Kyllä juurikin näin, akkulaturilla saa siis pyöritettyä pumppuu ja silloin auto starttaa kyllä! Noh eipä taida siis vika olla ainakaan tossa kampiakselin asentotunnistimessa. Toivotaan että tolla vikakoodin luennalla selviäisi jotakin.
miksi pitäisi koodata avain patterinvaihdon jälkeen?
Näin olen lukenut/ymmärtänyt että avain täytyy koodata uudelleen jos patterin vaihdossa on sähelletty enemmän kuin minuutti.
Edellisen omistajan mukaan patterit ovat jossain vaiheessa vaihdettu ja kaukosäätimen lukitus tätä myöden kadonnut.
Anyway, avaimen kaukosäädin ei lukitse eikä avaa ovia, onko vika sitten itse avaimen toiminnassa vaiko lukitus järjestelmässä?
- A professional painter DOES NOT get "RUNS"--They are called "FLOW CHECKS." -
No nyt toimii auto taas, iso kiitos tästä nimimerkille SUPA! Johto oli nirhaantunut lähes katki takapenkin ja tankin väliseltä osuudelta runkopalkin kulman kohdalta, siksi näytti virtamittarilla vielä n.11v liittimelle, kun virta kulki kuitenkin vielä vähäsen, mutta kyykkäsi heti, kun kytki bensapumppuun.
Mikähän ihme tuossa kuskin puoleisen takaiskarin yläpäässä natisee/vikisee. Vänkärin puoleinen oli jo ajettu loppuun, vaihdoin sen ongelmitta.
Kuskin puoleinen natisi hieman niin ajattelin vaihtaa senkin, alustan asentanu liike oli näköjään vaihtanu pelkästään kuskin puoleisen iskarin ylätukilaakerin, sillä oli hyvässä kunnossa. Vaihdoinpa kuitenkin uuden tilalle.
Noh paketti kasaan ja testiajolle, sama nitinä kuului edelleen.
Avasin uudestaan, putsasin kertaalleen paikat sekä laitoin timmisti kiinni, edelleen sama natina.
Kolmas kerta toden sanon otin irti sekä pistin vaseliinia joka v*tun paikkaan mikä voisi kitistä. Suurella toivolla taas testilenkille, natinahan se sieltä takaa edelleen kuului.
Natinan saa kuulumaan myös kun autoa heiluttaa takaoviaukosta, vaimenee kun "puristaa" sormilla ylätukilaakeria.
Ideoita?:think Rupeaa jo hermot menemään tuohon ääneen...
No nyt toimii auto taas, iso kiitos tästä nimimerkille SUPA! Johto oli nirhaantunut lähes katki takapenkin ja tankin väliseltä osuudelta runkopalkin kulman kohdalta, siksi näytti virtamittarilla vielä n.11v liittimelle, kun virta kulki kuitenkin vielä vähäsen, mutta kyykkäsi heti, kun kytki bensapumppuun.
Jonkinasteinen typpivika kyseessä. Näitä on ollut aiemmikin.
Ei tuota vetokoukkua vakiona taida löytyä E34 Touringista kuin M5 mallista ? Vaikka aika monessa tuoreemmassa (-94/-95) mallisessa näyttäs olevan kun nettiautoakin selaa.
Hiukan olin siinä käsityksessä että noissa viimisissä se ois ollu vakiona, mutta ei taida näin asianlaita olla.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Ei tuota vetokoukkua vakiona taida löytyä E34 Touringista kuin M5 mallista ? Vaikka aika monessa tuoreemmassa (-94/-95) mallisessa näyttäs olevan kun nettiautoakin selaa.
Hiukan olin siinä käsityksessä että noissa viimisissä se ois ollu vakiona, mutta ei taida näin asianlaita olla.
No ei kai M5:sessa ole vetokoukkua ole ollut vakiona, kun ei sitä ole tainnut muissakaan malleissa olla vakiona? Ei kyllä heti tule automallia mieleen, jossa vetokoukku ei olisi lisävaruste pois lukien jotkin maasturit. :think
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
No ei kai M5:sessa ole vetokoukkua ole ollut vakiona, kun ei sitä ole tainnut muissakaan malleissa olla vakiona? Ei kyllä heti tule automallia mieleen, jossa vetokoukku ei olisi lisävaruste pois lukien jotkin maasturit. :think
No ei kai M5:sessa ole vetokoukkua ole ollut vakiona, kun ei sitä ole tainnut muissakaan malleissa olla vakiona? Ei kyllä heti tule automallia mieleen, jossa vetokoukku ei olisi lisävaruste pois lukien jotkin maasturit. :think
Comment