Originally posted by peto2
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jessee View PostJuu!Luotan siihen et ei tarvii muutaku polttimot hankkiiF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Tappokinnas View PostVm96 ja 2.8 litrasella pannulla olevaan sedaniin teen takajarruremonttia. Uudet levyt, palat ja käsijarruromut. Nyt herkistelen apparin puolen mäntää.. kuinka jouhevasti männän pitää painua sisään? Sitä saa painettua kämmenellä isolla voimalla. Pitäskö mennä kevyesti sormilla?
Jos puran männän pois niin onnistuuko kasaus vanhoilla kumeilla jos ovat ehjät?
Comment
-
-
Osaakos kukaan heittää tähän veikkausta mistä kannattais vikaa lähtee hakemaan kun e39:ssä oikea etu ja takavilkku sykkii koko ajan.?
Toissa päivänä kun autolla viimeks ajettu pelas hienosti,mut nyt aamulla lähdin töihin niin panin auton käyntiin niin vilkut sykki.
Hassua on se että kylkivilkku ei syki.
Viiksen kun pökkää vasemmalle niin vilkuttaa vasemmalle,ja kun vilkun vapauttaa niin alkaa oikea puoli etu ja taka sykkiä ja kun viiksen laittaa oikealle niin taas vilkuttaa vasemmalle.
Just nyt tähän hätään ei oo mahollista lukee koodeja.
Aika jännää ajella töihin kun vilkku sykkii koko ajan ja ihmiset "ajaa alle" koko ajan.
Auto on tällä hetkellä sulamassa lämpimässä tallissa,josko ois kosteutta mahollisesti jossain,mut luulen että vika ei kyllä poistu sulattamalla auto.
Comment
-
-
Hommasin pari viikkoa sitten 530D -00. Rekkarissa lukee 184hp ja marmoritiskin varustelistassa lukee 193hp. Kumpi näistä pitää paikkaansa? Ja onko varaosissa jotain eroa?G30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
Varmasti kysytty miljoonaan kertaan, mutta sopiiko vm.96 "kiinteillä" takapenkeillä varustettuun autoon m-sport penkit kippaavalla takapenkillä? Muistaisin, että ei..Bmw e39 528 automatic vm.1998
Bmw e39 528 manual vm.1996 menehtyi kunniakkaasti
Chevrolet k5 Blazer V8 vm.1990
Dodge ram 2500 4x4 5.9l cummins vm.1997
Comment
-
-
E39 530d vm03 lisävalot
Terve!
Pitäisi asentaa e39:iin lisävalot. Entisestä autosta otin luminalights led-lisäpitkät irti ja ostin luminalightsin relesarjan. Syöttövirran voi varmaanki ottaa konehuoneen +-navasta ja heräte auton omilta pitkiltä?. Onko kenelläkään ollut ongelmia asennuksessa. Haulla löytyi muutama joilla lisävalot olivat alkaneet vilkkua johtuen järjestelmän polttimoiden testaussysteemistä.
Pitääköhän autossa olla erillinen can-väyläisiin autoihin tarkoitettu relesarja vai kelpaako tuo normaali? Eihän se rele ota muutakuin herätteen omilta pitkiltä.
Comment
-
-
Originally posted by Masamba View PostTerve!
Pitäisi asentaa e39:iin lisävalot. Entisestä autosta otin luminalights led-lisäpitkät irti ja ostin luminalightsin relesarjan. Syöttövirran voi varmaanki ottaa konehuoneen +-navasta ja heräte auton omilta pitkiltä?. Onko kenelläkään ollut ongelmia asennuksessa. Haulla löytyi muutama joilla lisävalot olivat alkaneet vilkkua johtuen järjestelmän polttimoiden testaussysteemistä.
Pitääköhän autossa olla erillinen can-väyläisiin autoihin tarkoitettu relesarja vai kelpaako tuo normaali? Eihän se rele ota muutakuin herätteen omilta pitkiltä.
Itse hain vaimon autoon valotehoa halvalla (köyhä kun olen) ja ratkaisu oli tämmönen:
Biltemasta 9" kirkaslasiset halogeeni pitkät ja rekisterikilpi asennus telineen ja relesarjan. N~70€
Ebaystä huusin 55w xenon H7 (digi-ballasteilla) 20€:lla.
Ballastit sun muut mahtu umpion sisään hyvin ja ei muutaku tosiaan sähköö releelle konehuoneen + navasta ja miinus jostain nyt mistä sen sai helpoiten ja heräte releelle vaan kuskin pitkästä.
Hyvin on toiminu sen pari kk,eikä mitään herjoja tule ajotietokoneeseen palaneista valoista tai muistakaan.
Autossa orkkis lyhyet+pitkät perus halogeenit (LCM III purkki).
Laittomathan nuo on kaikilla tapaa(ja ennen kaikkea perkeleen rumat)mutta mulle on tärkeetä silti se että kun vaimo ajelee pienen lapsen kanssa niin pitäähän sen nähdä eteensä.
(Ja näillä sitten näkee!!!)
Katsastukseen keväällä otan koko paskan irti (n.10min homma kaikkiaan: 2 ruuvia,3 pulttia ja kaksi mutteria irti ja kasaus takas) ja mistään et näe purkamatta listoja,jne... että talvisin on lisävalot keulalla.
Listat kun purkas keulalta pois niin puskurissa oli jo valmiit reiät (niihin prässäsin vain M8 niittimutterit) ja telineestä pirrasin kiinnitys reiät 2mm sivuille molempia reikiä ja sai ihan komian asennuksen noin.
Mulla ei valot räpi tai muutakaan,ainut että yksi haaste on vielä edessä päin ja se on umpioden tukeminen (siististi) ylhäältä ettei värise kun ajelee monttusilla teillä.
Joten täällä suunnalla ei ainakaan ole ollut ongelmia.
Comment
-
-
Originally posted by anza(kla) View PostOsaakos kukaan heittää tähän veikkausta mistä kannattais vikaa lähtee hakemaan kun e39:ssä oikea etu ja takavilkku sykkii koko ajan.?
Toissa päivänä kun autolla viimeks ajettu pelas hienosti,mut nyt aamulla lähdin töihin niin panin auton käyntiin niin vilkut sykki.
Hassua on se että kylkivilkku ei syki.
Viiksen kun pökkää vasemmalle niin vilkuttaa vasemmalle,ja kun vilkun vapauttaa niin alkaa oikea puoli etu ja taka sykkiä ja kun viiksen laittaa oikealle niin taas vilkuttaa vasemmalle.
Just nyt tähän hätään ei oo mahollista lukee koodeja.
Aika jännää ajella töihin kun vilkku sykkii koko ajan ja ihmiset "ajaa alle" koko ajan.
Auto on tällä hetkellä sulamassa lämpimässä tallissa,josko ois kosteutta mahollisesti jossain,mut luulen että vika ei kyllä poistu sulattamalla auto.
Comment
-
-
Originally posted by eebens View PostAnnat auton sulaa kunnolla ja sit vaan käyt paineilman kans sulakerasiat läpi. Jos ei auta niin uutta vilkkurelettä.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Originally posted by tmth View PostMahtaako E39:ssä enään olla vilkkurelettä? Olisin veikannut LCM:n hoitavan vilkutkin.
Comment
-
-
Originally posted by Masamba View PostKiitos vastauksesta!
Pitääpä tässä rustata itekkin valot paikalleen. Ostin perus rekisterikilven taaksen ruuvattavan lisävalotelineen. Pitää katsoa sitten kuinka valot heiluvat ja miten lisätukiraudat laittaa kun maskiin niitä ei voi ruuvata niinkuin monessa muussa autossa.
Jotain asennuskuvia:
Umpiot ovat hellan original prefacelift xenonit, joista lyhyiden heijastimet paskana. Polttimot 35w 6000k d2s halpamallia. Ballastien merkkiä en muista, jotkut tarvikkeet, mutta sopivat alkup kiinnikkeisiin.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
Comment