Originally posted by Cell
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Näistä löytyy eli vain m60-koneista: http://bmwfans.info/part-13711747995/Originally posted by BMW View Post
Löytyykö osaa nro. 2 jostain muusta kuin 540i E34:sta? Tullut reikä tuohon, ja uusi maksaisi 80€. Ajattelin että jos esim. ei purkamolta löydy kasikoneista autoa niin löytyiskö tuo kutoskoneisista tai ämvitkasta? Onko tuolla osalla muuta nimeä kuin kumiputki?
Comment
-
Ei löydy muista ja turha hakea käytettyä, käytöstä se vanhakin hajosi, ellei sitten tee jotain myyntikorjausta. Omaankin jouduin tuon uusimaan, oli revennyt vasta neljästä kohtaa
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Pitäisi tuohon sigun tourinkiin laittaa "uusi" ulkolämpötilan anturi, kun vanha on nykäisty joskus liittimineen irti.
Eli päivän kysymys kuuluu, miten päin tuossa liittimessä pitäisi olla + ja -, eli kumpi pyöristetylle puolelle liitintä ja kumpi tasaiselle puolelle?
Puskurille tulee muistaakseni johdot, sin/pun ja olikohan rusk/???.
Nuohan nyt saa mittaamalla katsottua kumpi on kumpinkin, mutta kun ei ole sitä anturin vastakappaletta olemassa, niin kummin päin nuo johdot pitäisi laittaa? Vai onkohan sillä edes väliä? Luulisi olevan kun liitinkään ei mene kuin "oikein" paikoilleen.
Onko jollain tietoa, tai jos joku kehtasi mitata omastaan tuolta liittimeltä??
E39 525 TDSA touring
Ex: E39 523ia touring, E34 525ia touring, E34 535i, E32 735
Comment
-
En tiedä sitten onko mitään merkitystä kummin päin, mutta tökkäsin sen sinipunasen sille pyöristetylle puolelle ja lähti ainakin lukemat obc:lla muuttumaan.
Saa sitten nähdä rupeaako näyttään oikein.E39 525 TDSA touring
Ex: E39 523ia touring, E34 525ia touring, E34 535i, E32 735
Comment
-
Joo, ei oo tosiaan väliä kumminpäin laittaa. Ja vaatii nopeus-signaalin, jotta rupeaa nopeasti lämpötila päivittymään.
Comment
-
Osaisko kukaan sanoo onko e34 takanavoissa mitta eroja. Tuli tuossa semmonen homma vastaan ku yhtä e34:sta rassailin niin toinen takanapa oli ainakin reilun sentin sisempänä kun toisen puolen napa. Sinne oli laitettu pari speiceriä että oli rengas saatu kohilleen.
Navan kai se täytyy olla eri puolilla erillainen, ei kai tuo heitto voi muualta tulla.:think
"Paska analyysi!"
Comment
-
Joo aika hissukseen se tuossa lukemaa nostaa. tunnissa muuttunut -30 -->-11,5.Originally posted by zener View PostJoo, ei oo tosiaan väliä kumminpäin laittaa. Ja vaatii nopeus-signaalin, jotta rupeaa nopeasti lämpötila päivittymään.E39 525 TDSA touring
Ex: E39 523ia touring, E34 525ia touring, E34 535i, E32 735
Comment
-
Kai sitten jarrulevykin oli erillainen?Originally posted by jarzap View PostOsaisko kukaan sanoo onko e34 takanavoissa mitta eroja. Tuli tuossa semmonen homma vastaan ku yhtä e34:sta rassailin niin toinen takanapa oli ainakin reilun sentin sisempänä kun toisen puolen napa. Sinne oli laitettu pari speiceriä että oli rengas saatu kohilleen.
Navan kai se täytyy olla eri puolilla erillainen, ei kai tuo heitto voi muualta tulla.:think
Äkkiä otaksuttuna olisi eksynyt e32 napa siihen.Olli.
Comment
-
Kyllä se levy oli samanlainen. Mittailin tuossa eilen sitä tarkemmin ja tulin sellaseen tulokseen että se heitto tulis tukivarresta:think Kävi mielessä semmonenki että oisko perä kantattu johonki että ois siitä jotenki sitte ripustukset menny "sisään päin". Mutta mittailin sitten ripustusten kiinnityksiä, eikä niissä heittoa ainakaan ollut. Ja jos se ois johonki vedetty niin tuskin se rengas kulkis suoraan enää.Originally posted by Rocla View PostKai sitten jarrulevykin oli erillainen?
Äkkiä otaksuttuna olisi eksynyt e32 napa siihen.Last edited by jarzap; 16-04-2009, 20:04."Paska analyysi!"
Comment
Comment