E34 518i m40b18 ei kierrä?
Elikkäs ois tossa tommone -91 vuosimallin m40b18 rottelo ja onkelmana on ettei kierrä loppuun asti ja tuntuu tosi verkkaiselta liikkumaan kun kone lämpiää?
Tyhjäkäynnillä sekä ajossa kone kiertää siihen noin 3500-4000 rpm paikkeille ja alkaa sit röpöttää niin pirusti, eikä meinaa haluta jatkaa matkaa.. sit se nappaa pienen piikin johkin 5-5,5 k paikkeille eikä kierrä sit tippaakaa enempää vaikka kilometrin huudattaisit.
Kun kylmiltään polkaset niin kyllä vastaa kaasuun kuten pitääkin.. mutta hetikun tulee vähä lämpöä koneelle niin tuntuu kun auto ois pahasti tukossa.
Kaiken kukkuraks jos tasakaasulla yrität ajaa niin kulkee kun ois kengurubensaa täynnä tankki..
Mittarilukema vähä vajaa 300tkm ja edellisen omistajan toimesta vaihdettu hiljattain mm. virranjakaja/pyörijä, tulpat, tulpanjohdot osat, suuttimet, bensansuodatin, öljyt vaihdeltu, kampiakselin asentotunnistin, ilmamäärämittari...
Elikkäs ois tossa tommone -91 vuosimallin m40b18 rottelo ja onkelmana on ettei kierrä loppuun asti ja tuntuu tosi verkkaiselta liikkumaan kun kone lämpiää?
Tyhjäkäynnillä sekä ajossa kone kiertää siihen noin 3500-4000 rpm paikkeille ja alkaa sit röpöttää niin pirusti, eikä meinaa haluta jatkaa matkaa.. sit se nappaa pienen piikin johkin 5-5,5 k paikkeille eikä kierrä sit tippaakaa enempää vaikka kilometrin huudattaisit.
Kun kylmiltään polkaset niin kyllä vastaa kaasuun kuten pitääkin.. mutta hetikun tulee vähä lämpöä koneelle niin tuntuu kun auto ois pahasti tukossa.
Kaiken kukkuraks jos tasakaasulla yrität ajaa niin kulkee kun ois kengurubensaa täynnä tankki..
Mittarilukema vähä vajaa 300tkm ja edellisen omistajan toimesta vaihdettu hiljattain mm. virranjakaja/pyörijä, tulpat, tulpanjohdot osat, suuttimet, bensansuodatin, öljyt vaihdeltu, kampiakselin asentotunnistin, ilmamäärämittari...
Comment