Kuuluukos m60 540 bensapumppu käynnistyä kun sytytysvirrat kiertää päälle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Osmis View PostMikä tämä on? Sijaitsee mankan takana?
Tosin tarvikemankan kans ei ihan suorilta toimi.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOrggis häly löytyy? On hälyn laukaisin mankalle... Eli jos häly päällä ruetaan mankkaa repiin pois ni rupee äliseen.
Tosin tarvikemankan kans ei ihan suorilta toimi.Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
-
Missä järjestyksessä nuo johdot menevät tuolle lämpömittarille? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...adiator_frame/ Kolme johtoa ja liitin hajalla :/
Elikkäs 535Life's a bitch, Fuck it!
E 34 535
Fzr 600r
Comment
-
-
Originally posted by Osmis View PostEi tietääkseni ole hälyjä mutta kai se on joku valmius sitten sille tai joskus on ollut hälyt tossa.. Kiitos tästä tiedosta kuitenkin
Hälyyttimen torvi sijaitsee lämppärin puhaltimen vieressä.
Eli pahimmillaan torvesi huutaa nyt heti, jos code laitetaan päälle.Olli.
Comment
-
-
M60 ongelma jatkuu
Championit vaihdettu NGK tulppiin. Ei paukuta putkeen/käy mielestäni kaikilla ainakin jotenkin, mutta pieni tutina tyhjäkäynnillä vaan jatkuu, välillä tärähtelee enemmän ja välillä käy silkinpehmeästi, sekä 1000-2000rpm tasakaasua kun pitää vapaalla niin tärisee moottori:think Mitään muita oireita ei ole, ei nyi ajossa, käynnistyy aina hyvin, ei kuluta liikaa, ei hukkaa öljyä, ei savuta, kulutus mielestäni normaali, vedot tallessa..
Tehty:
- Tulpat vaihdettu
- Puolat mitattu ja tarkastettu päällisin puolin(mittauksesta nyt en niin varma ole..)
- Tulpanreijissä tippa öljyä ja oli muutaman puolan ja tulpan välissä jo aikaisemmin, nämä puhdistamalla käynti parani
- aikaisempi omistaja kuulemma vaihtanut kesällä sen huohotinventtiilin, eikä tuo kyllä' öljyäkään vie yhtään, ja käynti huononee kun öljykorkin avaa
- lambdatkin on uusittu kesällä, ja uusilta ne näyttääkin
Mitä seuraavaksi?? Vianhaku on vähän vaikeempaa, kun ei pääse tosiaan jostain syystä vikamuistia lukemaan..Last edited by Peltsii; 07-02-2010, 14:57.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostMilläs sitä lukemista on yritetty?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by sleepertuning View PostPäästöt?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by jrasi View PostOmassa oli vähän samaa oiretta, kunnes huomasin, että menevät helposti väärin paikalleen, eli ovat aika jäykät vääntää ihan viimeiseen asentoonsa.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostNimimerkki Spetke yritti jollain BMW:n omilla ohjelmilla ja monella muullakin ohjelmalla, olikohan nyt ainakin 5 eri ohjelmaa jolla yritettiin.. Testeri huomas että virta on päällä ja kytketty autoon, mutta ei saa mihinkään yhteyttä:think325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostSe on vähän känkkäränkkä tuo M60 E32/E34 kopassa. Mulla on yksi niistä yksilöistä johon pääsee carsoftilla ja inpalla kiinni, mutta osa arvoista on ihan hatusta vedettyjä tässäkin. Muihin mitä on tullut testattua, ei saa mitään yhteyttä. Firman testerillä taas pääsee kaikkeen livedataankin ongelmitta kiinni, ilman että on mitään datavirheitä
Heitäppä Cell nyt vähän vinkkiä mitä seuraavaks uusitaan/katotaan, kun näiden M60 kanssa oot pelaillu..DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment