82mm taitaa olla molempiin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Dillinger View PostOishan niitä voinut kokeilla kun ois halvalla saanut 2e kpl
Comment
-
-
Kellään kokemusta vaihdevälin lyhentäjistä?
Tilasin tohon M5:seen raceperformancelta 49e maksavan
http://www.race.fi/fi/product/18989-...n+Bmw+E34.html
Asensin paikalleen ja vaihdeväleistä tuli tooooosi lyhyet ja voimaa saa käyttää ja varsinkin kun palauttaa 5:selta vapaalle niin menee lähes aina suoraan 4:selle :think
+ keppi meni huomattavasti alemmas..
Eli hieman "kesympää" versiota hakisin, mitenköhän paljon erillainen tollanen zetan keppi on?Last edited by Kapanos; 14-02-2010, 00:27.E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostKellään kokemusta vaihdevälin lyhentäjistä?
Tilasin tohon M5:seen raceperformancelta 49e maksavan
Asensin paikalleen ja vaihdeväleistä tuli tooooosi lyhyet ja voimaa saa käyttää ja varsinkin kun palauttaa 5:selta vapaalle niin menee lähes aina suoraan 4:selle :think
+ keppi meni huomattavasti alemmas..
Eli hieman "kesympää" versiota hakisin, mitenköhän paljon erillainen tollanen zetan keppi on?E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by sasu` View PostOma e34 on taas hieman alkanut temppuilemaan, eli:
-Apparinpuolen takaoven keskuslukitus ei oo toiminut koskaan, nyt pimeni yhtäkkiä myös apparin oven keskuslukitus. Onko vikana siis todennäköisesti se lukkojen ohjausmoduli tai jokin muu? "neekerilukko" toimii kyllä kun apparinpuolelta painaa nupin alas.
-Öljypohjan tiivisteen vaihto, kannattaa varmaan tiputtaa koko alakelkka irti jotta sinne pääsee käsiksi?
Siinähän noita, ois kiva jos joku viittis jeesata.
Comment
-
-
Originally posted by Kapanos View PostKellään kokemusta vaihdevälin lyhentäjistä?
Tilasin tohon M5:seen raceperformancelta 49e maksavan
http://www.race.fi/fi/product/18989-...n+Bmw+E34.html
Asensin paikalleen ja vaihdeväleistä tuli tooooosi lyhyet ja voimaa saa käyttää ja varsinkin kun palauttaa 5:selta vapaalle niin menee lähes aina suoraan 4:selle :think
+ keppi meni huomattavasti alemmas..
Eli hieman "kesympää" versiota hakisin, mitenköhän paljon erillainen tollanen zetan keppi on?
Voin laittaa illalla kuvan omasta prokkiksesta kuvan vakio keppi vs. z3 1.9 keppi niin näkee vähän välityssuhteita. Sanoisin että välit lyheni noin 30% ja lukko & muoviprikat uusimalla sai mukavasti lisää jämäkkyyttä. En sitten tiedä onko m5 ja mun 525 mallien vakiokepeissä mitään eroja. Laittelen kuvan kun pääsen illalla omalle koneelle
EDIT: Realeom sanoo että 525 ja M5 olisi samat kepit eli kuva ja välitysuhteet pitää paikkansa
Kuvassa alhaalla e34:sen vakio keppi (osa nro. 25117527250) ja ylempänä z3 1.9 keppi (osa nro. 25117527252)
Sellasen huomasin että menee aika lähelle kardaanin värinänvaimenninta tolla uudella kepillä ja sen liikeradalla, mutta jää siihen se 1-2 milliä mikä kyllä riittää Lisäks peruutusvalon syttymisessä menee hetki, ehkä 0,5-1 sekuntia, en tiedä johtuisko muuttuneesta välityksestä/kepin liikeradasta vai oliko vaan sattumaa että huomasin kepin vaihdon jälkeen. Voin kuitenkin lämpimästi suositella tota modia! Samallahan tuonne uusii noita muitakin kuluvia osia, niin loppuu se soppakauhalla arpominenNyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
Comment