ei ole löytynyt imuvuotoja, ainut mitä ihmettelenettä apumiehenpuoleiset sylinterit arvot korkeemmalla kun kuskin puolella ja paljonkin ja bensan kulutus isompi mitä pitäs.
Tätähän käytiin jo läpi aiemmin.
Voi hyvinkin olla ettei tule ratkotuksi netin kautta.
Mikäs näiden pyyhkijöiden vivustossa yleensä antautuu? Kuskin puolen pyyhkijää saa heilutettua sellaset 5cm molempiin suuntiin, apparin puoli ei heilu niin paljoa. Pyyhkijät toimii kyllä, paitsi sadetunnistin temppuilee välillä. Tässä tosin ei varustelistassa edes lue sadetunnistinta :think Autohan on siis -99 523i, vaikka ei kai noissa mitään vuosimallieroja ole.
Mikäs näiden pyyhkijöiden vivustossa yleensä antautuu? Kuskin puolen pyyhkijää saa heilutettua sellaset 5cm molempiin suuntiin, apparin puoli ei heilu niin paljoa. Pyyhkijät toimii kyllä, paitsi sadetunnistin temppuilee välillä. Tässä tosin ei varustelistassa edes lue sadetunnistinta :think Autohan on siis -99 523i, vaikka ei kai noissa mitään vuosimallieroja ole.
Kiitos, pitääpä napata tollanen mukaan ku lähen töistä
Oli ehkä enemmän ehdotus, jos nyt ei iha järkky kiire ni ota muovit päältä ja kato et mitä siel tapahtuu Että ei nyt kuluta massia tuohta turhaa jos on vivusta vaikka pelkkä mutteri löysällä tms...
Facelift 525i automaatti ja pakkirumpu halki. Sopiiko tuohon mistä vain m52/m54 koneesta laatikko? Ainakaan ihan alkupään laatikot ilman steppiä ei passaa...
Oli ehkä enemmän ehdotus, jos nyt ei iha järkky kiire ni ota muovit päältä ja kato et mitä siel tapahtuu Että ei nyt kuluta massia tuohta turhaa jos on vivusta vaikka pelkkä mutteri löysällä tms...
No toi tuntuu olevan ihan tyyppivika, eikä maksa montaa euroa ni sama se on joka tapauksessa vaihtaa nyt, hajoo kuiotenki kohta jossei oo vielä rikki
Facelift 525i automaatti ja pakkirumpu halki. Sopiiko tuohon mistä vain m52/m54 koneesta laatikko? Ainakaan ihan alkupään laatikot ilman steppiä ei passaa...
M52tu ja M54 koneisista käy joissa on ZF 5HP19 laatikko.
voitteko kertoa onko nämä arvot ok, toi sylinterien arvot ei ole ja mistähän se voisi johtua, ja kun arvot korkeella vain apumiehen puoleiseissa sylintereissä? Ja mitä niille voisi tehdä että arvot palautuisi normaaliksi?
voitteko kertoa onko nämä arvot ok, toi sylinterien arvot ei ole ja mistähän se voisi johtua, ja kun arvot korkeella vain apumiehen puoleiseissa sylintereissä? Ja mitä niille voisi tehdä että arvot palautuisi normaaliksi?
Apukuskin puoli näyttäisi tosiaan olevan kohtuu tyytymätön elämäänsä. Adaptiot varmaan justiin nollattu? Lambdoista ei pysty sanomaan kun näyttää että kone sen verran kylmä että ne ei ole käytössä. Katso lämpöisellä koneella että tuolla "analog values 2" ruudulla lambda-sensor voltage 1 ja 2 molemmat pomppii edestakaisin ~0.2 ja ~0.8 välillä eikä vain möllötä 0.47 voltissa.
Jos lambdan jännitteet möllöttää 0.47 voltissa lämpimällä koneella niin lambda-anturissa tai sähköissä joku ongelma, muistaakseni sensorit oli jo vaihtanut?
Apukuskin puoli näyttäisi tosiaan olevan kohtuu tyytymätön elämäänsä. Adaptiot varmaan justiin nollattu? Lambdoista ei pysty sanomaan kun näyttää että kone sen verran kylmä että ne ei ole käytössä. Katso lämpöisellä koneella että tuolla "analog values 2" ruudulla lambda-sensor voltage 1 ja 2 molemmat pomppii edestakaisin ~0.2 ja ~0.8 välillä eikä vain möllötä 0.47 voltissa.
Jos lambdan jännitteet möllöttää 0.47 voltissa lämpimällä koneella niin lambda-anturissa tai sähköissä joku ongelma, muistaakseni sensorit oli jo vaihtanut?
lambdat vaihdettu lokakuussa, mutta nyt ei ole vaan katteja kiinni, ne laitan pikkusta ennen leimaa, mutta mistä johtuu noi sylinterien korkeet arvot ja miten ne saa kuntoon, tai mitä pitäisi tehdä että normalisoituisi?
en nollannut muuta kun vikakoodit, jos nuo adoptiot pitää nollata jotenkin muuten niin mistä ja miten nollata, käytössä inpa ja bmw scanner
lambdat vaihdettu lokakuussa, mutta nyt ei ole vaan katteja kiinni, ne laitan pikkusta ennen leimaa, mutta mistä johtuu noi sylinterien korkeet arvot ja miten ne saa kuntoon, tai mitä pitäisi tehdä että normalisoituisi?
en nollannut muuta kun vikakoodit, jos nuo adoptiot pitää nollata jotenkin muuten niin mistä ja miten nollata, käytössä inpa ja bmw scanner
Ajele nyt lenkki että auto on käyntilämmöissä ja aiemmin tulikin jo ohje katsoa liikkuvatko lambdojen jännitteet. Älä nollaa mitään ennen noiden katsomista.
Jos et nollannut adaptioita niin näyttää kyllä hieman oudolta. Tuon mukaan kaikki rikastus / laihennus ei tapahdu.
Nuo sylinterien arvot johtuvat siis siitä että kyseisen puolen sylinterit eivät käy yhtä hyvin kuin toisen puolen. Ovat siis laihalla / rikkaalla, venttiilit vuotavat, puristuksen muuten karanneena tai ajoitus pielessä. Mahdotonta sanoa näillä tiedoilla mikä tuon korjaa.
Comment