Mulla vois olla jossain aikanaan omasta autosta irroitetut vielä jemmassa, tai sitten meni roskiin, pitää tarkistaa. Aivan karseet.
Mä realoem:stä kyttäilin, mutta samannäköset listat joissa reiät valoille niin schmiedmanni näyttää tavallista listaa niillä numeroilla. Itseasiassa realoemissa ei edes löytynyt kuvista tavallisia puskurinlistoja Eli en ollu laiska vaan tyhmä, no voin mä olla laiskaki, mutta kyllä mä oikeesti yritin
Onko muilla kyseisellä mosalla varustettujen autojen omistajilla sama kokemus noin 1/3-1/2 kaasulla kun antaa auton kiihtyä ni noin 3000rpm +/- 400rpm on sellainen kuollut kohta kiihtyvyys hidastuu selkeästi tolla kohden onko ominaisuus vai vika
Onkos kukaan asentanut tuollaista pdc:tä jälkeenpäin jonkin sivuston mukaan pitäis löytyä johdotkin sille peräluukusta,mutta ainakaan omasta touringista en niitä löytänyt,joten onkohan noihinkin sitten ollut olemassa pariakin erilaista takapään johtosarjaa?
Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....
Taisi mennä äitini autosta (m20b25) tuulettimen hihna poikki. Jonkun verran on tullut jäähdytysnestettä jostakin ulos, auto kuitenkin lähes samointein sammutettu.
Mistä kannattaa lähteä vikaa etsimään, jos siis on muutakin mennyt? Noita hihnoja täytyy tietty vaihtaa. Voinko vain laittaa hihnat ja täyttää nesteet normaalille tasolle?
ER KAM, SAH UND SIEGTE, SIEGTE, SIEGTE, SIEGTE, SIEGTE, SIEGTE
Taisi mennä äitini autosta (m20b25) tuulettimen hihna poikki. Jonkun verran on tullut jäähdytysnestettä jostakin ulos, auto kuitenkin lähes samointein sammutettu.
Mistä kannattaa lähteä vikaa etsimään, jos siis on muutakin mennyt? Noita hihnoja täytyy tietty vaihtaa. Voinko vain laittaa hihnat ja täyttää nesteet normaalille tasolle?
koita nyt ens alkuun vaihtaa remmi ja lisää vettä.
voihan se olla että pikkusen on lämmöt noussu ja pukannu ylivuoto letkusta vähä tavaraa ulos.
joten itse tekisin niin että asentaisin hihnan ja täyttäsin säiliön ja kahtelisin säiliöö vaikka viikon päivät.
Hieman hinnakkaalta näyttää joten en marmorilta uskalla kysyäkkään. Onkos motonetin osa nro. 18-1682 (Takatukivarren nivel ("tuplasilmukka")) oikea?
Löytääkös nää muuten esim autoasista realoem osanumerolla oikean osan mulle? Mikä tuo "tuplapulttimötikkä" oikeesti on? Siitä lähtee toisesta (reaktiotanko?) tanko tosiaan toiselle puolelle autoa. Hieman on väljää, mutta heti enemmän liikkuessaan nitisee jumalattomasti.
Comment