Onko kukaan vaihtanut facelift umpioon pelkkiä laseja? Onko kuinka työläs homma? Kuskin puolen umpion lasissa halkeama kiven iskusta, eikä innostaisi koko umpiota uusia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ezaa View PostOnko kukaan vaihtanut facelift umpioon pelkkiä laseja? Onko kuinka työläs homma? Kuskin puolen umpion lasissa halkeama kiven iskusta, eikä innostaisi koko umpiota uusia.N62 Money Spender Club
Comment
-
-
Originally posted by ezaa View PostOnko kukaan vaihtanut facelift umpioon pelkkiä laseja? Onko kuinka työläs homma? Kuskin puolen umpion lasissa halkeama kiven iskusta, eikä innostaisi koko umpiota uusia.
Olen vaihtanut, eikä ole kummoinenkaan homma jos ei aiemmin ole tehty ja vääränlaisella liimalla kasattu.
Umpio pois ja uuniin lämpiämään joksikin aikaa ja sitten lähtee "lasi" irti ihan vetämällä...hieman voi meisselillä joutua avittamaan.
Samalla muuten kun tuon tekee niin kannattaa ne säätönippelit vaihtaa myös ettei sitten joudu heti uudestaan avaushommiin jos sattuvat hajoamaan. Niitähän saa myös alumiinisina jolloin toista kertaa ei tarvitse avata!
Tähän kellään mitään ajatuksia?:
Originally posted by TheRipper View PostOn tässä jo jonkin aikaa tuntunut siltä että ottaa kierroksia hieman laiskanlaisesti, varsinkin kiihdytyksessä.
Tuntuu melkein siltä että kaasuvaijeri olisi venynyt, mutta eihän se voi pitää paikkansa kun eikös näissä jo pitänyt olla sähkökaasu?
Ilmamassamittari tuli mieleen, mutta kulutus ei ole lisääntynyt...mutta onhan se vielä alkuperäinen ja sentään jo reippaat 216tkm mittarissa...F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Suomentakaapas hölmölle, kun tuli käytyä tarjoamas sigun peliä leimalle tuli seuraavaa.
Alatukivarren taka helat välykselliset (ulommat) vas./oik.
tähän osaan jos saisi suoraa linkkiä
Ja sitten oli ne päästöt hc tyhjäkäynnillä 199 ja co kierroksilla 0.54
Vaihdettu noin 6kk sitten uusi katti ja äskettäin öljyt + tulpat. Mistä lähtisi vikaa paikallistamaan?e39 520i -01 Touring(Stahlblau)
ex.
e39 523i -97 Sedan(Oxfordgrün)
e34 525i Touring -94 (Daytonaviolett)
e36 325i -93 Coupe(sterlingsilber)
e30 316 -88 (schwarz)
Comment
-
-
Originally posted by Funki View PostSuomentakaapas hölmölle, kun tuli käytyä tarjoamas sigun peliä leimalle tuli seuraavaa.
Alatukivarren taka helat välykselliset (ulommat) vas./oik.
tähän osaan jos saisi suoraa linkkiä
Ja sitten oli ne päästöt hc tyhjäkäynnillä 199 ja co kierroksilla 0.54
Vaihdettu noin 6kk sitten uusi katti ja äskettäin öljyt + tulpat. Mistä lähtisi vikaa paikallistamaan?
Reaktiotanko kumihelalla VASEN Meyle HD vahvistettu - 3160503903H, 31 60 5 039 03H, 503903H, 3160503903HD - Sopii malleihin: E39
Tuossa nyt kuitenkin on puslat
Comment
-
-
Originally posted by Funki View PostSuomentakaapas hölmölle, kun tuli käytyä tarjoamas sigun peliä leimalle tuli seuraavaa.
Alatukivarren taka helat välykselliset (ulommat) vas./oik.
tähän osaan jos saisi suoraa linkkiä
Tässä osa 2:
Kaupassa tämmöinen:
Last edited by Petri.Kekkonen; 08-01-2015, 19:08.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Funki View PostSuomentakaapas hölmölle, kun tuli käytyä tarjoamas sigun peliä leimalle tuli seuraavaa.
Alatukivarren taka helat välykselliset (ulommat) vas./oik.
tähän osaan jos saisi suoraa linkkiä
Ja sitten oli ne päästöt hc tyhjäkäynnillä 199 ja co kierroksilla 0.54
Vaihdettu noin 6kk sitten uusi katti ja äskettäin öljyt + tulpat. Mistä lähtisi vikaa paikallistamaan?
Olipa yhdellä konttorilla niin fiksu katsuri että oli povitaskussa keltainen maalitussi, tuikkasi näkyvän klöntin siihen missä vika/välys oli.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostTästä syystä itse tönötän siinä katsurin äänen ulottuvilla, usein siellä auton alla, jotta tulee selväksi missä vika on.
Olipa yhdellä konttorilla niin fiksu katsuri että oli povitaskussa keltainen maalitussi, tuikkasi näkyvän klöntin siihen missä vika/välys oli.BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Originally posted by KanaDimmy View Post3.0l Diesel tekniikka vähän oudompi itselle, kaikki aika paljon ajettuja ja yks olis mieles mutta mittarilukema 400tkm vähän pelottaa Kuinka luotettavia noi tekniikat on näillä tkm lukemilla jos näin yleistää vähän voi?
Comment
-
-
Originally posted by juha_k View PostKun irroittaa navin (MK3) niin onko siinä muuta kuin telineestä pois ja piuhat irti? Ei mitään virtojen/sulakkeiden kanssa pelaamista? Täytyy kokeilla jos lukupään vaihdolla alkaisi lukemaan levyjä...Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostVoin vaikka vannoa, että autossani ei ole aikasemin toiminu peilinlämmittimet,eli miten ne eilen aamulla sitten höyrysi ihan viimestäpäivää:think Mikä niiden toimintaa on voinu häiritä? Virtalukonpohja?
Itsellä kun peilit lämpiää mutta varustelistasta ei ko. varustetta ole.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Comment