Originally posted by 525TurboIC
View Post
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nyt ois kuvat papereista,kaikki numerot täsmää,rengaskoot täsmää,kaikki täsmää.Oikea auto ainakin.Ei vaan saa kunnon kuvia tänne....
-
Originally posted by kama View PostTämä topic on viidyttävää luettavaa saikun ratoksi. Post #363 ja vasta ymmärsin pointin
anyway, papruihin on tapana tulla virheitä, varsinkin jos niitä on käpistelleen Suomen viranomaiset. Kun menee tuumat ja millit sekaisin niin kai voi mennä kw:t ja hp:tkin.. Ja kun boksit voi koodailla niinkuin tykkää niin eipä obd/inpaankaan voi luottaa.
Lohkomerkinnätkin ilm. vielä mutu-asteella?
Eli jos nyt kirjoittelun lomassa on 15min. aikaa niin käy kurkkaamassa stanssaukset startin alta (lähellä öpohjan saumaa) niin näkee mikä lohko. Sit vielä pienellä vaivalla mitata iskun tulpan reiästä (vai onnistuuko m52:ssa?)
Jos kone on m52b28 niin pitäs olla stanssaus 28 6S, jos m52b25 nin 25 6S.
Eli tuo 2 ekaa kertoo lohkon _alkup_ tilavuuden.
Pakosarja näyttää kyllä hyvältä vs. yleistyneet kiina-tekeleet.
Repikää siitä.vasta osa niistä papereista mutta selviää tarpeellinen.Missään kohti ainakaan katsastuksessa ei ole vaihdettu moottoria.Enkä ihan varmasti lähde tuonne pimeään ja märässä maassa konttaamaan varsinki ku tietää että auton alle ei näe ja siellä on merkinnät paskan peitossa.Sitte ku nosturille pääsee niin tarkistan.(tontissa.com)Last edited by 528-Mst; 26-11-2014, 15:06.
Leave a comment:
-
Tämä topic on viidyttävää luettavaa saikun ratoksi. Post #363 ja vasta ymmärsin pointinOriginally posted by 528-Mst View PostSiis voi olla.Mutta hienoa että JOLLAIN on munaa tunnustaa että on "edes vähän" kateellinen....
anyway, papruihin on tapana tulla virheitä, varsinkin jos niitä on käpistelleen Suomen viranomaiset. Kun menee tuumat ja millit sekaisin niin kai voi mennä kw:t ja hp:tkin.. Ja kun boksit voi koodailla niinkuin tykkää niin eipä obd/inpaankaan voi luottaa.
Lohkomerkinnätkin ilm. vielä mutu-asteella?
Eli jos nyt kirjoittelun lomassa on 15min. aikaa niin käy kurkkaamassa stanssaukset startin alta (lähellä öpohjan saumaa) niin näkee mikä lohko. Sit vielä pienellä vaivalla mitata iskun tulpan reiästä (vai onnistuuko m52:ssa?)
Jos kone on m52b28 niin pitäs olla stanssaus 28 6S, jos m52b25 nin 25 6S.
Eli tuo 2 ekaa kertoo lohkon _alkup_ tilavuuden.
Pakosarja näyttää kyllä hyvältä vs. yleistyneet kiina-tekeleet.
Leave a comment:
-
Sitä mäkin selitin tossa mutta editoittin pois sitten, kun olin lukenut että oli kuvana jo =DOriginally posted by TNT View PostJos siitä ottaisi vaikka print screenin ja uppaisi sitten jonnekkin ?
EDIT: Onko kukaan siis tarjoutunut ottamaan vielä liitettä vastaan? Jos kukaan muu ei, niin kyllä mäkin sitten.. On vaan vähän kiireitä tänään vielä, niin sillä kyselin.
Leave a comment:
-
Jos siitä ottaisi vaikka print screenin ja uppaisi sitten jonnekkin ?Originally posted by 528-Mst View PostTuskin pystyy.Mun pitäs lähettää se alkuperäinen liite oikeaan s-postiin josta sitten joku fiksu siirtäis tänne.Onnistuis varmaan jos illan värkkäis mutta ei jaksa...Tää topic on vieny vähätki voimat mennessään...
Leave a comment:
-
Hyvä saada tänne tarkempaa tietoa miksi mikäkin on jotakin.
Mallina 525 ja tehona 171kw ja konekokona 2790 ja noistahan ei yksikään tieto täsmää mihinkään tehdasmalliin. Koneesta 14 pinnaa tullut prosentteja eli mitä ollut ja mitä nyt. Nämähän nyt pitää kaivaa esille jotta tiedetään onko tässä jotain speciaalia.
Pakkoseurannassa
Leave a comment:
-
Tuskin pystyy.Mun pitäs lähettää se alkuperäinen liite oikeaan s-postiin josta sitten joku fiksu siirtäis tänne.Onnistuis varmaan jos illan värkkäis mutta ei jaksa...Tää topic on vieny vähätki voimat mennessään...Originally posted by GARFFi View PostSaatko laitettua privana?
Leave a comment:
-
Originally posted by 528-Mst View PostJoo muovia se on.Tuttuja maalareita on...
Tässä on nyt vaan semmonen ongelma että tulee viesti invalid file kun yritän ladata tänne niitä papereiden kuvia.On hienoa luettavaa.....
Yritän jotenki järjestääKoitin jo.Haluaisko joku fiksumpi olla ystävällinen ja hoitaa asian jos laitan sen alkuperäisen liitteen s-postiin?Originally posted by GARFFi View PostJaa, eipäs sitten mitään kun sulla olikin ne jo kuvina koneella..
Koita vaihtaa tiedostotyyppiä, josko sitten tulisi tänne esille?
Leave a comment:
-
Originally posted by tecro View PostKaikin puolin mielenkiintoien topikki:think
Löysin tällaista turhaa tietoa:
- 6.10.2011 – 8.6.2012
Vaurioituneena poisto - 17.6.2013 – 28.6.2013
Tavallinen poisto - 27.3.2014 – 12.4.2014
Tavallinen poisto - 13.2.2007 Muutoskatsastus
- 26.8.2005 –
LOI-836 - 14.9.2005 –
FGU-659 - 8.6.2012 –
FS-1815 - 9.6.2012 –
FKR-868
Autossa ollut näemmä useampaa kilpeä, sekä käyty myös vakutusyhtiön omistamana avk:lla.Originally posted by khor View PostKilvistähän oli tossa aiemmin jo juttua: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=182Tulipa monesti tuoki....Originally posted by 528-Mst View PostTurhaa hyvinkin ja vanhaakin jo.
Leave a comment:
- 6.10.2011 – 8.6.2012
-
Jaa, eipäs sitten mitään kun sulla olikin ne jo kuvina koneella..Originally posted by 528-Mst View PostJoo muovia se on.Tuttuja maalareita on...
Tässä on nyt vaan semmonen ongelma että tulee viesti invalid file kun yritän ladata tänne niitä papereiden kuvia.On hienoa luettavaa.....
Yritän jotenki järjestää
Koita vaihtaa tiedostotyyppiä, josko sitten tulisi tänne esille?
Leave a comment:
-
Turhaa hyvinkin ja vanhaakin jo.Silti se on mitä on.Originally posted by tecro View PostKaikin puolin mielenkiintoien topikki:think
Löysin tällaista turhaa tietoa:
- 6.10.2011 – 8.6.2012
Vaurioituneena poisto - 17.6.2013 – 28.6.2013
Tavallinen poisto - 27.3.2014 – 12.4.2014
Tavallinen poisto - 13.2.2007 Muutoskatsastus
- 26.8.2005 –
LOI-836 - 14.9.2005 –
FGU-659 - 8.6.2012 –
FS-1815 - 9.6.2012 –
FKR-868
Autossa ollut näemmä useampaa kilpeä, sekä käyty myös vakutusyhtiön omistamana avk:lla.
Leave a comment:
- 6.10.2011 – 8.6.2012
-
Kilvistähän oli tossa aiemmin jo juttua: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=182Originally posted by tecro View PostKaikin puolin mielenkiintoien topikki:think
Löysin tällaista turhaa tietoa:
- 6.10.2011 – 8.6.2012
Vaurioituneena poisto - 17.6.2013 – 28.6.2013
Tavallinen poisto - 27.3.2014 – 12.4.2014
Tavallinen poisto - 13.2.2007 Muutoskatsastus
- 26.8.2005 –
LOI-836 - 14.9.2005 –
FGU-659 - 8.6.2012 –
FS-1815 - 9.6.2012 –
FKR-868
Autossa ollut näemmä useampaa kilpeä, sekä käyty myös vakutusyhtiön omistamana avk:lla.
Leave a comment:
- 6.10.2011 – 8.6.2012
Leave a comment: