Mulla menee ainaki kiinni nappia eteenpäin painamalla, olkoot sitten kokonaan auki tai tuuletusasennossa.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sama täällä.
Napin keskeltä ylös painamalla takaosa aukeaa, taakse liu`uttamalla luukku liikkuu taakse katon sisälle, ja eteenpäin painamalla luukku sulkeutuu kummastakin asennosta.
Luukun liike lakkaa kun se on kiinni, napin voi pitää painettuna eteenpäin.
Oletettavasti vika on itse kytkimessä.
Kytkimen irroittamiseksi tulee etumatkustajien sisävalo irroittaa, lähtee vasemmasta reunasta varovasti kammeten, liitin irti, ja tämänjälkeen se pieni erillinen verhous irtoaa, jossa kattoluukun kytkin on kiinni.
Kytkimen purku on helppoa, muutama erittäin pieni tasapäinen ruuvimeisseli muovisten kynsien väliin, ja pohja irtoaa.
Kytkin on rakenteeltaan melko yksinkertainen.
Samalla voi vaihtaa kytkimeen polttimon, mikäli vanha on palanut.
Comment
-
-
Voiskohan olla ratissa vika kun töötin sulake palaa kokoajan kerran tai kaks kerkee töötätä jos sitäkään? Ratin vaihdon jälkeen se sitä on tehny, ja kihnuttaa ikävästi toi ratti johonkin? Myykää mulle mtekki kakkonen. LPR lähistöltä, tuun vaikka tänää hakee jos hinta on mieluinen...E46 320i Coupé -02
ex E36 318ia Touring -96
ex E34 535ia -91
ex E34 525i -91
Comment
-
-
2-toiminen vilkkuviiksi?
En löytänyt googlen avulla mitään selitystä että MIKSI vilkkuviiksessä on viel 1 pykälä normaaliasennon jälkeen, ja sinne asti painettaessa syttyy takavalot?
Kaveri irrotteli omasta 1992 525i:stään mittaristoa ja epähuomiossa löysi kyseisen ominaisuuden, itselläkin toimii sama temppu
Sitten vielä toinen kysymys, mistä johtuu että täysin kylmänä kone toimii "normaalisti" mutta 500m ajon jälkeen kiihtyvyys "takertelee" niin että pintakaasulla vauhti hidastuu ja kaasua lisätessä reilusti auto ikäänkuin nytkähtää kiihtymään uudelleen?
Jos autolla ajelee tuossa tilassa tasaista vauhtia vaikka kolmosella 40km/h, niin auto lähtee itsekseen kiihtymään kuin laakista kun lämpömittari pääsee pois siniseltä alueelta, ja kulutusmittari liikahtaa samalla pari litraa isompaan.
Auto on tehnyt tuota jo 5 vuotta eikä ole pahentunut mutta mietityttää kuitenkin mistä voisi johtua :think
Comment
-
-
Originally posted by Micce///M View PostMutta alkaa noikin koneet olemaan niin halpoja että tuskin kannattaa kikkailla.
Ostitko sen halvan viininpunaisen, joka oli taannoin nettiautossa käyntivikaisena myynnissä? FEU-XXX.
Joo FEU tuli haettua. Komee peli muuten jossei kato kutospyttyä. Suunnitelmissa on nyt että porautan m30 lohkon s38 ylikokoon, rengastan ja laakeroin koko koneen ja laitan kaikki tiivisteet. alipaineletkut yms uutta.. 1 mäntäkin pitäs saada.M62B44 E32 740iM -macaoblau V8 + S3.64 =sigpic
E36 PANDEM - M50B28+HX40
+muut vartin hommat
Ex. Läjäpäin e34&e32, e36 ja pari e39
Comment
-
-
Originally posted by eamh87 View PostEn löytänyt googlen avulla mitään selitystä että MIKSI vilkkuviiksessä on viel 1 pykälä normaaliasennon jälkeen, ja sinne asti painettaessa syttyy takavalot?
Comment
-
-
Kiitoksia pitää jossain vaiheessa toi kytkin vaihdella
Mites, kun mulla on tommoset suht isot ja hyvillä sivuttais tuilla olevat nahkapenkit joissa on hieronta ominaisuutena :think Kaveri kun sano ettei näihin, koskaan oo saanu hierontaa, että lähinnä 7-sarjalaisessa on noita olluKanssa ihmetyttää, että hieronta lähtee päälle penkinlämmityksen kytkimestä :think Eli voisko penkit olla peräisin vaikka e32 ja onkohan noissa persgrillit, mutta ei oo vaan grilleille namiskaa? Voin käydä nappasee kuvatki penkeistä (etu ja taka) jos joku niistä tunnistaa
Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by mehtojarvi View Postmikäs hiton perä on 530? Tuli tehtyä reilu 500km turha reissu kun se perä olikin aivan erinäkönen kun tuo 525ia:nF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Onko kellään 540i manuaalia tai ollut? Semmonen kiinnostaisi ja nettiautossa oli vain yksi E34 540i manuaali myynnissä ja olin liian hidas, se oli myyty jo. Siinäkin oli kyllä vaihdettu E39:n aski. Ei taida tulla joka päivä vastaan manuaalina.E34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Eroaako näiden e34 keulat mitenkään vuosimallien välillä? Tuli itse ajettua pieni kolari niin kuljettajanpuolen etuvalo ja lokasuoja meni rikki ja samalla aikapaljon muoviosia siitä etuvalon ympäriltä.
Ja olisin ostamassa -89 vuoden 525 purkuauton josta ottaisin omaan 525 -92 rikki menneet osat. Niin onko vuosimalleissa eroja?Nykyinen:
Bmw 525, 93
Ex e30 x1
Ex e36 x4
Ex e34 x2
Ex e46 x1
Ex e38 x1
Inpa löytyy joten vikakoodinluku ja nollaus onnistuu Mikkelin alueella
Comment
-
-
Originally posted by crom View PostOnko kellään 540i manuaalia tai ollut? Semmonen kiinnostaisi ja nettiautossa oli vain yksi E34 540i manuaali myynnissä ja olin liian hidas, se oli myyty jo. Siinäkin oli kyllä vaihdettu E39:n aski. Ei taida tulla joka päivä vastaan manuaalina.
Onhan noita olemassa, harvinainen tosin on. varsinkin sedan. Alkuperäinen manuaali on aina 6- vaihteinen ja ja usein räpeltämättömänä ja hyväkuntoisena kohtuullisen arvokaskin. jälkeenpäin manualisoituja on sitten tehty 530:sen 5-lovisella jonkinverran. toki myös 6- vaihteisia on jälkeenpäin tehty.
Jos 6- vaihteista etsit, niin älä osta pahasti synkrovikaista, koska 6 vaihteiseen getragiin ei enää saa osia. ja käytetty laatikko aika arvokas ja voi olla aivan yhtä huono.
Mutta kyllä m60 ja manuaalin yhdistelmä on ihan maukas.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
minkälainen kiinnitys on vetarissa se renkaan pääty,kun ei ainakaan mutteria näy niinkun e36:ssa,vaikuttas että olis löysällä kun klappia helvetisti,eikä kuitenkaan kuulu mitään jurnutusta niinkun laakeri pitäisi.Last edited by Jarsse; 26-11-2013, 22:49.E91 325xi vm07
E60 530xd vm06 stage X
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostOnhan noita olemassa, harvinainen tosin on. varsinkin sedan. Alkuperäinen manuaali on aina 6- vaihteinen ja ja usein räpeltämättömänä ja hyväkuntoisena kohtuullisen arvokaskin. jälkeenpäin manualisoituja on sitten tehty 530:sen 5-lovisella jonkinverran. toki myös 6- vaihteisia on jälkeenpäin tehty.
Jos 6- vaihteista etsit, niin älä osta pahasti synkrovikaista, koska 6 vaihteiseen getragiin ei enää saa osia. ja käytetty laatikko aika arvokas ja voi olla aivan yhtä huono.
Mutta kyllä m60 ja manuaalin yhdistelmä on ihan maukas.
Juu, olisi kyllä mukava saada sellainen. Tällä hetkellä E34 530i manuaali itsellä ja olisi mukava vaan saada vaihdettua tuohon 540i, mutta kun niitä ei vaan oikein ole.E34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
Comment