Originally posted by 525 TD
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Terno
Hieno vastaus. Täytyy kyllä tuosta kestävyydestä olla täysin samaa mieltä, kun oman tuohoutuneen m30 moottorin avasin, ilman ulos tulleita vesiä (mootori tie ajoa takana, vauhtia 140kmh) ei tuota olisi varmaan koskaan tarvinut avata, ei sylinterin seinämissä minkäänlaista jälkeä/pykälää. Kannessa ei kulumia mitään. Mittaristo on pysähtynyt legendaariseen 299xxx lukemaaan arviolta monta vuotta sitten joten helposti voi olla jopa +400tkm ajettu tuo vessa. Tehdään kone uudestaan ja ajetaan toiset 400tkm...Hieno moottori.Originally posted by Leka View PostMaamoottori=Harvaiskuinen matalalla viritysasteella oleva moottori jossa ykkösen mäntä käy YKK:ssa joka toisen valaisinpylvään kohdalla. Tästä johtuen M30 kestää oikein huollettuna kauemmin kuin kori
Comment
-
Millä konstilla saisi kiristettyä hanskalokeron kiinnityslukkoja? Siis ne kaksi klipsiä, jotka siellä takana ovat. Tahtovat aukeilla itsekseen ja sen myötä koko loota retkottaa miten sattuu...
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Omassa oli vähän samaa oiretta, kunnes huomasin, että menevät helposti väärin paikalleen, eli ovat aika jäykät vääntää ihan viimeiseen asentoonsa.Originally posted by 525iiäxä View PostMillä konstilla saisi kiristettyä hanskalokeron kiinnityslukkoja? Siis ne kaksi klipsiä, jotka siellä takana ovat. Tahtovat aukeilla itsekseen ja sen myötä koko loota retkottaa miten sattuu...GM
Comment
-
Kummalista vikaa jatkuu... Kylmästä lähtee kuin palmun alta, mutta lämpösempi keli (-10), narun päästä käymään, käynnistyy, käy pari sek. ja sammuu. Sitten kauhealla sahaamisella käymään ja hetken ontuu kuin viidellä pytyllä.
Teki saman, kun tuossa taannoin pidin autoa yön työmaalla hallissa sisällä (+15).
Vuotava suutin?
Lämpöanturi?GM
Comment
-
Hyvin pitkälle samanlailla kuin takana.Originally posted by bemwe View PostMiten irtoaa ovenkahvan kehys? pitääkö purkaa koko paska?
Life's a bitch, Fuck it!
E 34 535
Fzr 600r
Comment
-
Osaako joku valaista onko kuinka bolt on homma ottaa e38 740 (m60) tekniikka + laatikko ja istuttaa e34:seen. Sähkö puolen varmaan saa räätälöityä sopivaksi. Lähinnä kiinnostaa meneekö fyysisesti miten, sopiiko apulaitteet miten e34 kanssa yhteen ja sopiiko laatikko.Sähkö on sinistä ja sattuu!
Comment
-
No tuota E34 koppaa on tuolla M60 koneella tehty joten kaikkea sopivaa osaa pitäisi olla mahdollista pultata paikoilleen.Originally posted by JusZsE View PostOsaako joku valaista onko kuinka bolt on homma ottaa e38 740 (m60) tekniikka + laatikko ja istuttaa e34:seen. Sähkö puolen varmaan saa räätälöityä sopivaksi. Lähinnä kiinnostaa meneekö fyysisesti miten, sopiiko apulaitteet miten e34 kanssa yhteen ja sopiiko laatikko.
Muutoksia kyllä taitaa olla aika rutkasti esim. jarrutehostaja on aivan eri paikassa M60 koneen kanssa.
Comment
-
Last edited by dkk; 04-02-2010, 00:14.E39 520i Facelift
Comment
-
Joo niinpä näyttää olevan jarrutehostin ihan eri paikassa. Miten tuo jarrupolkimen liike on tuotu noin pitkälle? Tosin tuonkin ongelman vois varmaan välttää e32 ylipainetehostetuilla jarruilla. Nyt melkeen kiinnostaa ykkösenä meneekö tuolta e38 napattu laatikko.Originally posted by Muurahainen View PostNo tuota E34 koppaa on tuolla M60 koneella tehty joten kaikkea sopivaa osaa pitäisi olla mahdollista pultata paikoilleen.
Muutoksia kyllä taitaa olla aika rutkasti esim. jarrutehostaja on aivan eri paikassa M60 koneen kanssa.Sähkö on sinistä ja sattuu!
Comment
-
Yleensä tulee uusien iskarien mukana. Ja kuuluu löytyä. Ajo on aina kauheeta jos osaa nro. 3 ei ole paikallaan. Siinä pitäisi olla kierteet sisäpuolella ja se kieritetään iskarin tolppaan kiinni joka sitten keskittää iskarin eikä pääse liikkumaan turhia. Viisaammat selvittäkööt paremmin. Tämä nyt oli suuntaa antava, mikäli tuosta jotain selvää saa.Originally posted by dkk View Posthttp://static.bmwfans.info/images/epc/MzUzMF9w.png
Osat 3 ja 9 tuosta. Kuuluuko löytyä ja mikä noiden tarkoitus?Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
Luulisi tuon laatikon mahtuvan (melkein sama laatikko E34:ssa)Originally posted by JusZsE View PostJoo niinpä näyttää olevan jarrutehostin ihan eri paikassa. Miten tuo jarrupolkimen liike on tuotu noin pitkälle? Tosin tuonkin ongelman vois varmaan välttää e32 ylipainetehostetuilla jarruilla. Nyt melkeen kiinnostaa ykkösenä meneekö tuolta e38 napattu laatikko.
Mutta miksi e32 tehostin kun kerran e34 mallitkin on saatavilla?
Comment
-
Pitää seurata purku autoja, jotenkin tuntemus vaan että e32 olis helpommin saatavana. Kaipa sitä nyt uskaltaa ostaa tekniikan laitteineen ja johtoineen ja ton laatikon. Näkee sitten kuinka paljon joutuu modaamaan. Vissiin 2 boxia? laatikko ja moottori. Tuli vielä mieleen onko minkä verran myynnissä ollut 3l V8 5lovista laatikkoa.Originally posted by Muurahainen View PostLuulisi tuon laatikon mahtuvan (melkein sama laatikko E34:ssa)
Mutta miksi e32 tehostin kun kerran e34 mallitkin on saatavilla?Last edited by JusZsE; 04-02-2010, 15:31.Sähkö on sinistä ja sattuu!
Comment
-
Mikä tämä on? Sijaitsee mankan takana?



Ja autossa ei ole ilmastointia jos se jotenkin siihen voi liittyä
Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
Comment