LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
!! revittiin se sulake mikä täs luki aikasemmin vittuun sielt takapenkin alta niin johan rupes hiljenee vaik miten yritti saada lukittuu autoo auki kiitti vinkeistä, nyt pitäs viel saada toi takaluukku auki...
-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Mikä helvetti voi aiheuttaa E34 takapäässä kolahtelua montuissa? Takakoiranluut vai takakelkan puslat? Autoon vaihdettu viimesyksynä alusta, vaihdoin myös takaiskarin yläpäät ja niveltangot alatukivarsiin..
Iskarit tuntuis kuitenkin olevan tikissään, ettei siltä saralta pitäis olla sanomista..
Mikä helvetti voi aiheuttaa E34 takapäässä kolahtelua montuissa? Takakoiranluut vai takakelkan puslat? Autoon vaihdettu viimesyksynä alusta, vaihdoin myös takaiskarin yläpäät ja niveltangot alatukivarsiin..
Iskarit tuntuis kuitenkin olevan tikissään, ettei siltä saralta pitäis olla sanomista..
kannattaa syynätä kontti aika tarkkaan ettei mikään tavara pääse kolajamaan siellä..
Mikäs vois olla keskuslukituksessa pielessä, kun kuskinovesta ei avaa muuta kuin kuskinoven ja takaluukun lukot? Apumatkustajan lukosta toimii normaalisti. Ja autona Bmw 525 vm. 92. Ja onko minkälainen homma vaihtaa laturin laakerit, kun naputtavat jonkin verran?:think
Ilman mitn spacereita. On M12x1,5mm mutta minkä pituinen kartio?
Auto ei ole just nyt vieressä, että vois käydä tarkistamassa?
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Lekallahan on jotkut hieman liiankin tehokkaat ohjeet tuohon murtautumiseen, mutta ei niitä luonnollisesti taida yleisestä jaosta löytyä. FAQ:n puolelta löysin tälläsen:
Originally posted by Leka
Jos taas on käynyt jostain syystä niin että ainoat avaimet ovat auton sisällä ja ovet takalukossa niin ei hätää, tähänkin on olemassa keinonsa mutta en sitä ymmärrettävistä syistä neuvo tässä, koska E32/E34 on muutenkin liian helppo varastettavaksi jos on asioista yhtään perillä... Ohjeet ovien aukisaamiseksi voi saada privalla nätisti pyytämällä.
Siinä taitaa olla viimenen oljenkorsi, jos et halua lasista mennä läpi..
[QUOTE=docksa;2675649]Lekallahan on jotkut hieman liiankin tehokkaat ohjeet tuohon murtautumiseen, mutta ei niitä luonnollisesti taida yleisestä jaosta löytyä. /QUOTE]
Joo Lekalle oon privaa asiasta laittanutkin, ei vain ole vastausta kuulunut.
Mikähän tuolla moottorissa pitää ääntä kun ajaa ekat kilsat kylmällä koneella? Jonkinlainen sirinä siis.
Vesipumppu on vaihdettu ja muutkin hihnalla liikkuvat osat on tutkittu ja kuunneltu ettei ole laakerit menny. Meneekö niistä hihnarullista ne laakerit kuinka helposti? Niitäkin pyörittelit ja rasvailin mutta ei ollut apua ongelmaan :think
Pakoputkikin resonoi välillä johonkin kohtaan pohjassa tyhjäkäynnillä. keles
Ja suosittelen mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Itse kuuntelin sirinää sen viimeisen metrin liian kauan -> hirtti laakeri kiinni: hihna poikki ja matka seis.
Onneksi olin alle kilometrin päässä työmaalta, niin pääsi nilkuttamaan takaisin
Comment