Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    Originally posted by jazuaXXX View Post
    Eli sellanen ongelma ilmeni tossa pikkuhiljaa, mittariston valot vilkkuivat aluksi hetkeksi pois päältä ja nyt ei enää pala ollenkaan, vikaa ei ole löytynyt valokatkasijan eikä sulakkeiden vaihdon jälkeen? Valokatkasijasta eteen päin ei siis tule valoja mittaristolle eikä keskikonsolin napeille.
    Mitenkäs se kirkkaudensäätö namiska?

    Comment

    • jazuaXXX
      Bimmer Rookie
      • Sep 2014
      • 28
      • Espoo

      Originally posted by Muurahainen View Post
      Mitenkäs se kirkkaudensäätö namiska?
      Sen luulis olevan kunnossa kun kuitenkin näyttöjen valot säästyy(?)
      "Kierteet paskaks ja kierros auki"
      Kulkine:e46 325Ci cäbi

      Comment

      • Muurahainen
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        Originally posted by jazuaXXX View Post
        Sen luulis olevan kunnossa kun kuitenkin näyttöjen valot säästyy(?)
        Jaa siellä vielä palaa valot ja säätyvätkin kenties.

        Mittaristo itse?

        Comment

        • jazuaXXX
          Bimmer Rookie
          • Sep 2014
          • 28
          • Espoo

          Originally posted by Muurahainen View Post
          Jaa siellä vielä palaa valot ja säätyvätkin kenties.

          Mittaristo itse?
          tässä kohtaa tipahdin

          siis mittaristossa vika? voiko vaikuttaa keskikonsolin valoihin? ja siihen oranssiin valoon joka "valaisee" koko ohjaamon, joka tämäkään ei pala...
          "Kierteet paskaks ja kierros auki"
          Kulkine:e46 325Ci cäbi

          Comment

          • KimmoKoo
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2012
            • 206
            • Oulu / Suomussalmi

            ......
            Last edited by KimmoKoo; 09-02-2015, 20:36.
            E39 530d M-sport Touring, IMOLAROT 2 -02 Showroom
            E39 523i -00 ANTHRAZIT METALLIC
            Ex:
            E39 523iA -00 Touring
            E39 520i
            E38 728i
            E39 523i

            Comment

            • Zoui
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2003
              • 6350
              • Tampere

              Originally posted by jazuaXXX View Post
              tässä kohtaa tipahdin

              siis mittaristossa vika? voiko vaikuttaa keskikonsolin valoihin? ja siihen oranssiin valoon joka "valaisee" koko ohjaamon, joka tämäkään ei pala...
              Taisi muitakin hiukan tipahtaa, mutta siis mittariston taustavalot, keskikonsolin napit ja tunnelmaledit on nyt mykkänä?

              Kun taas radion/ilmastoinnin näyttöjen kirkkaus säätyy vielä säätörullasta mittariston vieressä. (Mittariston lcd vielä säätö toimii, muttei mittariston taustavalot pala?)
              Elämä on pihakivestä.

              Comment

              • jazuaXXX
                Bimmer Rookie
                • Sep 2014
                • 28
                • Espoo

                s
                Originally posted by Zoui View Post
                Taisi muitakin hiukan tipahtaa, mutta siis mittariston taustavalot, keskikonsolin napit ja tunnelmaledit on nyt mykkänä?

                Kun taas radion/ilmastoinnin näyttöjen kirkkaus säätyy vielä säätörullasta mittariston vieressä. (Mittariston lcd vielä säätö toimii, muttei mittariston taustavalot pala?)
                Juurikin näin, kiitos selvemmästä kirjoituksesta!
                Last edited by jazuaXXX; 08-02-2015, 21:54.
                "Kierteet paskaks ja kierros auki"
                Kulkine:e46 325Ci cäbi

                Comment

                • Janna
                  BTCF Member
                  • Dec 2013
                  • 1067
                  • Rovaniemi

                  Originally posted by Gedd View Post
                  Sellainen luottokortin kokoinen

                  Tuota noin, tuollainenhan minulla on, joskin väriltään violetti.
                  Vaan ei toimi, pyytää asettamaan SIM-kortin.
                  Puhelin ollut edellisellä omistajalla käytössä, eli toimivana minulle tullut,
                  Mutta mielessä kummittelee maininta siitä, että pitäisi olla "vanha" kortti.
                  Any ideas?

                  Comment

                  • peto2
                    BTCF Member
                    • Jan 2007
                    • 8262
                    • Järvikylä (Nakkila)

                    Originally posted by Janna View Post
                    Tuota noin, tuollainenhan minulla on, joskin väriltään violetti.
                    Vaan ei toimi, pyytää asettamaan SIM-kortin.
                    Puhelin ollut edellisellä omistajalla käytössä, eli toimivana minulle tullut,
                    Mutta mielessä kummittelee maininta siitä, että pitäisi olla "vanha" kortti.
                    Any ideas?
                    En noista langattomista versioista tiedä mutta langallisissa kortti täytyy laittaa takaluukun korttipaikkaan jotta toimisi. :think
                    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                    ex:
                    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                    Nakkaa privaa jos tarvetta.

                    Comment

                    • Janna
                      BTCF Member
                      • Dec 2013
                      • 1067
                      • Rovaniemi

                      Originally posted by peto2 View Post
                      En noista langattomista versioista tiedä mutta langallisissa kortti täytyy laittaa takaluukun korttipaikkaan jotta toimisi. :think
                      Mie kaivoin hanskalokerosta puhelimen saksankielisen käyttöohjeen, jossa oli kuvin kerrottu, mihin kortti työnnetään ja miten päin.
                      Luulisin että noilla ohjeilla se on siellä missä pitääkin.
                      Luulisin.

                      Comment

                      • Anza25
                        Newbiemmer
                        • Feb 2015
                        • 2
                        • Espoo

                        e39 525tds ei aina vastaa kaasuun

                        Olis semmosta ongelmaa omassa toukassa, että kun painaa kaasupoljinta niin ei oikee välillä tahdo auto enään liikkua ja loppuen lopuks sammuu. Mutta jos ottaa jalan polkimelta pois ja pariin otteeseen pumppaa sitä niin palaa taas normaaliksi.
                        Kylmällä koneella tekee useammin kuin lämmtessä.
                        Pahin ongelma on se kun vaihtaa vaihdetta niin vaihtaa normaalisti ottaen jalan kaasulta, niin kierrokset menee vähän korkeammalle tai jää leijailemaan hetkeksi.
                        Kiitokset lukeneille ja kaikki avun annot tai keinot sallittua.

                        Comment

                        • Muurahainen
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 9194
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by jazuaXXX View Post
                          Eli sellanen ongelma ilmeni tossa pikkuhiljaa, mittariston valot vilkkuivat aluksi hetkeksi pois päältä ja nyt ei enää pala ollenkaan, vikaa ei ole löytynyt valokatkasijan eikä sulakkeiden vaihdon jälkeen? Valokatkasijasta eteen päin ei siis tule valoja mittaristolle eikä keskikonsolin napeille.
                          Originally posted by jazuaXXX View Post
                          tässä kohtaa tipahdin

                          siis mittaristossa vika? voiko vaikuttaa keskikonsolin valoihin? ja siihen oranssiin valoon joka "valaisee" koko ohjaamon, joka tämäkään ei pala...
                          En ihan tuosta ensimmäisestä tajunnut mitä kaikkea on pimeänä...

                          Comment

                          • jazuaXXX
                            Bimmer Rookie
                            • Sep 2014
                            • 28
                            • Espoo

                            Originally posted by Zoui View Post
                            Taisi muitakin hiukan tipahtaa, mutta siis mittariston taustavalot, keskikonsolin napit ja tunnelmaledit on nyt mykkänä?

                            Kun taas radion/ilmastoinnin näyttöjen kirkkaus säätyy vielä säätörullasta mittariston vieressä. (Mittariston lcd vielä säätö toimii, muttei mittariston taustavalot pala?)
                            Tälläset
                            "Kierteet paskaks ja kierros auki"
                            Kulkine:e46 325Ci cäbi

                            Comment

                            • Suppilovahvero
                              Newbiemmer
                              • Jan 2015
                              • 12
                              • Helsinki

                              En löytäny muualta vastausta vaikka koitin etsiä joten toivottavasti joku teistä osais kertoa.

                              -96 528i, vaihdettu syyläri, ja omasta mielestä hyvin ilmattu (on muuten maailman ärsyttävin jobi) ja testiajoon nouseeko enää lämmöt (niinkuin alkuperäinen ongelma)

                              Lämmöt nousee nyt ns. normaalia tahtia ja ajelutin autoa n. 30-40min. Sen jälkeen lämmöt n. 104-106. Mittari ei vielä hievahda, joten onko toi ihan normaalia? Mittari liikkuu mun muistaakseni 110(?). Uskaltaako nyt ajella vai lähetäänkö ilmaamaan uudestaan/ettimään uutta vikaa?

                              Comment

                              • HTK12
                                BTCF Member
                                • Jul 2011
                                • 10941
                                • Joensuu

                                Originally posted by Suppilovahvero View Post
                                En löytäny muualta vastausta vaikka koitin etsiä joten toivottavasti joku teistä osais kertoa.

                                -96 528i, vaihdettu syyläri, ja omasta mielestä hyvin ilmattu (on muuten maailman ärsyttävin jobi) ja testiajoon nouseeko enää lämmöt (niinkuin alkuperäinen ongelma)

                                Lämmöt nousee nyt ns. normaalia tahtia ja ajelutin autoa n. 30-40min. Sen jälkeen lämmöt n. 104-106. Mittari ei vielä hievahda, joten onko toi ihan normaalia? Mittari liikkuu mun muistaakseni 110(?). Uskaltaako nyt ajella vai lähetäänkö ilmaamaan uudestaan/ettimään uutta vikaa?
                                Siellä on ilmaa tai sitten termari jumissa. Ohjeita ilmaamiseen löytyy paljonkin foorumilta. Kannattaa harkita pullopatenttia. Mittari toimii kuten kuuluukin.
                                e39 540iA E85

                                Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                                Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                                Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                                Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                                INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                                Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎