Originally posted by Haju69
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rhodry View PostValaiskaas nyt mua vähän. Mie oon eläny siinä uskossa että tuo on M30B34. Soitin tuossa yhelle tutulle kannen osista ja se sano että E34 on yleensä M30B35. Kumpi se nyt sitte on?
Ja se halus moottorin koodin joka on startin yläpuolella, missä tuossa on startti, eli mistä sieltä mie löydän sen koodin?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rhodry View PostValaiskaas nyt mua vähän. Mie oon eläny siinä uskossa että tuo on M30B34. Soitin tuossa yhelle tutulle kannen osista ja se sano että E34 on yleensä M30B35. Kumpi se nyt sitte on?
Ja se halus moottorin koodin joka on startin yläpuolella, missä tuossa on startti, eli mistä sieltä mie löydän sen koodin?
535i:
Despite the 535i designation and '3.5' casting on the intake manifold, the M30 engine found in the E34 535i was actually 3430cc (3.4 liters).
535i Sport & 525i Sport (UK)
The E34 535i Sport was introduced to the UK market as an 1989 model. Production of the 535i Sport and the iconic M30B35 engine ended in 1993 to be succeeded by the 525i Sport powered by the modern M50B25 24-valve engine.
Ja toinen linkki samalta sivustolta:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M30#M30B34 joka sanoo että B34:sta ei oo saanu kolmineloseen..
Eli ota tuosta nyt sitte selvää, ite eläny siinä uskossa että se on B34
Suomalainen autowiki.fi sanoo että B34Last edited by Roisto; 11-12-2013, 19:25.
Leave a comment:
-
-
Valaiskaas nyt mua vähän. Mie oon eläny siinä uskossa että tuo on M30B34. Soitin tuossa yhelle tutulle kannen osista ja se sano että E34 on yleensä M30B35. Kumpi se nyt sitte on?
Ja se halus moottorin koodin joka on startin yläpuolella, missä tuossa on startti, eli mistä sieltä mie löydän sen koodin?
Leave a comment:
-
-
B40 imusarjaa suunnitellu tuohon b30 moottoriin. Asennus ei ilmeisesti vaadi kummempia kikkailuja vai aiheuttaako asc jotain?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemaristi 320 View PostSellasta ongelmaa tuli talviauton kanssa että puhallin ei enää puhalla. Toimi aikaisemmin vain 4asetuksella ja nyt sitten yhtäkkiä hiljeni kokonaan. Mistä voisi vikaa ruveta etsimään? Auto 520i vm 89 jos se auttaa. Ei ole oikeen itsellä kokemusta tästä kopasta suuremmin..
Uskoisin että söörtsillä vastaus löytyy. Kysymys on rikkoutuneesta esivastuksesta tai miekasta. (silloin kun vain 4 toimii) ja nyt kun kokonaan pimeä, niin hiilet, johdot, katkaisija.
Leave a comment:
-
-
Sellasta ongelmaa tuli talviauton kanssa että puhallin ei enää puhalla. Toimi aikaisemmin vain 4asetuksella ja nyt sitten yhtäkkiä hiljeni kokonaan. Mistä voisi vikaa ruveta etsimään? Auto 520i vm 89 jos se auttaa. Ei ole oikeen itsellä kokemusta tästä kopasta suuremmin..
Leave a comment:
-
-
Ja osaa 8 pyörittämällä säädetään puskurien sivujen etäisyys koriin.
Säätö ennen puskurin kiinni lukitsevan osan (10) lukitsemista.
Usein näkee, että tämä on jäänyt havaitsematta, ja etenkin takapuskuri on lähes "kaapparimallia".
Leave a comment:
-
-
Originally posted by naikou View PostTakapuskurista oikea sivun kiinnikkeet paskana ja "roikkuu" reikärautapatentin varassa, itse puskuri on kuitenkin ehjä. Mitä kaikkea pitää hommata....
Osat 6-10, sanoisin
(on muuten niin pirun halpaa et vituttaa kun en oo itekki vaihtanu jo kaikkia uusiin)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rhodry View PostTollasia mie just mietin että samalla vaihtaa kaikki mitä siellä on vaihdettavaa. Rahaahan siihen menee perkeleesti mutta kai nää työharjottelurahat voi sitte tuohonki käyttää
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View PostEn ole schmiedmannilta ostanut mutta eiköhän siinä lie tarvittavat. Yläpääntiivistesarja siis ja kannen pultit tarviit ainakin.
Samalla vaivalla sitten nokka-akseli,keinuvivut,keinuvipuakselit yms pientä jos on kulumisen merkkejä...kerralla kunnolla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rhodry View PostSelvä.
Mitäs kaikkea siihen kansiremppaan tarvii ja mitä kaikkea kannattaa samalla vaihtaa?
Onks tuossa tarvittavat tiivisteet?
Samalla vaivalla sitten nokka-akseli,keinuvivut,keinuvipuakselit yms pientä jos on kulumisen merkkejä...kerralla kunnolla.
Leave a comment:
-
-
Takapuskuri
Takapuskurista oikea sivun kiinnikkeet paskana ja "roikkuu" reikärautapatentin varassa, itse puskuri on kuitenkin ehjä. Mitä kaikkea pitää hommata että saan sen taas oikein paikalleen.
Penari menossa peltikorjaukseen(bensatankin luukun alapuolelta läpimätä, ovien alareunat jne.) tulevalla viikolla, tahtosin saada sitte maalauksen yhteydessä sen roikkuvan puskurin korjattua myös.
Kyseessä on siis 525ix, 93 vuosimalli ja porrasperä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View PostEn kyllä itse ajaisi metriäkään jos arvio osuisi oikeaan.
Mitäs kaikkea siihen kansiremppaan tarvii ja mitä kaikkea kannattaa samalla vaihtaa?
Onks tuossa tarvittavat tiivisteet?
Leave a comment:
-
Leave a comment: