.
Omien kokemuksien perusteella n.20tkm on hyvä venttiiliensäätöväli, eli joka toisen öljynvaihdon yhteydessä.
Tämän malmikasan rakenne on vaan sellainen, että ei sitä ihan hiljaiseksi saa millään. Tosin ei sitä m20 rallatukseen voi verrata mitenkään.
Comment
-
Comment