Originally posted by zeniitti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Itsellä ainakin on Zeniitin linkin kaltaisten munuaisten kanssa ongelmana konepellin avaus. Munuainen on sen verran paksu, että se estää pellin avauskahvaa liikkumasta riittävästi. On ne muutenkin vähän halvan oloset, ei kaareudu ihan konepellin myötäsesti, joten vähän irvistää, kun tarkasti katsoo.
Toki eri myyjä, joten varmaankin hieman eri tuotekkin. (tai sitten ei, mistäpä sitä tietää.)
Comment
-
-
Tarkoitus asentaa navin johto kiinteästi ikkunalla olevalle naville.
Yritys ujuttaa rautalankaa aurinkotunnistimen alareunasta koelaudan sisään epäonnistui. Jos onnistuu/mahdollista tarkoitus olisi laittaa erillinen katkaisija naville.
Onkohan edes mahdollista toteuttaa ilman koelaudan irroitusta, johon en halua ryhtyä?
T JukkaBmw X5 2011
Vw caddy 2019
Comment
-
-
Kolmeysissä sähkövikaa, eli;
Autossa jälkiasenteinen kaukosäätö lukitus -> http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=28 ,joka herkesi toimimasta ajat sitten. Boksi on kuitenkin vielä paikallaan takakontissa ja johdot kiinni. Hankala purkaa koska kaikki liitokset on tehty rosvoliittimillä ja muilla sokeripala tyyppisillä ratkaisuilla.
-Keskikonsolin keskuslukitus napista ovet lukkiutuvat pl. kuskin ovi. Jos joku ovi on auki, ei napista tapahdu mitään. Ennen toimi niin että jonkun oven ollessa auki ovet kävivät lukossa ja saman tien aukesivat.
-Kuskin ovesta avaimella kääntäen ei tapahdu mitään.
-Apukuskin ovesta avaimella kääntäen ovet lukkiutuvat, pl. kuskin ovi.
-Jokaisen oven sähköikkuna toimii oven omalla kytkimellä.
-Kuskin ovessa toimii kaiuttimet, kuskin peilin säätö ja kuskin ikkunan säätö sekä kytkinpaneelin valot palavat. Muiden ikkunoiden sekä apparin peilin säätö ei toimi kuskin oven paneelista.
Oon ihan pihalla. Kuskin ovipahvi on irti ja kaikki johdot näyttää päällisinpuolin ehjiltä. Sulakkeet on käyty läpi. Laitoin myös oven "scart" liittimeen contact sprayta mutta ei vaikutusta.
Kuulostaako tutulta?Last edited by Löwen; 26-01-2015, 18:44.MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostNo mitäs vinkkiä tuolta olisi pitänyt löytyä? Minulla oli kaksi jumittavaa termaria joissa vika? Lämmöt ei heittelehtineet ja pysyivät alle sadassa kokoajan kun vaan piti lämmityslaitteella tehoja päällä. Eli moottorin jäähdytys tapahtui lämmityslaitteen kennon kautta kun termostaatti esti kierron syyläriltä. Sisälle on puhaltanut kokoajan kuumaa ja kiertovesipumppu toimii. Termaria kun vaihtelin niin aina tuli saman verran nestettä ulos ja samanverran meni sisälle. Ilmattu TIS:n ohjeen mukaan. Tosin ilmasin myös ylimääräisen kerran pullopatentilla luiskassa melkein tunnin ajan (silloin oli paikallaan tuo behr) mutta eipä siellä ilmaa ollut eikä mennyt lisää nestettä. Pari vuotta sitten uusittu kaikki jäähdytysjärjestelmän osat eli jäähdytin (orkkis behr) syylärin korkki, vesipumppu valeo, orkkis visko (alkoi tarraamaan jatkuvasti) ja termarikotelo+termari sekä vesiletkut ja kunnolliset klemmarit niihin. Koskaan aiemmin ei ole ollut lämpöjen kanssa ongelmaa, ei edes silloin kun jäähdytin ja termarikotelo ovat vuotaneet.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Touringin CC herjailee olemattomia valovikoja ja muija sanoi että tänään oli hätävilkut mennyt itsestään päälle eikä saanut pois. Ilmeisesti valomoduuli syypää? Osaako joku sanoa minkä malliset moduulit tuohon nyt menee, auto on 3/2000 528i xenoneilla. Nykyiseen on koodattu automaattivalot (eli katkaisija saa olla valoasennossa jatkuvasti), olisi kiva jos sen ominaisuuden saisi tulevaankin.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostTouringin CC herjailee olemattomia valovikoja ja muija sanoi että tänään oli hätävilkut mennyt itsestään päälle eikä saanut pois. Ilmeisesti valomoduuli syypää? Osaako joku sanoa minkä malliset moduulit tuohon nyt menee, auto on 3/2000 528i xenoneilla. Nykyiseen on koodattu automaattivalot (eli katkaisija saa olla valoasennossa jatkuvasti), olisi kiva jos sen ominaisuuden saisi tulevaankin.E39 528i M sport
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostTämä nyt takaa vielä akun kuntoa.On niitä hajonnut nopeamminkin.
Osaisiko joku sanoa mitkä lcm mallit tuohon käy että voin laittaa ebaysta oikeanlaisen tilaukseen?Last edited by Tomba87; 27-01-2015, 07:48.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Kiwes View PostPitää sen aikaa ootella, et saat soviteltua
Originally posted by eiskalt View PostItsellä ainakin on Zeniitin linkin kaltaisten munuaisten kanssa ongelmana konepellin avaus. Munuainen on sen verran paksu, että se estää pellin avauskahvaa liikkumasta riittävästi. On ne muutenkin vähän halvan oloset, ei kaareudu ihan konepellin myötäsesti, joten vähän irvistää, kun tarkasti katsoo.
Toki eri myyjä, joten varmaankin hieman eri tuotekkin. (tai sitten ei, mistäpä sitä tietää.)
Pakattu ne oli ainakin asiallisesti. Ensin muoviin, sitten kuplamuoviin ja sitten pahviin. Ja toimitus lähetystunnuksella varustettu
Comment
-
-
Jaahas eipä tullut leimaa konttorilta. Kuskintakajousi juuresta poikki. Miten tarkkaa se noiden jousien kanssa on kun BMW varaosaluettelon mukaan pitäisi varusteiden perusteella laskea oikea jousi? Mistäs olette jousia & iskareita ostaneet? Tarkoitus olisi pitää vakio korkeus tai sitten vaihtaa M-sport jouset taakse. Auto on 540ia -99 vakio alustalla. Meinasin vaihtaa kyllä iskaritkin, jos nyt jostain järkevällä hinnalla löytyy. Taitaa käsittääkseni olla melko työläs homma vaihtaa takaiskarit sedanissa. :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostJaahas eipä tullut leimaa konttorilta. Kuskintakajousi juuresta poikki. Miten tarkkaa se noiden jousien kanssa on kun BMW varaosaluettelon mukaan pitäisi varusteiden perusteella laskea oikea jousi? Mistäs olette jousia & iskareita ostaneet? Tarkoitus olisi pitää vakio korkeus tai sitten vaihtaa M-sport jouset taakse. Auto on 540ia -99 vakio alustalla. Meinasin vaihtaa kyllä iskaritkin, jos nyt jostain järkevällä hinnalla löytyy. Taitaa käsittääkseni olla melko työläs homma vaihtaa takaiskarit sedanissa. :think
Iskareiden malleista en tiedä mitkä hyviä, mutta Sachs ja Boge on ollut suosittuja e39:ssä.Last edited by janke; 27-01-2015, 18:12.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment