Originally posted by ezaa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Meneekö 520i perä bolt-on tyyliin 528i:hin? Kasikoneisissa ainakin eri perä, mutta kutoskoneista on vähän ristiriitaista tietoa yhteensopivuuksien suhteen.E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
-
...
Tämmöstä tännää vänkärinpuolen käsijarru vaijerin vaihto. Pitkän ajan päästä pääsin yhdistämään katkenneen ja uuden vaijerin päät että vedän uuden vaijerin hyttiin. Siinä vähän jo tuli hymy huulille että tämähän oli iha pala kakkua juttu kunnes 20cm enne uutta vaijeria liitokset irtos ja käteen jäi vain vanha vaijeri... Usko loppu ja kamat kasaaan. Oisko jollain hihassa nyt jotaki niksiä miten sais uuden ujutettua ilman mitään isompia purkutöitä. Kiitos jo etukäteen!Ku tulee nii puut heiluu
Comment
-
-
LED sisävalopäivitys mielessä mutta mitä noita polttimokauppojen kataloogeja kattoo niin ihan tutkalla mitä minun pitäisi ostaa.
Tarve siis E39 sedaniin eteen kattovalo, taakse c-pilareihin, näihin myös mahdollisesti lukuvalo polttimot. Oviin "saattovaloihin" ja takakonttiin sekä takaluukkuun sisäpuolelle sekä oisko vielä nekin rekisterikilven valot jo mahdollista semmoiset hommata jotka ei herjaa ajotietokoneessa?
Mitä polttimoita siis tarvitsen?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostLED sisävalopäivitys mielessä mutta mitä noita polttimokauppojen kataloogeja kattoo niin ihan tutkalla mitä minun pitäisi ostaa.
Tarve siis E39 sedaniin eteen kattovalo, taakse c-pilareihin, näihin myös mahdollisesti lukuvalo polttimot. Oviin "saattovaloihin" ja takakonttiin sekä takaluukkuun sisäpuolelle sekä oisko vielä nekin rekisterikilven valot jo mahdollista semmoiset hommata jotka ei herjaa ajotietokoneessa?
Mitä polttimoita siis tarvitsen?
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostCanBus ledejä olla pitää. Muuten saat valitusta ja urputusta.
Kysymykseni viittasi siihen että mitähän kaikkea lajia sitä tarvitsee ja montako kutakin. Vai täytyykö vanhoja hehkulankoja irroitella ja ruveta mittailemaan fyysisesti?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Kyllä kannattanu lukea foorumia sillä tänä aamuna emäntä ilmoitti, että e39 ei lähe käyntiin vaikka starttaa ja starttaa. No sit ku pääsin töistä ja kokeilin ite käynnistää autoa nii iloisestihan se pyöri mutta tosiaan pikkuisen lupaili mutta ei käynnistynyt kuitenkaan. No bensa haisi kyllä sen verran vahvasti ja pumppuhan vaihdettiin tuossa keväällä niin tiesin ettei vika voinut olla siellä vaan ainoaksi vaihtoehdoksi jäi foorumillakin paljon puhuttu "venttiilien liimautuminen" sillä muistin juuri että kävin illalla siirtämässä auton pois naapurin paikalta ku oma varattu ja tosiaan siirsin vain auton ruudusta toiseen ja auto kävi tasan sen ajan eli joitain sekuntteja.
No tiesin, että ainoa lääke tähän on vain startata kunnes auto käynnistyy. Ensin sahasin auton oman akun tyhjäks jonka jälkeen otin tuosta omasta työkulkineesta vielä apuvirtaa ja sain kuin sainkin auton käyntiin. Kävin lenkin heittämässä ja ajoin koneen lämpimäks jonka jälkeen pihassa kokeilin sammuttaa ja startata heti perään niin hyvin hörähti tulille Nyt on sekin sitten koettunyk. E60 523iA LCI M-sport & kakkosauto E34 520i -89
Ex: E34 525i M-Tech, E36 316i, E39 523iA touring, E39 528iA, E39 520i
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJoo, ei noita M52:ia kannata sammutella kylmästartin jälkeen ellei anna jonkin verran edes ensin lämmetä.
Ongelmalle on helppo estotapa, ei tarvi aina käyttää kunnolla lämpimäksi tai mitään, mutta nostella vähän kierroksia ennenkuin sammuttaa, auttanut ainakin itsellä joka kerta.Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: E61 530xD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita +30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
Comment
-
-
Originally posted by Jax_KiBez View PostOngelmalle on helppo estotapa, ei tarvi aina käyttää kunnolla lämpimäksi tai mitään, mutta nostella vähän kierroksia ennenkuin sammuttaa, auttanut ainakin itsellä joka kerta.nyk. E60 523iA LCI M-sport & kakkosauto E34 520i -89
Ex: E34 525i M-Tech, E36 316i, E39 523iA touring, E39 528iA, E39 520i
Comment
-
-
Mikähän mahtais olla seuraava korjauskohde, kun nokka-akselin asentotunnistin on jo vaihettu uuteen..
Auto on -99 530d m57
Elikkä ongelma on kuumana käynnistäminen. Kylmänä lähtee käyntiin kun palmun alta, mutta jos auton ajaa kuumaksi ja yrittää hetken päästä startata niin ei käynnisty.. pyörittää kyllä hyvin, muttei edes lupaa. Vikaan auttaa apuvirta, vaikkei akkua olisikaan sahattu tyhjäksi eli kaapelit kun lyö kiinni niin lähtee heti.
Comment
-
-
Originally posted by Halvari View PostMikähän mahtais olla seuraava korjauskohde, kun nokka-akselin asentotunnistin on jo vaihettu uuteen..
Auto on -99 530d m57
Elikkä ongelma on kuumana käynnistäminen. Kylmänä lähtee käyntiin kun palmun alta, mutta jos auton ajaa kuumaksi ja yrittää hetken päästä startata niin ei käynnisty.. pyörittää kyllä hyvin, muttei edes lupaa. Vikaan auttaa apuvirta, vaikkei akkua olisikaan sahattu tyhjäksi eli kaapelit kun lyö kiinni niin lähtee heti.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJoo, ei noita M52:ia kannata sammutella kylmästartin jälkeen ellei anna jonkin verran edes ensin lämmetä.Sotkamo Connection
Comment
-
Comment