Jumankavita, ettikääs mulle linkki jossa kerrotaan (tai kertokaa) miten digikellon/ulkolämpötilamittarin saa toimimaan autossa jossa liittimeen tulee vain kolme johtoa, kiitos.
Jostain muka aikoinaan bongasin että pitäs vaan ryöstää yhdeltä johdolta johonkin pinniin mutta nyt en löydä sitä ohjetta enää.
E: ja ei oo tuo, tuolla valehdellaan(?) ettei oo mahdollista :(
Olen diagnosoinut sen vesiventtiilien alla sijaitsevaksi kiertovesipumpuksi, koska se ei hurise kuten irallaan oleva toimiva tekee.
Hurinasta ei voi toimintaa päätellä, koska pumpun siivet on magneetti vetoiset. Eli pumppu voi pyöriä ja hurista, mutta ropelli ei pyöri koska siivet on irronneet magneetista.
Omassa seiskassani sama vika. Kierroksilla sisään tuleva ilma polttaa kättä kovemmallakin pakkasella, mutta tyhjäkäynnillä taas sisään tulee vain kohtuu lämmintä. Olen diagnosoinut sen vesiventtiilien alla sijaitsevaksi kiertovesipumpuksi, koska se ei hurise kuten irallaan oleva toimiva tekee.
En tiedä, mutta kärsiikö m60 samalla tavalla vesipumpun siipien murtumisesta kun e36? mietin vain että jos siellä ei kone jaksa kierrättää vesiä tarpeeksi paikoillaan kennolle asti, mutta moottorin jäähdytykseen potku kuitenkin riittä. Voi olla vähän kaukaa haettua.
Voiko olla siitä? kuitenkin jatkovassa ajossa sanotaan vaikka +40 nopeuksissa puhaltaa kuumaa. Vain paikoilla seistessä/ruuhkassa jonottaessa tekee tuota.
Eiks oireet vähän niinku viittaa just vesiventtiiliin? Kokeile nyt ainakin koputella
Voiko olla siitä? kuitenkin jatkovassa ajossa sanotaan vaikka +40 nopeuksissa puhaltaa kuumaa. Vain paikoilla seistessä/ruuhkassa jonottaessa tekee tuota.
mistä kannattaa lähteä etsimään, kun hytissä ei meinaa lämpö riittää tyhjänkäynnillä ja kaupunkiajossa. Kone lämpenee kyllä ja viisari pysyy siellä missä pitää. M60b40 kyseessä.
mistä kannattaa lähteä etsimään, kun hytissä ei meinaa lämpö riittää tyhjänkäynnillä ja kaupunkiajossa. Kone lämpenee kyllä ja viisari pysyy siellä missä pitää. M60b40 kyseessä.
Leave a comment: