Selvis kyllä. Testasin kattilassa jossa digilämpömittari tuon wahlerin niin aukeenaan alko siinä 98 asteessa mutta kiinni meni vasta kun jäähty 81 asteeseen. Verrokkina uusi behr joka alko aukeemaan heti 92 asteessa ja sulkeutu heti kun lämpö laski 92 asteen alle. Seuras viiveettä lämpötilaa. Behrissä oli ainakin erilaiset jouset ja muutenkin pikkasen erilainen. Eli wahler osoittautui siis susikappaleeksi. Täytyy palauttaa takas laakkoselle. Behr tarvikkeena fixukselta 28 euroa sisältäen o-renkaan ja orkkis 42+tiivisteet.
Niin ja nyt on ajaessa lämmöt kokoajan 93 astetta.
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, niin 97 astetta taitaa olla aika lailla ideaali näissä (m52). Voin toki muistaa vääriin ja joku voinee korjata erheen. Ittellä oli alkuperäinenkin termari wahler ja samanmoinen meni takasin vaikkei behr/wahler nyt eroa teekkään.
No jos kerta ideaali niin miks kylmän ilmaston maissa näissä on 92 asteinen termari ja kuumemmissa maissa 88 asteinen termari? Taitaa tuo korkeampi lämpötila olla noissa m54-koneisissa
No jos kerta ideaali niin miks kylmän ilmaston maissa näissä on 92 asteinen termari ja kuumemmissa maissa 88 asteinen termari? Taitaa tuo korkeampi lämpötila olla noissa m54-koneisissa
Itel on ainakin 88 asteinen termari omassa E39 525td:ssä, ja suiurempaa tai pienempää en löytäny mistään, schieldmann:iltäkin sai vaan tähän vehkeseen 88 asteisen.
On niissä niin paljon uudempaa tekniikkaa ettei mitenkään voi toimia samalla ohjelmalla.
sori kävi pien kirjoitus virhe, parin sivuston mukaan tuota lastua on käytetty td ja tds koneisessa, mutta en sit tiedä, jos näin on niin eikös ton lastun pitäis tuoda mulle sit samat hp ku mitä tds:Sässä on, eli 104kW ja 141-143 hp(jos nyt en väärin muista tds kW ja hp määrää)
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse tarejr@gmail.com.
Itel on ainakin 88 asteinen termari omassa E39 525td:ssä, ja suiurempaa tai pienempää en löytäny mistään, schieldmann:iltäkin sai vaan tähän vehkeseen 88 asteisen.
Mistähän se mestari tuommosen on löytäny, ku ite vaan 80-82c sattunu silimään?
sori kävi pien kirjoitus virhe, parin sivuston mukaan tuota lastua on käytetty td ja tds koneisessa, mutta en sit tiedä, jos näin on niin eikös ton lastun pitäis tuoda mulle sit samat hp ku mitä tds:Sässä on, eli 104kW ja 141-143 hp(jos nyt en väärin muista tds kW ja hp määrää)
No boksi löytyy apparin puolelta konehuoneesta kotelosta tuulilasin alta.
Vaihda lastu ja kokeile. Jos toimii hyvin niin sehän on siinä.
Täs on 2 raitisilman suodatinta, konepellin alla kuskin puolella ja sekä apukuskin puolella, niin apukuskin puolella raitisilman suodatimen kotellon alta?
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse tarejr@gmail.com.
Täs on 2 raitisilman suodatinta, konepellin alla kuskin puolella ja sekä apukuskin puolella, niin apukuskin puolella raitisilman suodatimen kotellon alta?
Ei taida olla mitään kikka vitosta, millä saisi peruutuskameran näkymään 16:9 näytössä? Navi löytyy, mutta tv/video-viritin uupuu. Pitäis siis hankkia tvmoduuli?
Mulla ei toi saksankieli oo vahvin mahdollinen, niin olisko joku osannu kertoa et mikä on flektin sulake vai onko se jossain muualla ku kontissa?
Flektin sulake on 75. On vähän hankalammassa paikassa tuon hanskalokeron sulake taulun takana.
Jos englanti taipuu paremmin niin tulosta vaikka tuolta sulake taulukot.
i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
ex G31 530e -20 lci M/// -Sport ,Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport ,Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Flektin sulake on 75. On vähän hankalammassa paikassa tuon hanskalokeron sulake taulun takana.
Jos englanti taipuu paremmin niin tulosta vaikka tuolta sulake taulukot.
Aivan joo saatana tuolla. Ei auta muu ku lähteä kahtelemaan. Kiitos!
Missä on ECU E39 525tds -99:sissä. katsoin apukuskin puolelle raitisilman suodatimen alla ja siel ei oo ku yks boksi, mutta sekin koskemmaton ja ei näytäis olevan ecu ees.
Ent. Omistaja sano että tässä on toi viri/teholastu ollu kiinni, mutta otti pois sen sillon ku oli myynis kun kävin muitakin koeajajia ku minä.
Nyt haluisin tämän lastun kiinni, mutta etsin sitä ecua nyt, joten voitekos viisamat auttaa
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse tarejr@gmail.com.
Missä on ECU E39 525tds -99:sissä. katsoin apukuskin puolelle raitisilman suodatimen alla ja siel ei oo ku yks boksi, mutta sekin koskemmaton ja ei näytäis olevan ecu ees.
Ent. Omistaja sano että tässä on toi viri/teholastu ollu kiinni, mutta otti pois sen sillon ku oli myynis kun kävin muitakin koeajajia ku minä.
Nyt haluisin tämän lastun kiinni, mutta etsin sitä ecua nyt, joten voitekos viisamat auttaa
Siellähän se on, ellei kukaan ole mennyt sen paikkaa vaihtamaan. Boxissa on tarra päällä josta voit varmaa, että on ECU.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Siellähän se on, ellei kukaan ole mennyt sen paikkaa vaihtamaan. Boxissa on tarra päällä josta voit varmaa, että on ECU.
No eipä tuota ole tuol, niin tuo entinenkin omistaja sano, mutta ei muistanu että missä se oli siel. Tässä ku on ilmastointi.
Ja tuolta aparinpuolen raitisilman suodatimen, alta löytyy vain releet ja yks metalli kantinen/kehyksinen boksi(eikä ollu koskettu siihen/ei oo yritetty avata jne..)muita siel ei näytäny olevan. Missäköhän sit olisi?
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse tarejr@gmail.com.
Comment