Originally posted by Shrewd
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Midway View PostMorjesta auto on vm89 530i
No pakoputki oli niin mätä et päätin uusia koko putken pakosarjasta taaksenpäin
katti autossa on muttei missään mainintaa vähäpäästöisyydestä eli se joutaa pois.
No hommasin siihen alkuperäisen katittoman mallin putken siihen tilalle ja loppupää supersprint
Oisko ideaa mihin sen lambdan laittaa sillai et se saa jokasylinteriltä tietoa eikä vain 3:lta. On nimittäis erillainen se katin korvausputki.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by sleepertuning View PostTai jos lukee niin 3-toimi katalysaattori tms.
Comment
-
-
Tuskaillut jo aiemminkin tuo oman pommin kulutusta, mutta nyt alkaa mennä yli: 19.2 näyttää ajotietokone tällä hetkellä kulutukseksi. Just ja just 400 km taidan päästä tällä menolla täydellä tankilla (80 litraa).
Nyt tuo onneks rupesi selkeesti oireilemaan selkeästi. Kulutusmittari ei mene nolliin muuta kuin kakkosvaihteella ja silloinkin vain, jos laittaa kakkosen silmään yli 50 / km/h vauhdista. Kierroksetkin jää hurraamaan, kylmänä pari kertaa pätkinyt, ihankuin ei olis käynyt kaikilla ja vedot ollu poissa.
Imuvuoto nyt ekana tulis mieleen, mutta kun ei ole. Vikakoodeja ei ollut reipas kuukausi takaperin, mutta pitää taas käydä luetuttaa ja tsekata päästöt samalla.
Lambda tohon on uusittu ex-omistajan toimesta ja alkuperäinen, joten liekköpä tuo sit taas menossa, vai mikä tälläistä voi aiheuttaa?E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostTuskaillut jo aiemminkin tuo oman pommin kulutusta, mutta nyt alkaa mennä yli: 19.2 näyttää ajotietokone tällä hetkellä kulutukseksi. Just ja just 400 km taidan päästä tällä menolla täydellä tankilla (80 litraa).
Nyt tuo onneks rupesi selkeesti oireilemaan selkeästi. Kulutusmittari ei mene nolliin muuta kuin kakkosvaihteella ja silloinkin vain, jos laittaa kakkosen silmään yli 50 / km/h vauhdista. Kierroksetkin jää hurraamaan, kylmänä pari kertaa pätkinyt, ihankuin ei olis käynyt kaikilla ja vedot ollu poissa.
Imuvuoto nyt ekana tulis mieleen, mutta kun ei ole. Vikakoodeja ei ollut reipas kuukausi takaperin, mutta pitää taas käydä luetuttaa ja tsekata päästöt samalla.
Lambda tohon on uusittu ex-omistajan toimesta ja alkuperäinen, joten liekköpä tuo sit taas menossa, vai mikä tälläistä voi aiheuttaa?
Oletko varma ettei vuoda tankki tai yms mistään.. Järjettömiä lukemia.. Oma vastaava manuaali M50 525 menee näin talvella mun ajossa sen 9.5l/100km Obc:n mukaan..
Imuvuotokin voi olla joo mahdollista..
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostOletko varma ettei vuoda tankki tai yms mistään.. Järjettömiä lukemia.. Oma vastaava manuaali M50 525 menee näin talvella mun ajossa sen 9.5l/100km Obc:n mukaan..
Imuvuotokin voi olla joo mahdollista..
Tää työmatka, jota ajan on kyllä kulutuksen suhteen varmaan pahin mahin mahollinen etelän ruuhkien jälkeen. 4 km kaupungissa, jossa ruuhkaa tietöiden takia tullessa ja mennessä. Matka kestää aina 15-25 min, riippuen miten on tuurissaan valot / muut ihmiset.
Emännän 1.6i golfikin vei reippaat 16 ajotietokoneen mukaan tolle samalle matkalle. Auto kun ei kerkeä lämmitä edes lämpimäksi, eikä mahdollisuutta lämmitykseen aamuisin. Keskituntinopeus tolle matkalle on alle 20 km/h.
No nyt ei enää kovia pakkasia, joten reippaasti alle tuon kulutuksen pitäisi olla, mutta kun ei ole. Eniten ihmetyttää, et miksi ei mene moottorijarrulla kulutus nolliin? Kaippa se imuvuoto vois tuonkin tehdä, mutta kun ei vaan imuvuotoa löydy. Pitää varmaan vaan taas kerran ettiä, jos siellä sittenkin jossain ois vuotoa.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostEi vuoda. Kävi kyllä ekana mielessä. Ostaessa kyllä oli yks bensaletku hieman hapero, mutta vaihdettiin ja tarkasteltiin.
Tää työmatka, jota ajan on kyllä kulutuksen suhteen varmaan pahin mahin mahollinen etelän ruuhkien jälkeen. 4 km kaupungissa, jossa ruuhkaa tietöiden takia tullessa ja mennessä. Matka kestää aina 15-25 min, riippuen miten on tuurissaan valot / muut ihmiset.
Emännän 1.6i golfikin vei reippaat 16 ajotietokoneen mukaan tolle samalle matkalle. Auto kun ei kerkeä lämmitä edes lämpimäksi, eikä mahdollisuutta lämmitykseen aamuisin. Keskituntinopeus tolle matkalle on alle 20 km/h.
No nyt ei enää kovia pakkasia, joten reippaasti alle tuon kulutuksen pitäisi olla, mutta kun ei ole. Eniten ihmetyttää, et miksi ei mene moottorijarrulla kulutus nolliin? Kaippa se imuvuoto vois tuonkin tehdä, mutta kun ei vaan imuvuotoa löydy. Pitää varmaan vaan taas kerran ettiä, jos siellä sittenkin jossain ois vuotoa.
Omassa m50b20 pelissä oli potikka rikki, moottorijarrutus oli heikko, kulutusmittari ei mennyt nolliin ja välillä tyhjäkäynti huusi ja humppasi tai sitten auto sammu risteyksiin tultaessa.
Testeristä katsoin livedata ja kaasuläpän aukiolo arvolla ei ollut juurikaan mitään tekemistä kaasuläpän kanssa, vaan lukemat vaihtuivat täysin järjettömästi ja välillä jäi pitkäksi aikaa yhteen kohtaan.
Uusi potikka ratkaisi kaikki mainitut oireet kerrasta.
Polttoaineen kulutusta en seurannut, autossa ei ollut ajotieturia enkä ajanut sillä loppiujen lopuksi montaakaan tankillista.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Midway View PostMorjesta auto on vm89 530i
No pakoputki oli niin mätä et päätin uusia koko putken pakosarjasta taaksenpäin
katti autossa on muttei missään mainintaa vähäpäästöisyydestä eli se joutaa pois.
No hommasin siihen alkuperäisen katittoman mallin putken siihen tilalle ja loppupää supersprint
Oisko ideaa mihin sen lambdan laittaa sillai et se saa jokasylinteriltä tietoa eikä vain 3:lta. On nimittäis erillainen se katin korvausputki.
Kellään tietoa?
Comment
-
-
Mikähän tuo otti ja hajosi eilen tuosta sigussa olevasta e34:sta kun sisälle ei puhalla enään lämmintä? Lämmöt pysyy siellä missä ennenkin mutta vesiventtiilin kohdalta nousee höyryä ja letkut on sieltä kyllä lämpimät. Mietin että jumiiko vesiventtiili mutta otin johtoliittimet irti eikä vaikuttanut mitään, sillä eikö tällöin noiden pitäisi aueta täysin?Originally posted by T3E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
E21 1972 m10b20
ex. Bmw E38 Navarra violett
ex: E34 520
ex: E34 530iA Touring -95
ex: E32 735i -88
Autokuume 24/7
Comment
-
-
Originally posted by Deckki View PostMikähän tuo otti ja hajosi eilen tuosta sigussa olevasta e34:sta kun sisälle ei puhalla enään lämmintä? Lämmöt pysyy siellä missä ennenkin mutta vesiventtiilin kohdalta nousee höyryä ja letkut on sieltä kyllä lämpimät. Mietin että jumiiko vesiventtiili mutta otin johtoliittimet irti eikä vaikuttanut mitään, sillä eikö tällöin noiden pitäisi aueta täysin?
Comment
-
Comment