Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by 525TurboIC View Post
    Ei jouda ees töitä tekee ku menee niin jännäksi tää!
    Nyt ois kuvat papereista,kaikki numerot täsmää,rengaskoot täsmää,kaikki täsmää.Oikea auto ainakin.Ei vaan saa kunnon kuvia tänne....

    Leave a comment:


  • 525TurboIC
    replied
    Ei jouda ees töitä tekee ku menee niin jännäksi tää!

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by kama View Post
    Tämä topic on viidyttävää luettavaa saikun ratoksi. Post #363 ja vasta ymmärsin pointin

    anyway, papruihin on tapana tulla virheitä, varsinkin jos niitä on käpistelleen Suomen viranomaiset. Kun menee tuumat ja millit sekaisin niin kai voi mennä kw:t ja hp:tkin.. Ja kun boksit voi koodailla niinkuin tykkää niin eipä obd/inpaankaan voi luottaa.

    Lohkomerkinnätkin ilm. vielä mutu-asteella?
    Eli jos nyt kirjoittelun lomassa on 15min. aikaa niin käy kurkkaamassa stanssaukset startin alta (lähellä öpohjan saumaa) niin näkee mikä lohko. Sit vielä pienellä vaivalla mitata iskun tulpan reiästä (vai onnistuuko m52:ssa?)

    Jos kone on m52b28 niin pitäs olla stanssaus 28 6S, jos m52b25 nin 25 6S.
    Eli tuo 2 ekaa kertoo lohkon _alkup_ tilavuuden.

    Pakosarja näyttää kyllä hyvältä vs. yleistyneet kiina-tekeleet.


    Repikää siitä.vasta osa niistä papereista mutta selviää tarpeellinen.Missään kohti ainakaan katsastuksessa ei ole vaihdettu moottoria.Enkä ihan varmasti lähde tuonne pimeään ja märässä maassa konttaamaan varsinki ku tietää että auton alle ei näe ja siellä on merkinnät paskan peitossa.Sitte ku nosturille pääsee niin tarkistan.(tontissa.com)
    Last edited by 528-Mst; 26-11-2014, 15:06.

    Leave a comment:


  • kama
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Siis voi olla.Mutta hienoa että JOLLAIN on munaa tunnustaa että on "edes vähän" kateellinen....
    Tämä topic on viidyttävää luettavaa saikun ratoksi. Post #363 ja vasta ymmärsin pointin

    anyway, papruihin on tapana tulla virheitä, varsinkin jos niitä on käpistelleen Suomen viranomaiset. Kun menee tuumat ja millit sekaisin niin kai voi mennä kw:t ja hp:tkin.. Ja kun boksit voi koodailla niinkuin tykkää niin eipä obd/inpaankaan voi luottaa.

    Lohkomerkinnätkin ilm. vielä mutu-asteella?
    Eli jos nyt kirjoittelun lomassa on 15min. aikaa niin käy kurkkaamassa stanssaukset startin alta (lähellä öpohjan saumaa) niin näkee mikä lohko. Sit vielä pienellä vaivalla mitata iskun tulpan reiästä (vai onnistuuko m52:ssa?)

    Jos kone on m52b28 niin pitäs olla stanssaus 28 6S, jos m52b25 nin 25 6S.
    Eli tuo 2 ekaa kertoo lohkon _alkup_ tilavuuden.

    Pakosarja näyttää kyllä hyvältä vs. yleistyneet kiina-tekeleet.

    Leave a comment:


  • GARFFi
    replied
    Originally posted by TNT View Post
    Jos siitä ottaisi vaikka print screenin ja uppaisi sitten jonnekkin ?
    Sitä mäkin selitin tossa mutta editoittin pois sitten, kun olin lukenut että oli kuvana jo =D

    EDIT: Onko kukaan siis tarjoutunut ottamaan vielä liitettä vastaan? Jos kukaan muu ei, niin kyllä mäkin sitten.. On vaan vähän kiireitä tänään vielä, niin sillä kyselin.

    Leave a comment:


  • TNT
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Tuskin pystyy.Mun pitäs lähettää se alkuperäinen liite oikeaan s-postiin josta sitten joku fiksu siirtäis tänne.Onnistuis varmaan jos illan värkkäis mutta ei jaksa...Tää topic on vieny vähätki voimat mennessään...
    Jos siitä ottaisi vaikka print screenin ja uppaisi sitten jonnekkin ?

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Hyvä saada tänne tarkempaa tietoa miksi mikäkin on jotakin.

    Mallina 525 ja tehona 171kw ja konekokona 2790 ja noistahan ei yksikään tieto täsmää mihinkään tehdasmalliin. Koneesta 14 pinnaa tullut prosentteja eli mitä ollut ja mitä nyt. Nämähän nyt pitää kaivaa esille jotta tiedetään onko tässä jotain speciaalia.

    Pakkoseurannassa

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by GARFFi View Post
    Saatko laitettua privana?
    Tuskin pystyy.Mun pitäs lähettää se alkuperäinen liite oikeaan s-postiin josta sitten joku fiksu siirtäis tänne.Onnistuis varmaan jos illan värkkäis mutta ei jaksa...Tää topic on vieny vähätki voimat mennessään...

    Leave a comment:


  • TNT
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Koitin jo.Haluaisko joku fiksumpi olla ystävällinen ja hoitaa asian jos laitan sen alkuperäisen liitteen s-postiin?
    edit. Garffi oli jo eellä.

    Leave a comment:


  • GARFFi
    replied
    Saatko laitettua privana?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Joo muovia se on.Tuttuja maalareita on...
    Tässä on nyt vaan semmonen ongelma että tulee viesti invalid file kun yritän ladata tänne niitä papereiden kuvia.On hienoa luettavaa.....
    Yritän jotenki järjestää
    Originally posted by GARFFi View Post
    Jaa, eipäs sitten mitään kun sulla olikin ne jo kuvina koneella..

    Koita vaihtaa tiedostotyyppiä, josko sitten tulisi tänne esille?
    Koitin jo.Haluaisko joku fiksumpi olla ystävällinen ja hoitaa asian jos laitan sen alkuperäisen liitteen s-postiin?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by tecro View Post
    Kaikin puolin mielenkiintoien topikki:think
    Löysin tällaista turhaa tietoa:
    • 6.10.2011 – 8.6.2012

      Vaurioituneena poisto
    • 17.6.2013 – 28.6.2013

      Tavallinen poisto
    • 27.3.2014 – 12.4.2014

      Tavallinen poisto
    • 13.2.2007 Muutoskatsastus

    • 26.8.2005 –
      LOI-836
    • 14.9.2005 –
      FGU-659
    • 8.6.2012 –
      FS-1815
    • 9.6.2012 –
      FKR-868



    Autossa ollut näemmä useampaa kilpeä, sekä käyty myös vakutusyhtiön omistamana avk:lla.
    Originally posted by khor View Post
    Kilvistähän oli tossa aiemmin jo juttua: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=182
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Turhaa hyvinkin ja vanhaakin jo.
    Tulipa monesti tuoki....

    Leave a comment:


  • GARFFi
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Joo muovia se on.Tuttuja maalareita on...
    Tässä on nyt vaan semmonen ongelma että tulee viesti invalid file kun yritän ladata tänne niitä papereiden kuvia.On hienoa luettavaa.....
    Yritän jotenki järjestää
    Jaa, eipäs sitten mitään kun sulla olikin ne jo kuvina koneella..

    Koita vaihtaa tiedostotyyppiä, josko sitten tulisi tänne esille?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by tecro View Post
    Kaikin puolin mielenkiintoien topikki:think
    Löysin tällaista turhaa tietoa:
    • 6.10.2011 – 8.6.2012

      Vaurioituneena poisto
    • 17.6.2013 – 28.6.2013

      Tavallinen poisto
    • 27.3.2014 – 12.4.2014

      Tavallinen poisto
    • 13.2.2007 Muutoskatsastus

    • 26.8.2005 –
      LOI-836
    • 14.9.2005 –
      FGU-659
    • 8.6.2012 –
      FS-1815
    • 9.6.2012 –
      FKR-868



    Autossa ollut näemmä useampaa kilpeä, sekä käyty myös vakutusyhtiön omistamana avk:lla.
    Turhaa hyvinkin ja vanhaakin jo.Silti se on mitä on.

    Leave a comment:


  • khor
    replied
    Originally posted by tecro View Post
    Kaikin puolin mielenkiintoien topikki:think
    Löysin tällaista turhaa tietoa:
    • 6.10.2011 – 8.6.2012

      Vaurioituneena poisto
    • 17.6.2013 – 28.6.2013

      Tavallinen poisto
    • 27.3.2014 – 12.4.2014

      Tavallinen poisto
    • 13.2.2007 Muutoskatsastus

    • 26.8.2005 –
      LOI-836
    • 14.9.2005 –
      FGU-659
    • 8.6.2012 –
      FS-1815
    • 9.6.2012 –
      FKR-868



    Autossa ollut näemmä useampaa kilpeä, sekä käyty myös vakutusyhtiön omistamana avk:lla.
    Kilvistähän oli tossa aiemmin jo juttua: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=182

    Leave a comment:

Working...
X