Originally posted by Ivl
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
-
-
Originally posted by ritariässä View PostLCM boxi irti ja toppausten takana oli hiukan kosteahkoa joten nyt sisällä kuivassa vaikkei ite boxi ollut kostea enää. Silmämääräisesti ei näy mitään kummallista, joko muuten rikki tai toiveajatteluna kosteus teki temppuja. Huomenna jos sais takas paikalleen ja kokeilu.
Jos ei vika korjaannu, toinen boxi etsintään. Valmistusleimojen perusteella alkuperäinen ainakin aikaleimojen perusteella.
LCM 4 auto maininnalla, mutta onks toi b nelosen perässä merkityksellinen.
Toivottavasti tämä oli tässä.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostOmassa autossa ihan sama juttu. Itse laitoin liimaa ympäriinsä letkun päähän, kun se on paisarissa kiinni. Pitää sitten olla todella hyvin lämmönkestävää tököttiä, muuten vuoto jatkuu.Bmw X5 2011
Vw caddy 2019
Comment
-
-
Originally posted by Ivl View PostTarkoitus on ostaa uusi paisuntasäiliö jahka pääsen kotio sunnuntaina. Nyt jännityksessä ajo Syöte-Oulunsalo, tarttis joku pikapatentti keksiä matkalle, vesipullot onneks löytyy.
Nippusiteillä sen vois saada kuristettua piukempaan. Vedellä pärjää, kunhan muistaa sitä välillä lisäillä.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostAikalailla 75-105c.
Siellä 6. Valikon takana on myös toinen, joka lienee puskuroitu ja ei heittele kokoajan. Näyttää siis kokonais polttoainemäärän mitä tankissa on.
Originally posted by TJJ View PostMuistaakseni 76C lämmössä mittarin neula menee täysin keskelle. Yläpuolen arvoja en tiedä, 96C on tainnut olla hetkellinen suurin ja mittari on yhä ollut keskellä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Ivl View PostMulla 530ia 2002 ja paisuntasäiliöstä vuotaa se pikkuletku, joka on murtunut juuresta. Siellä näytti olevan sisällä metalliputki, ja nyt se pitäis saada pitämään jollain konstilla. Ollaan mökillä Syötteellä ja matkaa kotio 170km.
Uskaltaako sen tukkia kokonaan, työkaluna on minilethermän, eli ei mitään.
Terv Jukka
Suosittelen kokeilemaan(pikakorjauksena mikäli tilanne päällä), jos mahdollista. Anna vaan kuivua kunnolla, ennen matkan jatkamista, ainakin toi aralditen liima vaatii väh 15min ennen, kun kestää yhtään mitään, vaikka mainostaa kuivuvansa viidessä minutissa. Tunnin verran taisin itse odotella.Last edited by eiskalt; 23-03-2017, 22:00.
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View Post^
Juurikin näin. Mitä sitä uutta paisaria tämmösen takia.
E: uskoakseni siis kysyjä vaihtaa rikkonaiset osat, kunhan pääsee ns. ihmisten ilmoille. Taisin ilmaista asian turhan epäselvästi, my bad.Last edited by eiskalt; 23-03-2017, 21:59.
Comment
-
-
Viiksen päässä oleva BC-nappi lopetti toimintansa tuossa joku päivä sitten. Meneekö viiksi vaihtoon vai voiko tuota tekohengittää jotenkin?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostViiksen päässä oleva BC-nappi lopetti toimintansa tuossa joku päivä sitten. Meneekö viiksi vaihtoon vai voiko tuota tekohengittää jotenkin?ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
-
Oletteko mistä hommanu oikeesti toimivia led polttimoita enkeleihin ja rekisterikilpeen?
Alkaa mene hermo, ku taas alkaa noi enkeleiden led polttimot herjaamaan ja suurin vika taitaa olla kosketushäiriö johdoissa. Niissä kaikissa kun tuntuu noi johdot olevan aika pilipalia...vai onko paras vaihtoehto tehdä omat johdot :think Tai pistää vakiot takas
Noi parkkipolttimot ei tunnu kestävän mitään ja siksi laitoinkin ihan vakiolamput takas...tosin, eihän ne yhtä hienot oo, mutta en myöskään tykkää liian kirkkaista. Edelliset toimi vajaan vuoden ja sit alko vastus herjaamaan ja lopulta ledit sammumaan yksitellen.e39 530iA ///M Sport -02
Kawasaki zx10r -07 (vihree tottakai )
ex: e39 528iA touring R.I.P, Volvo 740 GLE -88 (löytyy vielä tallista), Aprilia RSV mille Factory -04 R.I.P, Kawasaki zx-6r -99 ja Suzuki RG125f
Comment
-
-
Originally posted by tmth View PostSielä menee viiksen juuresta johto poikki. Saa tinattua ja korjattua. Viiksi pitää vaan irrottaa. Vaatii muistaakseni ratin purkamisen edestä pois. Ainakin faceliftissa piti ottaa.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Yritin lukea noita absi keskusteluja mutta en saanu selville että onko se 64 continous control vikakoodi boksi vika?muuta koodia ei anna,jarrut tärrää hitaassa vauhdissa,tuntuu ainaki että vasen ois se mikä täryyttää...
e:nyt kun ajeli niin valo sytty ja 67 - intermittent interference koodin antaa kansLast edited by juhixx; 25-03-2017, 18:45.
Comment
-
Comment