Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Radon
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 463
    • Suomi-Finland

    Originally posted by 525 TD View Post
    realoem antaa hinnaksi 78,94$ eli hinta suomen merkkiliikkeessä saattaa olla vajaa 80e , mutta kysymällä varmistunee
    Reilu 50€ on hinta

    Comment

    • Guest's Avatar

      Originally posted by Leka View Post
      Maamoottori=Harvaiskuinen matalalla viritysasteella oleva moottori jossa ykkösen mäntä käy YKK:ssa joka toisen valaisinpylvään kohdalla. Tästä johtuen M30 kestää oikein huollettuna kauemmin kuin kori
      Hieno vastaus. Täytyy kyllä tuosta kestävyydestä olla täysin samaa mieltä, kun oman tuohoutuneen m30 moottorin avasin, ilman ulos tulleita vesiä (mootori tie ajoa takana, vauhtia 140kmh) ei tuota olisi varmaan koskaan tarvinut avata, ei sylinterin seinämissä minkäänlaista jälkeä/pykälää. Kannessa ei kulumia mitään. Mittaristo on pysähtynyt legendaariseen 299xxx lukemaaan arviolta monta vuotta sitten joten helposti voi olla jopa +400tkm ajettu tuo vessa. Tehdään kone uudestaan ja ajetaan toiset 400tkm...Hieno moottori.

      Comment

      • bemwe
        BTCF Member
        • Sep 2004
        • 220
        • II

        Miten irtoaa ovenkahvan kehys? pitääkö purkaa koko paska?

        Comment

        • 525iiäxä
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2005
          • 1842
          • Lappeenranta, Finland

          Millä konstilla saisi kiristettyä hanskalokeron kiinnityslukkoja? Siis ne kaksi klipsiä, jotka siellä takana ovat. Tahtovat aukeilla itsekseen ja sen myötä koko loota retkottaa miten sattuu...

          Volvo V70 2.4T -02
          E30 323i -84 (taas)

          Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

          Comment

          • jrasi
            Bimmer Rookie
            • Mar 2009
            • 53
            • Viljakkala

            Originally posted by 525iiäxä View Post
            Millä konstilla saisi kiristettyä hanskalokeron kiinnityslukkoja? Siis ne kaksi klipsiä, jotka siellä takana ovat. Tahtovat aukeilla itsekseen ja sen myötä koko loota retkottaa miten sattuu...
            Omassa oli vähän samaa oiretta, kunnes huomasin, että menevät helposti väärin paikalleen, eli ovat aika jäykät vääntää ihan viimeiseen asentoonsa.
            GM

            Comment

            • jrasi
              Bimmer Rookie
              • Mar 2009
              • 53
              • Viljakkala

              Kummalista vikaa jatkuu... Kylmästä lähtee kuin palmun alta, mutta lämpösempi keli (-10), narun päästä käymään, käynnistyy, käy pari sek. ja sammuu. Sitten kauhealla sahaamisella käymään ja hetken ontuu kuin viidellä pytyllä.

              Teki saman, kun tuossa taannoin pidin autoa yön työmaalla hallissa sisällä (+15).

              Vuotava suutin?
              Lämpöanturi?
              GM

              Comment

              • Juhad
                Bimmer Rookie
                • Jan 2008
                • 38
                • Itä-Hiki

                Originally posted by bemwe View Post
                Miten irtoaa ovenkahvan kehys? pitääkö purkaa koko paska?
                Hyvin pitkälle samanlailla kuin takana.
                Life's a bitch, Fuck it!
                E 34 535
                Fzr 600r

                Comment

                • JusZsE
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2008
                  • 134
                  • Järvenpää

                  Osaako joku valaista onko kuinka bolt on homma ottaa e38 740 (m60) tekniikka + laatikko ja istuttaa e34:seen. Sähkö puolen varmaan saa räätälöityä sopivaksi. Lähinnä kiinnostaa meneekö fyysisesti miten, sopiiko apulaitteet miten e34 kanssa yhteen ja sopiiko laatikko.
                  Sähkö on sinistä ja sattuu!

                  Comment

                  • Muurahainen
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 9194
                    • Nurmijärvi

                    Originally posted by JusZsE View Post
                    Osaako joku valaista onko kuinka bolt on homma ottaa e38 740 (m60) tekniikka + laatikko ja istuttaa e34:seen. Sähkö puolen varmaan saa räätälöityä sopivaksi. Lähinnä kiinnostaa meneekö fyysisesti miten, sopiiko apulaitteet miten e34 kanssa yhteen ja sopiiko laatikko.
                    No tuota E34 koppaa on tuolla M60 koneella tehty joten kaikkea sopivaa osaa pitäisi olla mahdollista pultata paikoilleen.

                    Muutoksia kyllä taitaa olla aika rutkasti esim. jarrutehostaja on aivan eri paikassa M60 koneen kanssa.

                    Comment

                    • dkk
                      Bimmer Rookie
                      • Oct 2003
                      • 147
                      • Kokkola





                      Osat 3 ja 9 tuosta. Kuuluuko löytyä ja mikä noiden tarkoitus?
                      Last edited by dkk; 04-02-2010, 00:14.
                      E39 520i Facelift

                      Comment

                      • JusZsE
                        Bimmer Rookie
                        • Jul 2008
                        • 134
                        • Järvenpää

                        Originally posted by Muurahainen View Post
                        No tuota E34 koppaa on tuolla M60 koneella tehty joten kaikkea sopivaa osaa pitäisi olla mahdollista pultata paikoilleen.

                        Muutoksia kyllä taitaa olla aika rutkasti esim. jarrutehostaja on aivan eri paikassa M60 koneen kanssa.
                        Joo niinpä näyttää olevan jarrutehostin ihan eri paikassa. Miten tuo jarrupolkimen liike on tuotu noin pitkälle? Tosin tuonkin ongelman vois varmaan välttää e32 ylipainetehostetuilla jarruilla. Nyt melkeen kiinnostaa ykkösenä meneekö tuolta e38 napattu laatikko.
                        Sähkö on sinistä ja sattuu!

                        Comment

                        • Osmis
                          Moderator
                          • May 2006
                          • 5271
                          • Lieksa, Middle of Nowhere

                          Originally posted by dkk View Post
                          Yleensä tulee uusien iskarien mukana. Ja kuuluu löytyä. Ajo on aina kauheeta jos osaa nro. 3 ei ole paikallaan. Siinä pitäisi olla kierteet sisäpuolella ja se kieritetään iskarin tolppaan kiinni joka sitten keskittää iskarin eikä pääse liikkumaan turhia. Viisaammat selvittäkööt paremmin. Tämä nyt oli suuntaa antava, mikäli tuosta jotain selvää saa.
                          Sawo-Karjala - connection

                          @osmis_garage

                          Harraste: E30 325i Cabriolet -86

                          Käyttis: E39 528i M-Sport -99

                          Comment

                          • Muurahainen
                            BTCF Member
                            • Dec 2006
                            • 9194
                            • Nurmijärvi

                            Originally posted by JusZsE View Post
                            Joo niinpä näyttää olevan jarrutehostin ihan eri paikassa. Miten tuo jarrupolkimen liike on tuotu noin pitkälle? Tosin tuonkin ongelman vois varmaan välttää e32 ylipainetehostetuilla jarruilla. Nyt melkeen kiinnostaa ykkösenä meneekö tuolta e38 napattu laatikko.
                            Luulisi tuon laatikon mahtuvan (melkein sama laatikko E34:ssa)
                            Mutta miksi e32 tehostin kun kerran e34 mallitkin on saatavilla?

                            Comment

                            • JusZsE
                              Bimmer Rookie
                              • Jul 2008
                              • 134
                              • Järvenpää

                              Originally posted by Muurahainen View Post
                              Luulisi tuon laatikon mahtuvan (melkein sama laatikko E34:ssa)
                              Mutta miksi e32 tehostin kun kerran e34 mallitkin on saatavilla?
                              Pitää seurata purku autoja, jotenkin tuntemus vaan että e32 olis helpommin saatavana. Kaipa sitä nyt uskaltaa ostaa tekniikan laitteineen ja johtoineen ja ton laatikon. Näkee sitten kuinka paljon joutuu modaamaan. Vissiin 2 boxia? laatikko ja moottori. Tuli vielä mieleen onko minkä verran myynnissä ollut 3l V8 5lovista laatikkoa.
                              Last edited by JusZsE; 04-02-2010, 15:31.
                              Sähkö on sinistä ja sattuu!

                              Comment

                              • Osmis
                                Moderator
                                • May 2006
                                • 5271
                                • Lieksa, Middle of Nowhere

                                Mikä tämä on? Sijaitsee mankan takana?







                                Ja autossa ei ole ilmastointia jos se jotenkin siihen voi liittyä
                                Sawo-Karjala - connection

                                @osmis_garage

                                Harraste: E30 325i Cabriolet -86

                                Käyttis: E39 528i M-Sport -99

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎