memebuy23buy

E39 ostamassa ja käyttökokemuksia, vol 2.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TJJ
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    siinähän on parhaat mahdolliset penkit :think
    S456 Comfort seat with memory
    Ne kuitenkin ovat lättänät. E39:n comforttien istuinosahan on ihan sama kuin vakiopenkeissä ja selkänojakin sivutuen osalta sama kuin vakioissa. Tuollaiset minullakin on ja tyytyväinen olen ollut, mutta kyllä sivutuen puutteen huomaa heti jos yrittää ajaa "urheilullisesti" mutkiin. Sport-penkit alcantaralla olisi tuossa suhteessa varmaan täysin toista maata. Se on sitten eri juttu miten urheilullinen tuollainen laiva nyt yleensä on...

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    siinähän on parhaat mahdolliset penkit :think

    VIN WBADT61000CJ52835
    Type code DT61
    Type 530I (EUR)
    E series E39 ()
    Series 5
    Type LIM
    Steering LL
    Doors 4
    Engine M54
    Displacement 3.00
    Power 170
    Drive HECK
    Transmission AUT
    Colour TOPASBLAU METALLIC (364)
    Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)
    Prod.date 2002-01-23

    Vehicle options
    S210 Dynamic stability control
    S249 Multifunction f steering wheel
    S302 Alarm system
    P337 M Sports package
    S339 Shadow-Line
    S403 Glass roof, electrical
    S415 Sun-blind, rear
    S423 Floor mats, velours
    S428 Warning triangle and first aid kit
    S430 Interior/outside mirror with auto dip
    S438 Fine wood trim
    S456 Comfort seat with memory
    S465 Through-loading system
    S494 Seat heating driver/passenger
    S508 Park Distance Control (PDC)

    Vehicle options
    S521 Rain sensor
    S534 Automatic air conditioning
    S609 Navigation system Professional
    S705 M sports suspension II
    S710 M sports steering wheel, multifunction
    S715 M Aerodynamics package
    S752 Individual audio system
    S775 Headlining anthracite
    S785 White direction indicator lights
    S788 BMW LA wheel, Individual
    L801 National version Germany
    S863 Retailer Directory Europe
    S879 On-board vehicle literature German
    S937 Dummy-SALAPA

    Vehicle options
    S202 Steptronic
    S520 Fog lights
    S548 Kilometer-calibrated speedometer
    S851 Language version German

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Kyllähän noissa "lätyissäkin" varmaan istuskelis. Kuinkas noi e39 urheiluistuimet on paremmat istuskella kun noi normi jakkarat? Itsellä vai noissa normaaleissa tahtoo tulla pitkään istuessa selkä kipeeksi, mutta tiedä sitten onko istuimen mallilla merkitystä tähän ongelmaan?

    Leave a comment:


  • lj123
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Lättänä penkit?
    Sport-penkkejä löytyy välillä ihan ok hintaan, ja musta nahka on niissä vielä aika usein verhoilunakin. Ja vaikkei olisi niin värjäyssetin saa vielä hyvällä hinnalla.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Tuossa taas nätti peli. Hinta on kova, mutta se on vain pyynti:https://www.nettiauto.com/bmw/530/8639976
    Lättänä penkit?

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Tuossa taas nätti peli. Hinta on kova, mutta se on vain pyynti:https://www.nettiauto.com/bmw/530/8639976

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by jakeluvesimies View Post
    Kyllä se realismi muutamassa kuukaudessa myyjällekin iskee ja hinta tippuu
    Joo, aina voi pyytää hyvää hintaa ja kannattaakin. Pitää vaan olla valmis pitämään sitä kauan myynnissä ja yleensä joku esim.kortin saanut haluaa juuri sen tietyn mallin/yksilön. Tietää tämän niin kokemuksesta

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Näinhän se on. Tähän kohtaan sopii sanonta: ulkokuori usein pettää. Sitten tuohon vielä lisäksi moottoriremontti justiin tehty 3000€. Auton hinta onkin sitten 9000€? Tinkivara 500€. Joku tämänkin kuvitteellisen auton jossain välissä ostaa.
    Kyllä se realismi muutamassa kuukaudessa myyjällekin iskee ja hinta tippuu

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Se vaan joskus ihmetyttää,kun kolmen tonnin kottero maalautetaan hintaan esim.3000€. Sitten auto tulee myyntiin hintaan 6000€. Ei se uusi "hyvin tehty" kallis maalaus voi kuitenkaan tuplata sen vanhan romun hintaa. Sama paljon ajettu tekniikka siellä uuden maalikerroksen alla kuitenkin on. Eli ei sitä kallista maalausta voi "laskuttaa" 1:1 myydessä. Valitettavasti kaikki ei tuota ymmärrä autoa myydessään..
    Näinhän se on. Tähän kohtaan sopii sanonta: ulkokuori usein pettää. Sitten tuohon vielä lisäksi moottoriremontti justiin tehty 3000€. Auton hinta onkin sitten 9000€? Tinkivara 500€. Joku tämänkin kuvitteellisen auton jossain välissä ostaa.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Se vaan joskus ihmetyttää,kun kolmen tonnin kottero maalautetaan hintaan esim.3000€. Sitten auto tulee myyntiin hintaan 6000€. Ei se uusi "hyvin tehty" kallis maalaus voi kuitenkaan tuplata sen vanhan romun hintaa. Sama paljon ajettu tekniikka siellä uuden maalikerroksen alla kuitenkin on. Eli ei sitä kallista maalausta voi "laskuttaa" 1:1 myydessä. Valitettavasti kaikki ei tuota ymmärrä autoa myydessään..
    Itse olen laskenut korjauksen/parannuksien hinta noin 50% arvolla/hinnaksi jos ja kuin auto meni myyntiin.

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Originally posted by lepis View Post
    Päivää.

    Kyseinen 530 on allekirjoittaneen kampe. Ilmainenhan tuo ei ole enkä sitä ilmaseks aatellu antaakaan! Niinku tästäkin ketjusta on tullu ilmi, niin näitä on aika monenkuntoisia ja kaikki yksilöitä. Onko hinta nyt sitten suolainen niin se on sitten eri asia. Ei tuo maalausprojekti tosiaan mitään halpaa ollu. Se nyt vaan oli tehtävä, ettei hyvä yksilö pääse meneen kuralle! Mm. ovien alareunan saumat avattiin, puhallettiin, hapotettiin yms ennen maalausta.

    Mielellään tämän myisin jollekin "asiasta ymmärtävälle".

    -Lepis
    Siistihän tuo on kuvien perusteella, hinta toki on ihan mielipideasia. Hintahan on silloin kohdallaan kun kaupat syntyy.
    Hyvää yksilöähän ei tarvitse edes maalata, mutta ymmärrän pointtisi.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Se vaan joskus ihmetyttää,kun kolmen tonnin kottero maalautetaan hintaan esim.3000€. Sitten auto tulee myyntiin hintaan 6000€. Ei se uusi "hyvin tehty" kallis maalaus voi kuitenkaan tuplata sen vanhan romun hintaa. Sama paljon ajettu tekniikka siellä uuden maalikerroksen alla kuitenkin on. Eli ei sitä kallista maalausta voi "laskuttaa" 1:1 myydessä. Valitettavasti kaikki ei tuota ymmärrä autoa myydessään..

    Leave a comment:


  • ApriliaMan
    replied
    Kysytääs nyt tähän samaan kyytiin, kun on asiantuntijoita paikalla niin...ruostuuko noi tunkkauspaikat enemmän sisäpuolesta, eli periaatteessa ulkona ei näy mitään ihmeellistä ja sit yhtäkkiä pettää ku ruoste on syöny sisältäpäin?

    Ja mitä noihin maalaushommiin tulee, niin jos omaani lähen maalauttaa ni se tehdään sit kunnolla eikä vähän sinnepäin halvalla

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by petterihi View Post
    Näköjään myös edestä: https://huutokaupat.com/fi/v/421766
    Todennäköisesti jotain aikanaan kohellettu tunkin kanssa.

    Leave a comment:


  • petterihi
    replied
    Originally posted by janke View Post
    En osaa sanoa tuohon, mutta miksi noi yleensä mädäntyy takaa eikä edestä?
    Näköjään myös edestä: https://huutokaupat.com/fi/v/421766

    Leave a comment:

Working...
X