Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Shrewd
    Newbiemmer
    • Feb 2011
    • 9
    • Finland

    Mistä saa varaosia?

    Moi. Olis semmonen yleisluontonen kysymys, että mistä saa tilattua näihi E34:sii alkuperäsii osii hyvällä valikoimalla? Motonetis ei oo osaa jota etin (osa #12) ja ite löydän googlettamal vaa jotain tuning osia. http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...r_flow_sensor/

    Comment

    • Luntti
      2Wheel Driver
      • Jul 2003
      • 5021
      • Yka

      Originally posted by Shrewd View Post
      Moi. Olis semmonen yleisluontonen kysymys, että mistä saa tilattua näihi E34:sii alkuperäsii osii hyvällä valikoimalla? Motonetis ei oo osaa jota etin (osa #12) ja ite löydän googlettamal vaa jotain tuning osia. http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...r_flow_sensor/
      Alkuperäisenä.
      Ei varmaan montaa euroa maksa.
      Mitä näitä nyt on, Laakkonen, Wetteri, Kust-car jne. Riippuu paikkakunnasta.

      Comment

      • Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16344
        • Leppävirta

        Myös KL-varaosat, jos ei nettikaupasta löydä niin puhelin käteen ja pistää soittaen.
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

        Comment

        • costar
          Newbiemmer
          • Mar 2011
          • 4
          • Helsinki

          Originally posted by zener View Post
          Näinhän siinä käy. Asentotunnistin on nätti mitata liittimen päästä. 485-595ohmia pitäs löytyä, toki lämpötila hieman vaikuttaa..
          Kiitos tästä, näin kyseisen merkin puhtaana aloitteliana joudun nöyrtymään seuraavan kysymyksen esittämiseen: Mistähän se kammen anturi tarkalleen mahtaa löytyä?, kuva olis varmaan tälläselle amatöörille paras ohje... Kyseessähän on siis m30 mylly.

          Comment

          • ruupanen
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2006
            • 5150
            • Joensuu

            Originally posted by costar View Post
            Kiitos tästä, näin kyseisen merkin puhtaana aloitteliana joudun nöyrtymään seuraavan kysymyksen esittämiseen: Mistähän se kammen anturi tarkalleen mahtaa löytyä?, kuva olis varmaan tälläselle amatöörille paras ohje... Kyseessähän on siis m30 mylly.


            Näppärä paikka katella misä mikin osa sijatsee.
            E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

            Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

            Comment

            • Skunkki^
              BTCF Member
              • Jul 2007
              • 688
              • Espoo

              Originally posted by Shrewd View Post
              Moi. Olis semmonen yleisluontonen kysymys, että mistä saa tilattua näihi E34:sii alkuperäsii osii hyvällä valikoimalla? Motonetis ei oo osaa jota etin (osa #12) ja ite löydän googlettamal vaa jotain tuning osia. http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...r_flow_sensor/



              ----> Kopioi osanumero



              ----> Liitä

              ----> Tilaa ja nauti

              Edittiä, tosin toimituskulut 22e luokkaa, joten enempi kannattaa tilata kerralla.
              Last edited by Skunkki^; 20-04-2011, 17:46. Reason: Edit
              KIA Optima PHEV

              Exät:
              520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28

              Comment

              • FbonE
                BTCF Member
                • Jun 2006
                • 878
                • Pori

                Mitäköhän tuo motometer mittaristo sekoilee kun pudottelee ajoittain kiekkamittaria ja kulutusta pois pelistä ja silloin kun on pimihau niin inspection valo vilkkuu.
                Yritetty johtoja sekä kytkentöjä irrotella ja kytkeä ilman tulosta.Konkat näytti hyvältä kuten akutkin.
                Viat alkoi kun auto seisoi tallissa useamman viikon.
                Kulkineet:E61 525döö
                ex: 320i e30 -85 upeecupee x 2, 316i e36 -97 sedan,E34 525tdsa Toukka, 520 Mosselman -89,e34 525iA,530i Touring manuääl,535i Sedan -89,525i Sedan -92,320i upeecupee rotta -86, E30 325 stroukki, jne...
                -Pori Connection-
                bemarilla ajaminen fiestan jälkeen on vähän kuin palkallinen vapaapäivä töistä...

                Comment

                • aemk21
                  Newbiemmer
                  • Oct 2010
                  • 16
                  • likakaivon jälkeen kinttupolkua vasemmalle, ja heti sitten siinä ojan takana.

                  e34 perä

                  Saisko täältä jonkun vastauksen siihen, että miten 530(M60 automaatti) bemarin perä eroo 540.in perästä.? Mites tuo 530,in perä kävis toho 540.iin??
                  ja kiitos vastaajalle
                  e30 316 sedan - e30 318 farkku - e30 320 sedan - e36 318 sedan - e34 520 automaatti sedan - e34 540iA automaatti sedan.
                  MYYDÄÄN OSINA: 316 M40 moottori, kansi ja paljon apulaitteita.
                  e34 520 automaatti toistaiseksi kaikki osat tallella.
                  sigpic

                  Comment

                  • Roisto
                    BTCF Member
                    • Nov 2010
                    • 2538
                    • Kajaani

                    Originally posted by docksa View Post
                    Juu pitää päästäisen jälkeen katella tarkemmin. Tänks!
                    2001 E39 525iA
                    1992 E34 "540i/5"

                    Comment

                    • Morkai
                      BTCF Member
                      • Sep 2005
                      • 3197
                      • Saarijärvi

                      Originally posted by aemk21 View Post
                      Saisko täältä jonkun vastauksen siihen, että miten 530(M60 automaatti) bemarin perä eroo 540.in perästä.? Mites tuo 530,in perä kävis toho 540.iin??
                      ja kiitos vastaajalle
                      Varmuudella erikokoset perät tehtaalta. 530 ollut alunperin 188 perä ja 540:ssa 210 jos ei ole joku hassunhauska tekniikanvaihto tms.
                      sigpic
                      E23 728iA V8-projekti
                      E38 730D -projekti
                      E39 540iA -projekti
                      I01 i3 -projekti

                      Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

                      Comment

                      • mika44
                        Newbiemmer
                        • Dec 2009
                        • 18
                        • Suomi

                        Varmasti joku on kysynyt asiaa, mutta minkä kokoiset suuttimet on 535?

                        Comment

                        • Shrewd
                          Newbiemmer
                          • Feb 2011
                          • 9
                          • Finland

                          Originally posted by Shrewd View Post
                          Tästä oli suuri apu. Luulen että löysin ongelman. Ei ole itse iso haitarikumi, mutta siitä johtava putki (joka on edellisen omistajan toimesta näköjään "korjattu" lätkämailaerkalla) sihisee/vuotaa.
                          ÄÄH! Ei se olekkaan toi! Paikkasin ton, ja kokeilin autoo ja se toimi. Luulin että vika löyty, mutta eipäs: Auto jätti tielle tasan samalla lailla kun viimekski (ja paikka on pysynyt ehjänä). Onko kellään lisää ideoita? On se niin ihmeen kummallinen vika tossa autossa... Välillä käy hyvin, ja välillä hyrisee ja köhisee hädin tuskin käynnissä kunnes sammuu. Armottomia epätasasen käynnin kohtauksia saa.

                          Comment

                          • Juhi$
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2009
                            • 1268
                            • Laukaa

                            Paljonko M30 konetta nostettava ylöspäin öljypohjan tiivisteen vaihdossa? Onko mitään erityistä mitä otettava huomioon tuossa?

                            Comment

                            • Haju69
                              Administrator
                              • Nov 2005
                              • 16344
                              • Leppävirta

                              Originally posted by Juhi$ View Post
                              Paljonko M30 konetta nostettava ylöspäin öljypohjan tiivisteen vaihdossa? Onko mitään erityistä mitä otettava huomioon tuossa?
                              Ei paljoa mutta riittävästi että se pohja sieltä pois tulee.. Hyödyllinen postaus mutta näin se on. Ei mitään raketti tiedettä ole siinä hommassa.
                              LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                              E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                              B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                              Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                              Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                              Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                              Comment

                              • aakoo
                                Bimmer Fanatic
                                • Dec 2008
                                • 777
                                • Espoo

                                Originally posted by Haju69 View Post
                                Ei paljoa mutta riittävästi että se pohja sieltä pois tulee.. Hyödyllinen postaus mutta näin se on. Ei mitään raketti tiedettä ole siinä hommassa.
                                Näillä linjoilla. Paljon ei tarvitse nostaa, mutta moottorin kannakkeet pitää löysätä ja nostaessa kannattaa katsoa ettei paisarin alla olevat vesiletkut hankaudu rikki koneen ja tulipellin välissä. Paisari irti ja kääntää sen sivulle, letkut tulee mukana.
                                E34 535i -91 ikuisuusprojekti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎