E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• BmwPunisher
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    No mulla on yhdet ylimääräiset, taidan viedä ne tosissaan paikalliseen puhaltamoon/maalaamoon.
    Mulla on tossa omassa ratkaistu valojen kehykset 3M mustalla teipillä, eikä sekään paha ratkaisu ole.. :think

Kiitos!

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by Arde92 View Post
    Tuosta omasta talviliukurista on joku näpänny antenni piuhan poikki. mitä nuo 3 värillistä piuhaa ovat jotka tulee saman kuoren alta? saakos tuohon jostain uuden pään?
    Autotarvikeliikkeistä saa antennijohdon irtopäitä.

Leave a comment:

• Arde92
    replied
    Tuosta omasta talviliukurista on joku näpänny antenni piuhan poikki. mitä nuo 3 värillistä piuhaa ovat jotka tulee saman kuoren alta? saakos tuohon jostain uuden pään?

Leave a comment:

• juuso900
    replied
    Uskaltaako niihin hiekkaa päästellä sitä tässä olen tuuminut..? No mulla on yhdet ylimääräiset, taidan viedä ne tosissaan paikalliseen puhaltamoon/maalaamoon.

suosittelen lasikuula puhallusta, parempi kun hiekka. suosittelen

Leave a comment:

• juuso900
    replied
    Uskaltaako niihin hiekkaa päästellä sitä tässä olen tuuminut..? No mulla on yhdet ylimääräiset, taidan viedä ne tosissaan paikalliseen puhaltamoon/maalaamoon.

suosittelen lasikuula puhallusta, ite käytän mielummin kun hiekkaa.

Leave a comment:

• Muppe
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post
    Mitä tarvitaan takasähkölasien retrofittaukseen?

Kyseessä 525i -92 touring..

Löytyykö esim. johdotukset takaoville ja keskikonsoliin valmiina?
    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=156515 :think

Leave a comment:

• duuk
    replied
    Originally posted by Eetu View Post
    Hiekkapuhallukseen viet ne ja maalautat pulverilla. Varmasti pysyy

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by BmwPunisher View Post

korin puolella johdot todennäköisesti löytyy mutta ovista voi tietää vaan katsomalla (edelliseen kun laitoin sähkölasit eteen, toisessa ovessa oli piuhat ja toisessa ei)

Leave a comment:

• BmwPunisher
    replied

Leave a comment:

• Eetu
    replied
    Mustat rinkulat ajovalojen ympärille. Saako oem:nä mustia?

Ei tahdo oikein maali pysyä niissä joten en jaksaisi toista kesää pelleillä ko asian kanssa.

Ainakin hellan tummaoptiikoiden yhteydessä on mustat rinkulat ns. shadow linet... :think
    Hiekkapuhallukseen viet ne ja maalautat pulverilla. Varmasti pysyy

Leave a comment:

• Heiska
    replied

Ei tahdo oikein maali pysyä niissä joten en jaksaisi toista kesää pelleillä ko asian kanssa.

Ainakin hellan tummaoptiikoiden yhteydessä on mustat rinkulat ns. shadow linet... :think
    itsekkin aikoinaan yritin metsästellä, mut ei tullu koskaan vastaan mustana. sit tilasin koko umpiot uudet. Mitenköhän toimis toi plasti dip tollasissa?:think

Leave a comment:

• duuk
    replied

Leave a comment:

• smeagul
    replied
    Löytyykö jostain uusia liittimiä noille etulyhdyille ja mielellään silleen, että niissä olisi vaikka noin 15cm pätkät sitä johtoa valmiina?

Molemmista parkkivaloista mennyt johto siitä aivan lliittimen juuresta poikki ja nyt eilen meni myös toisesta lähivalosta.

Leave a comment:

• TorQuel
    replied
    Originally posted by Eetu View Post
    Yhdestä purkuautosta ne listat irrottelin, niin siinä ne oli liimattu. Älä heitä niitä listoja menemään, mulle kelpaavat!
    Riippuen paljon vuosimallista, mallista ja siitä mistä auton listoista puhutaan niin löytyy ruuvvattuja, liimattuja ja klipseillä! Vinkkinä että esim. hanskalokeron lista ja ovissa olevat listat yleensä sisältäpäin ruuvilla tai liimalla, kun taasen keskikonsolin palikat klipseillä! Kokeilemalla selviää Nimim. Ihan parikin sisustaa purkanut..

Aikalailla kattavasti aiheesta Tuossanoooin
    Last edited by TorQuel; 12-11-2012, 13:50. Reason: Nettitietoutta omien höpötysten tueks

Leave a comment:

• MR_piikki
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Omasta mielestä ne pitäisi saada irti kun liutat niitä jompaankumpaan suuntaan niin pitäisi tulla tuskattomasti pois.. Viisaammat voipi korjata..
    Kyllä, juuri näin: esim: ratin vasemmalla alla oleva lista tulee vasemmalle kampeamalla pois. Saa ruuveillakin veks, mut isompi homma, jolloin irrotat samalla myös niiden listojen liut.

Leave a comment:

Working...
X