Originally posted by TJJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pari pientä kyssäriä....
Tarvikeliikkeen mukaan vm 1999 e39 528i autoon on olemassa moniurahihnalle kahta eri kiristin vaihtoehtoa, hydraulinen ja mekaaninen. Toinen on sikakallis ja toinen järkevän hintainen. Ovatko nämä sellaiset vaihtoehdot että voi ostaa kumman haluaa vai passaako autoon vain toinen? Mistä sitten tietääpi että kumpi on oikea versio?
Pikselivammainen ajotieturi ilmoittelee aina välillä Check Head......jotain. Pienellä googlettelulla päättelin että se voisi olla Check Headlight Adjusters, eli jonkinlainen ajovalojen säädin. Onko tästä lisätietoa?528i M-sport 1999
Comment
-
-
Mikä ihme noita jarrukilpiä voi vaivata kun jokainen hiekoituskivi jää levyn ja jarrukilven väliin ja alkaa jäätävä meteli.. Kilvet on kunnolla kiinni ja koitin niitä väännellä vähän ulospäin ettei jäisi jokaikinen pikkukivi jumiin mutta eipä' tunnu olevan vaikutusta..
Ollut useammassakin e39:ssä samaa ongelmaa, onko joku keksinyt tähän jonkun ratkaisun vai onko nuo kilvet vaan jo aikansa eläneet ja muotonsa menettäneet että ei enää suojaa tarpeeksi levyä?
Comment
-
-
Originally posted by Munkka View PostTarvikeliikkeen mukaan vm 1999 e39 528i autoon on olemassa moniurahihnalle kahta eri kiristin vaihtoehtoa, hydraulinen ja mekaaninen. Toinen on sikakallis ja toinen järkevän hintainen. Ovatko nämä sellaiset vaihtoehdot että voi ostaa kumman haluaa vai passaako autoon vain toinen? Mistä sitten tietääpi että kumpi on oikea versio?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Sammmy View PostMikä ihme noita jarrukilpiä voi vaivata kun jokainen hiekoituskivi jää levyn ja jarrukilven väliin ja alkaa jäätävä meteli.. Kilvet on kunnolla kiinni ja koitin niitä väännellä vähän ulospäin ettei jäisi jokaikinen pikkukivi jumiin mutta eipä' tunnu olevan vaikutusta..
Ollut useammassakin e39:ssä samaa ongelmaa, onko joku keksinyt tähän jonkun ratkaisun vai onko nuo kilvet vaan jo aikansa eläneet ja muotonsa menettäneet että ei enää suojaa tarpeeksi levyä?
Comment
-
-
Originally posted by Arde92 View PostMahtaakohan ohjaustehostimen pumppu olla finaalissa? Tyhjäkäynnillä ei tehosta yhtään jos on öljyt lämpimänä. Pitemmän aikaa ollut raskas käännellä ja nytkun tyhensin säiliön ja vaihdoin 2 klemmaria niin lakkas kokonaan tehostamatta kuumana tyhjäkäynnillä:think
Jos ei metelöi niin olisikohan jostain lisäaineesta apua?
En kyllä ole testannut noita. Mutta jos vahingossa pääsisi vielä jonkin matkaa.
Comment
-
-
Toukan takakontin listasta kysymys. Milläs ilveellä sais ehjänä irti tuon listan? käsittääkseni osa nro. 16 (lista jossa on rekisterikilven valot ja mikrokytkin kontin luukulle)
Sisäpuolelta purin verhoilun pois ja sieltä löyty 2kpl (en muista minkä kokosia) muttereita/pultteja kontin rakenteen sisältä, mutta molemmat pyörii läpi. Sillä tässä kyselen, että oonko ees oikeelta suunnalta ettiny/ oikeita muttereita pyöritelly.Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Niitä muistaakseni oli 4 x nro10 ja ovat todella ruosteisia, jolloinka pyörii tyhjää eli usein miten joutuu hommaamaan uuden listan.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostNiitä muistaakseni oli 4 x nro10 ja ovat todella ruosteisia, jolloinka pyörii tyhjää eli usein miten joutuu hommaamaan uuden listan.Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Auton ostaessani peruutusvaihteen kytkettyäni oikea peili kääntyi automaattisesti alaspäin. Se vaan kääntyi melkoisesti liian alas. Jouduin säätämään ylöspäin. Nyt tuota ominaisuutta en enää osaa "laittaa päälle". Eli mites tuon peilin saa jälleen elämään pakkia laitettaessa. Koitin säätää sitä mieleiseksi pakin ollessa päällä mutta sen jälkeen se on manuaalisesti säädettävä takaisin. Miten tuon pitäisi toimia oikein?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostAuton ostaessani peruutusvaihteen kytkettyäni oikea peili kääntyi automaattisesti alaspäin. Se vaan kääntyi melkoisesti liian alas. Jouduin säätämään ylöspäin. Nyt tuota ominaisuutta en enää osaa "laittaa päälle". Eli mites tuon peilin saa jälleen elämään pakkia laitettaessa. Koitin säätää sitä mieleiseksi pakin ollessa päällä mutta sen jälkeen se on manuaalisesti säädettävä takaisin. Miten tuon pitäisi toimia oikein?BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Mitäs olisi tehtävissä, että saisin turbon imupuolen öljyvuodon kuriin? Itse turbo ei siis vuoda öljyä, eikä öljyä päädy turbolta intercoolerin suuntaan, mutta turbon ja ilmanputsarin välinen putki on aika öljyinen. Lisäksi siitä ilmanputsarikotelon alta lähtee sellainen pienempi kumiletku, joka menee kiinni ilmanputsarilta tulevan muovisen putken kylkeen juuri ennen turboa.
Kaikki letkut näyttäisivät päällepäin olevan ehjiä (osa tietenkään ei näy kuvassa, koska purettu pois tieltä), mutta silti öljy pääsee aika huolella sotkemaan paikkoja. Käsittääkseni myöskään se ohuempi huohotusputki ei vissiin käytä kummassakaan päässä klemmareita?
Comment
-
Comment