Auttakaas taas tyhmää. Pitäisi 520-96 vaihtaa vilkun viiksi. Oliko niissä jotain eroja eli vm-01 otettu viiksi ei käy tuohon?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Lepi-88 View PostAuttakaas taas tyhmää. Pitäisi 520-96 vaihtaa vilkun viiksi. Oliko niissä jotain eroja eli vm-01 otettu viiksi ei käy tuohon?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by janihannula View PostSopiiko e39 m5 vetarit normi e39 ei m perään?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi sovi. Miksi M5 vetarit pitäisi edes saada ei M5 perään?
Comment
-
-
Kappas...jonkin asteista tutinaa on persuksessa havaittavissa nyt. Pahimmillaan tutina on 50-60km/h vauhdissa sitten taas tasoittuu 100km/h vaudissa tuntuu aavistuksen.
Onkos nyt kyseessä se kardaanin tukilaakeri vai mikäs se siellä nyt oli se tyyppiongelma? :think
Pyörät on tarkistettu eikä välyksiä missään...toki voihan olla mahdollista että jommastakummasta takarenkaasta on paino pudonnut ja se aiheuttaisi tutinaa...noh ensi viikolla laitan talvirenkaat alle niin sittenpä tulee sekin testattua.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Onko näissä karvalakkimallin business rds radioissa cd-boksin ohjaus aina vaikka autossa ei sellaista olisikaan?
Tai saako tuollaiseen radioon mitenkään muuten auxia?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Tänään käynnistyksen jälkeen huomasin, että tuon e39:n mittaristo lakkasi kokonaan toimimasta. Valot, vilkut ym.toimii, mutta kaikki viisarit pohjassa. Myös ajotietokone ja mittarilukema pimeänä.
Onkohan vaan joku pienempi osa rikki vai kyykkäsikö kerralla koko mittaristo?E70 X5 30d -07
E60 520i -03
Comment
-
-
Originally posted by janihannula View PostTulossa m5 akselisto vetareineen ja peräksi perus e39 perä hitsattuna aluksi. Pulttikoko ei passaa kyllä kun m10 muissa ja m12 m5ssa mutta topiiko vetari muuten tumppiin?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
polttoaine suodattimen vaihdosta e39 bensa
Tajusin että huomenna pyhä päivä ja varaosia ei saa mistään , auto työpaikan pajalla levällään .
pääsin siihen asti että sain polttoaine suodattimen näkyviin , sain pannan pois suodattimen ymäräriltä , nyt suodatin roikkuuu polttoainelinjojen varassa , millä työ olette ottaneet " ehjänä " irti ne pienet letkun pätkät jotka ovat kiristetty klemmareilla . on helkkarin jumissa , metallipihdeillä toki lähtee mutta ei uskolla vetää kun kumiputki rupeaa murtumaan , ja tosiaan huomenna itsenäisyyspäivä eikä uusia letkunpätkiä saa mistään
saippuahan on hyvä liukastetiukkojen letkujen kanssa , mutta tässä kohtaa kun siellä kulkee bensa niin ei varmasti järkeä . entä mitenkä irtoaa parhaiten nuo metalliset kiristys siteet ne ovat ilmeisesti alkuperäiset .
huomenna lähdettävä aamusta laittamaan kaikki takaisin nippuun ja mentävä alkuviikosta hakemaan uusia letkun pätkiä Kl:varaosista ,tai jos joku täällä osaa antaa niksejä sitten vaihdan uuden suodattimen
Comment
-
-
Originally posted by jannnu78 View PostTajusin että huomenna pyhä päivä ja varaosia ei saa mistään , auto työpaikan pajalla levällään .
pääsin siihen asti että sain polttoaine suodattimen näkyviin , sain pannan pois suodattimen ymäräriltä , nyt suodatin roikkuuu polttoainelinjojen varassa , millä työ olette ottaneet " ehjänä " irti ne pienet letkun pätkät jotka ovat kiristetty klemmareilla . on helkkarin jumissa , metallipihdeillä toki lähtee mutta ei uskolla vetää kun kumiputki rupeaa murtumaan , ja tosiaan huomenna itsenäisyyspäivä eikä uusia letkunpätkiä saa mistään
saippuahan on hyvä liukastetiukkojen letkujen kanssa , mutta tässä kohtaa kun siellä kulkee bensa niin ei varmasti järkeä . entä mitenkä irtoaa parhaiten nuo metalliset kiristys siteet ne ovat ilmeisesti alkuperäiset .
huomenna lähdettävä aamusta laittamaan kaikki takaisin nippuun ja mentävä alkuviikosta hakemaan uusia letkun pätkiä Kl:varaosista ,tai jos joku täällä osaa antaa niksejä sitten vaihdan uuden suodattimene39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostLetkujen irroitusta koittaisin ihan pihdeillä, joiden päissä on kumiletkua tms. päässä suojana. Uuden letkun voi liukastaa vaikka bensalla asennusta varten.
jeps , kiitos vinkistä , koitetaan saada ehjänä pois ja takaisin .
nyt kun pääsin kyselyikään niin kysytään muutama vielä
alla pari kuvaa toisessa perämurikka ja toisella öljyfiltteri
jos vaihdan perä öljyt onko nuolen osoittamat kohdat oikea paikka kairata auki eli ylhäältä täyttä ja alaropusta öljyt poijes ?
sit tosta filtteristä ,meni öljyhuolto 1vuoteen ja 8 kuukauteen " kärsin huonosta omatunnosta " autolla ajettu tuo 1,8 vuotta 8 tkm mutta paljon pikkupätkää, oli tuolla netissä pahempiakin kuvia e39 likasista suodattimesta , mutta viime öljynvaihdossa oli paljon puhtaampi , livenä pahemman näkönen kun kännykuvalla , onko aihetta huoleen ? pitäskö vaihtaa 1/2 vuoden sisään uudestaan että saa liat pois koneesta vai vedänkö nyt turvallisin mielin sen vuoden ?
Comment
-
Comment