Toukan automaattinen takaluukku ei oikein jaksa pakkasella nousta ylös asti. Kellään visiota miten tuota saisi herkisteltyä?
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä nelipuolaisissa rateissa on paljon tyypillisempää, että vakkarin nappien alla on sisäilmankierron nappi kuin ratin lämmityksen. Jälkimmäinen on ollut aikanaan lisävaruste, jota ei kauhean moni optiona ruksannut autoa ostaessaan.Originally posted by Plihal View PostKyseessä siis ratin nappi, jossa kolme nuolta kiertää kehää.
Lämmitys se varmaan muilla on, mulla sisäilmakierto kytkeytyy tuosta päälle.
Tiedä sitten, mikä tiistaiversio mulla on, samapa tuo😊
Kolmipuolaisessa ratissa (M-sport) ei sitten lämmitystä ole koskaan saanutkaan.
Comment
-
Kiitos, täytyypi tulevana vkl kattella, jos piuhat löytyy, ainkain tuet on valmiina paikoillaan ja vaihtaja odttelee asennusta kaapin päälläOriginally posted by Kiwes View PostTuosta ny jonkunäkönen kuvallinen ohje tuon boksin asennukseen.. Eli on juurikin siinä navilukian alla
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Voi vaan olla ettei sulta löydy kontista johtoja valmiina, jolloin et tee ylläolevalla ohjeella yhtään mitään...
Tarttee vissiin taas tässä vkl levitellä pemarin takakontti pitkin pihoja, ni samalla kai sitä kattelee tuonkin ku kerran purkaa rupee
(ilmaperän kompuran kuivain vahitoon) voin koittaa muistaa ottaa kuvatuksia miten tuon kytkentä menee.
Tuohon navin pimenemiseen en osaa muuta vinkkiä sanoo ku, et kokeileppas ottaa levy pois sieltä... jossei se auta, ni sit virrattomaks koko hoito vaikka yön yli... jossei sekään vielä helpota ni sit suosittelen piuhan jatkoks=vikakoodin lukuun. Nää tosiaan ihan MUTU heittoja, joku viisaampi voi korjata jos tietää
Ja täytyypi kokeilla noita keinoja, että sais navin toimimaan
on se vaan kiva kuunnella sitä surinaa takakontista, mutta ruudulla ei tapahdu mitää.
P. S. voisko olla mahdollista, että kylmyys aiheuttaisi navin sekoamisen?-91 518i E34
Comment
-
Mistä lähteä ettimään syyllistä auton venkoiluun? Nyt kun on ollut liukasta niin auto ei meinaa mennä suoraan. Kuivalla ei tätä huomaa vaan menee niin kuin pitääkin. Jäisillä urilla heittelehtii puolelta toisella kokoajan. Alustassa paljon väljää, ohjauskulmat pielessä vaiko kitkojen syy?e65 730d lci
ex.e60 535d e39 523i 540i 528iA
Comment
-
Eihän olis takalasin pumput kuollu? Kokeileppas sillai et aukaset lasin ylös asti ensi ja sit koitat aukasta luukun. Ittellä ei moista hienoutta ole mut luukku tulee aika hätäseen niskaan jos lasin pumput finaalissa. Painaa meinaan vallan prkleesti se lasi.Originally posted by harriba View PostToukan automaattinen takaluukku ei oikein jaksa pakkasella nousta ylös asti. Kellään visiota miten tuota saisi herkisteltyä?Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
Itse huomasin saman. Asfaltilla ei huomaa mutta hiekalla ja nyt lumella ohjaus aivan järkyttävää, yhtäkkiä lähtee vetämään jompaankumpaan suuntaan. Itsellä johtuu juurikin ohjauskulmista kun en ole vielä säädättänyt raidetankojen vaihdon jälkeen.Originally posted by huotski View PostMistä lähteä ettimään syyllistä auton venkoiluun? Nyt kun on ollut liukasta niin auto ei meinaa mennä suoraan. Kuivalla ei tätä huomaa vaan menee niin kuin pitääkin. Jäisillä urilla heittelehtii puolelta toisella kokoajan. Alustassa paljon väljää, ohjauskulmat pielessä vaiko kitkojen syy?
Comment
-
Olisiko hyvä 85Ah akku parempi kuin huono 100Ah? Käykö laturin päälle ja webastoakin pitäisi jossain vaiheessa käyttää?. 520d autoon siis tulossa. Olisi tuollainen 85Ah ylimääräisenä niin sillä kyselen.
Comment
-
Tarkoitus olisi saada TV näkymään.
Auto on 530d touring (11.10.2001) GV55276
Mitä kaikkea tarvii hommata?
Comment
-
Anyone? Vieläkin valot näyttää mihin sattuu. Ei osannu herra Googel auttaa tässäkään asiassa...Originally posted by Kiwes View PostValonsäätö kiukuttelee edelleen. Nyt on uus anturi laitettu vikakoodi hukku mut valot edelleen alaalla ja inpalla kun kattoo livedataa niin etuanturilla voltit lähes nollissa (0,5 tai 0,05V) inpa ei anna mitään koodia ja scanneri tarjoo Terminal 30 valkosella täpällä. Oisko hyviä vinkkejä mistä seuraavaks lähetään vikaa hakee? Tleismittari tosiaa näyttää töpselistä reilua 3v... pimee rupee tulee ja ois ihan kiva nähäkkin jotain
Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
Webakäytössä tavallisella 85Ah:n lyijyakulla ei varmaan kauaa "juhlita".Eikä myöskään huonolla isommallakaan akulla.Itse laittaisin UUDEN minimissään 100Ah:n lyijyakun tai 90Ah.> AMG akun.Pienitehoista tai jo valmiiksi huonoa akkua ei kannata laittaa.Weban käyttö tekee niistä kuolleita melko nopeasti.Ainakin ilman lisälaturia.Originally posted by Janna View PostMielenkiinnosta, minkä sitten laittaisit?
Comment
-
Eikös se nyt vähän riipu siitä että miten kauan sitä webastoa käyttää ja kauanko ajaa sen käytön jälkeen?
Entiseen autoon asensin eberin ja käytössä oli alkuperäinen akku, auto oli 5 vuotta vanha. Akun koosta ei mitään hajua, mikä lienee Audi TT:ssä. Vartin eberiä aina käytin, eikä akusta koskaan loppunut virta. Tuskin oli lähellekkään 100 Ah tai AGM akkua.
Comment
-
Erityisesti liika auraus aiheuttaa em.oireet.Originally posted by comanche View PostItse huomasin saman. Asfaltilla ei huomaa mutta hiekalla ja nyt lumella ohjaus aivan järkyttävää, yhtäkkiä lähtee vetämään jompaankumpaan suuntaan. Itsellä johtuu juurikin ohjauskulmista kun en ole vielä säädättänyt raidetankojen vaihdon jälkeen.
Eli ainakin etupään auraus nolliin tai jopa lievälle haritukselle ja katso mitä vaikutti.
Comment
Comment