Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Juh4
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Piru ku ei puhu saksaa... Jännää on se että nykyäänki ne esittelyautot lähetetään suomesta takas saksaan ja paalataan.Näin sanoi wetterin ex-työntekijä
    Originally posted by nullzwei View Post
    Ei viHnu, nyt riittää
    Anteeksi, mutta siis Suomessa jälleenmyyjän esittelyautot lähetetään Saksaan paalattavaksi?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    Joku mukava setä tai täti varmasti voi lainata sinulle kesärengas-vanneyhdistelmää että penkkitulos saataisiin

    Kyllä mä ymmärrän että kiinnostaa.Ihan oikeasti ymmärrän kun itteänikin kiinnostaa.Mutta tällä hetkellä on tärkeämpiä asioita elämässä kuin auton dynottaminen.
    Se on tässä tapauksessa niinkuin kohmelo:Se tulee varmasti,mutta minä määrään päivän.

    Leave a comment:


  • peeämwee
    replied
    Ootko kattonut koneesta valmistajan antaman nron? Tässä kannattaa enkä nyt yrittää rauhoittua ja miettiä eri vaihtoehtoja. Joku täälläkin oli ostanut Saksasta e28 ALPINAN ja siinä oli kaikki liput ja laput mutta oli silti feikki.

    Asiat ei yhtään parane sillä että jankkaat ja et pysty avaamaan silmiäsi ja kuuntelemaan mitä toiset yrittää sanoa. Toki me kaikki toivotaan että se on aito.
    Mutta ehkä helpointa olisi jos menet sinne penkiin ja lainaat jonkun kesäfillareita?
    Jos se kone nyt kuitenkin tuntuu puuskuttavan ihan hyvin.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by suppari View Post
    No niinpä.Alkaa jo itseäkin vituttaa tuo kiilaaminen siihen malliin että jotain pitää nakata takasin.En minäkään usko kenenkään puheita tai kirjotuksia jos ei ole kuvaa sylinteriä hoonaavan/poraavan koneen asetuksista.Ja kuvia kampiakselista/kiertokangista sekä matemaattisista oikein lasketuista kaavoista ja kampikulmista.
    Vittu

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Ei vittu etkö jo itse ala ymmärtämään mistä on kyse?? Vie nyt se auto sinne penkkiin ennenkö jauhat asiaa yhtään enempää. Sinulta tässä niitä todisteita odotetaan mikä se moottori on!
    Ai joko se kevät tuli?Hassua kun aina ennen on ollut joulu ennen sitä kevättä.
    Eikä mulla oo pienintäkään aikomusta purkaa tuosta konetta siksi että ois kiva tietää mitä se on syönyt.Se on mulla käyttöautona ja käyttöautoa pitää pystyä käyttämään.Yleensä päivittäin.

    Ne dynolaput tulee sitten keväällä kun on kesätossut alla.

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Entä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
    Alatko ymmärtää mistä kyse?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Pretoriaani View Post
    Ei. Pidä. Paikkaansa.
    Mahdollista.Anteeksi nyt vaan siitäkin että minua on kusetettu.

    Leave a comment:


  • peltone
    replied
    Joku mukava setä tai täti varmasti voi lainata sinulle kesärengas-vanneyhdistelmää että penkkitulos saataisiin

    Leave a comment:


  • Pretoriaani
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Piru ku ei puhu saksaa... Jännää on se että nykyäänki ne esittelyautot lähetetään suomesta takas saksaan ja paalataan.Näin sanoi wetterin ex-työntekijä
    Ei. Pidä. Paikkaansa.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Entä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
    Alatko ymmärtää mistä kyse?


    Ei vittu etkö jo itse ala ymmärtämään mistä on kyse?? Vie nyt se auto sinne penkkiin ennenkö jauhat asiaa yhtään enempää. Sinulta tässä niitä todisteita odotetaan mikä se moottori on!

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Iskut ja poraukset on mitattu konetta purkaessa.

    Tossa esim yksi kuva. Vähän heikosti näkyy tuo kannen etupään 2.5 merkintä, mutta lohkon merkinnåt näkyy hyvin ja ei ole siellä 2.8:ia missään.
    http://pazi88.kuvat.fi/kuvat/Projekt...y/IMG_3873.JPG

    Entä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
    Alatko ymmärtää mistä kyse?

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Imusarjan puolella lohkoa.Mitäs todisteita sulla on siitä että ovat 100%varmasti 2.8:seja?Ootko mitannu iskunpituuden ja porauksen? sylinterit desimitalla?Mittoja ja kuvia kehiin vaan......Ja ois kyllä joku jaksanu nähdä vaivaa että saanut Bmw:n oman diagnostiikan valehtelemaan moottorityypin ja koon.
    Iskut ja poraukset on mitattu konetta purkaessa.

    Tossa esim yksi kuva. Vähän heikosti näkyy tuo kannen etupään 2.5 merkintä, mutta lohkon merkinnåt näkyy hyvin ja ei ole siellä 2.8:ia missään.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Kesärenkaat konttiin ja dynoon alle. Nopea juttu jos on tunkki ja pulttipyssy dynopaikalla tarjolla.
    Nopea juttu jos on kesärenkaat,rengaskone,paikka sille rengaskoneelle,aikaa ja mielenkiintoa alkaa punomaan yms.Eli ovat riittävän kaukana eikä toisia toimivia vanteita.Siis keväällä.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Missä siellä lohkossa lukee 2.8? Mulla ei yhdessäkään m52:ssa ole lohkossa lukenu iskutilavuutta. Kannessa etupäässä kyllä lukee kaikissa 2.5 vaikka ovat 100% varmasti 2.8 litraa iskutilavuudelta. BTW samaa lohkoa käytetään niin 2.8 kuin 2.5 litraisissa koneissa.

    EDIT Noita kuvia kun katsoo, niin muuta ihmeellistä koneessa ei näytä olevan, kuin vaihdettu peltisatsi. Loppu pakoputkikin on orkkis, paitsi ylimääräset hitsaussaumat pakosarjan laippojen jälkeen.
    Esim nokat kun vaihdetaan tai kantta avarretaan tms niin sehän näkyy AINA päällepäin niinkuin noissa vanhoissa lehtikuvissakin.....Eikä ihan varmasti tule alkuperäisenä takapöntölle 3"rööriä.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by nullzwei View Post
    Kaikkea paskaa säkin näköjään totena pidät. Vai että esittelyautot paalataan. Tosi kuuma uutinen, varmista vielä, vaikka tähän ketjuun

    Niin. Kohteliaastikin on yritetty antaa vinkkejä ja linkkejä sekä tarjottu jopa kivikovaa faktaa mutta ei vaan näytä kelpaavan.

    Mulle on just nyt muodostunut vahva näkemys että aivan se ja sama onko linttas eisenmann, wiesmann vaiko mst, jakojäännös on kuitenkin 99 pros tod näk loppuun poljettu mopo ilman oikeaa identiteettiä.

    Katotaan keväällä.
    Se passaa.
    Ps:Kaikkea paskaa sitä täälläkin ovat ihmiset puhuneet ja niistä pitäisi yrittää suodattaa ne tosiasiat.
    Mielipide on kuin persereikä:Jokaisella on oma ja hieman erilainen kuin muilla....
    Last edited by 528-Mst; 25-11-2014, 11:17.

    Leave a comment:

Working...
X