Takajarruputki touring oikealle joka menee letkusta ylös,
abs/asc+t elikkä numero 3 realoemin mukaan, olisko mitään mittoja tai vinkkejä mistä sais oikean pituisen oikeilla liittimillä
Siellä varaosaluettelossahan lukee mitat putkille, sekä liittimien koko. Se putki kolme on kyllä vasemmalle puolelle (eli kuskin puolelle). Autoa katsotaan aina takaa ja naista edestä Vänkärin puolelle putki on 34326755344 M10/M10-3568MM. Kuskin puolelle on liitos siellä vänkärin puolella ja menee siitä sitten tankin yli kuskinpuolelle.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Mitäpä on porukat mieltä, öljyä menee 1L/muutama sata kilometriä, separaattorin vaihto kokeilumielessä? Vaikka mitään muuta separaattoriin viittaavaa oireilua ei ole? Öljytikunputken alapää on auki, eikä öljynsuodatinjalan tiiviste vuoda, öljypohjantiiviste ja ehkä kampiakselin takastefa vuotaa hieman, mutta ei mielestäni kyllä selitä moista kulutusta, välillä tulee "puolilämpöisenä" startissa melko mahtava sinertävä naamiosavu, mikä ei kuitenkaan haise yhtään öljysavulle. Sigun käyttistoukka kyseessä.
EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Mitäpä on porukat mieltä, öljyä menee 1L/muutama sata kilometriä, separaattorin vaihto kokeilumielessä? Vaikka mitään muuta separaattoriin viittaavaa oireilua ei ole? Öljytikunputken alapää on auki, eikä öljynsuodatinjalan tiiviste vuoda, öljypohjantiiviste ja ehkä kampiakselin takastefa vuotaa hieman, mutta ei mielestäni kyllä selitä moista kulutusta, välillä tulee "puolilämpöisenä" startissa melko mahtava sinertävä naamiosavu, mikä ei kuitenkaan haise yhtään öljysavulle. Sigun käyttistoukka kyseessä.
Se merkkaisi tuolla kulutuksella reviiriä jo ihan oikeasti jos ulos vuotaisi.
Mitäpä on porukat mieltä, öljyä menee 1L/muutama sata kilometriä, separaattorin vaihto kokeilumielessä? Vaikka mitään muuta separaattoriin viittaavaa oireilua ei ole? Öljytikunputken alapää on auki, eikä öljynsuodatinjalan tiiviste vuoda, öljypohjantiiviste ja ehkä kampiakselin takastefa vuotaa hieman, mutta ei mielestäni kyllä selitä moista kulutusta, välillä tulee "puolilämpöisenä" startissa melko mahtava sinertävä naamiosavu, mikä ei kuitenkaan haise yhtään öljysavulle. Sigun käyttistoukka kyseessä.
Täytyy palaa tuolla kulutuksella tai muuten olisi kyllä öljyä kaikkialla mihin pysähdyt.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Mitäpä on porukat mieltä, öljyä menee 1L/muutama sata kilometriä, separaattorin vaihto kokeilumielessä? Vaikka mitään muuta separaattoriin viittaavaa oireilua ei ole? Öljytikunputken alapää on auki, eikä öljynsuodatinjalan tiiviste vuoda, öljypohjantiiviste ja ehkä kampiakselin takastefa vuotaa hieman, mutta ei mielestäni kyllä selitä moista kulutusta, välillä tulee "puolilämpöisenä" startissa melko mahtava sinertävä naamiosavu, mikä ei kuitenkaan haise yhtään öljysavulle. Sigun käyttistoukka kyseessä.
Omassa m54 huohotin oireili juuri pienillä sinertävillä käynnistyspölläytyksillä. Suht edulliset osat ja sitä majoneesia sinne kertyy lähes varmasti, eli suosittelen vaihtoa. Myös öljytikku kannattaa puhaltaa paineilmalla/rassata huohottimen tuloputkesta, sen ehkä olit jo tehnytkin?
En löytäny kyseisestä aiheesta juttua niin aloitin uuden.
Elikkäs syyläri on rikkinäinen kuten kuvasta näkee.. saako tuota mitenkään korjattua? Tiedän että helpoimmalla pääsis ku ostais uuden mutta mietin että onko mitään millä tuon sais korjattua?
Pystyykö noita päätyjä vaihtamaan?
En löytäny kyseisestä aiheesta juttua niin aloitin uuden.
Elikkäs syyläri on rikkinäinen kuten kuvasta näkee.. saako tuota mitenkään korjattua? Tiedän että helpoimmalla pääsis ku ostais uuden mutta mietin että onko mitään millä tuon sais korjattua?
Pystyykö noita päätyjä vaihtamaan?
Miksi edes haluaisit tuollaisen korjata? Toki ne päädyt on vaihdettavissa, mutta miksi? Haluat kenties jäädä autolla tien päälle? Kun BMW:ssä alkaa jäähdytysjärjestelmän muoviosat lohkeilemaan, niin silloin on viimeistää aika vaihtaa. Kaikki paikkailut on ongelmien hakemista. Halvimmat tarvikkeet maksaa 50€ ja varmasti sekin on luotettavampi kun paikkailtu syyläri. Toki jos siihen teetättää uudet päädyt alan liikkeessä, niin kestää mutta tulee maksamaan varmasti enemmän kuin uusi syyläri marmorilta..
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Miksi edes haluaisit tuollaisen korjata? Toki ne päädyt on vaihdettavissa, mutta miksi? Haluat kenties jäädä autolla tien päälle? Kun BMW:ssä alkaa jäähdytysjärjestelmän muoviosat lohkeilemaan, niin silloin on viimeistää aika vaihtaa. Kaikki paikkailut on ongelmien hakemista. Halvimmat tarvikkeet maksaa 50€ ja varmasti sekin on luotettavampi kun paikkailtu syyläri. Toki jos siihen teetättää uudet päädyt alan liikkeessä, niin kestää mutta tulee maksamaan varmasti enemmän kuin uusi syyläri marmorilta..
Itellä hajos omasyyläri ja tuon olin ostamassa( sain nyt ilmaseks) koska se keltä ton ostin ni vahingossa hajotti ton.. auto pitäs saaha äkkiä ajoon koska ajan laina autolla toista viikkoo.. niin mietin et saisko ton korjattua sillee että kestäs iha viikon verra et sais uuden syylärin. Mulla siinä vanhassa syylärissä on ne päädyt ehjät ni sillä mietin et voiko ne vaihtaa
Itellä hajos omasyyläri ja tuon olin ostamassa( sain nyt ilmaseks) koska se keltä ton ostin ni vahingossa hajotti ton.. auto pitäs saaha äkkiä ajoon koska ajan laina autolla toista viikkoo.. niin mietin et saisko ton korjattua sillee että kestäs iha viikon verra et sais uuden syylärin. Mulla siinä vanhassa syylärissä on ne päädyt ehjät ni sillä mietin et voiko ne vaihtaa
Et saa millään järkevällä hinnalla korjattua. Jäähdytysjärjestelmässä on niin kova paine, että mitkään kotipatentit ei tule kestämään ajaa edes viikkoa. Kuten sanoin asiansa osaava voi sulle tehdä ja hitsata kiinni päädyt, mutta tulee maksamaan enemmän kuin uusi syyläri marmorilta. Olisit suoraan ostanut uuden. Näissä kun nämä kaikki muoviosat murenee käsiin vanhemmiten, niin näissä aika turha alkaa säästämään, ellei kiinnosta jäädä matkalle.
Ja kyllä ymmärrän, että kaikilla ei ole rahaa jne. mutta näissä ei vaan mitkään patentit auta. Et tule kotioloissa saamaan vaihdettua niitä päätyjä, niin että nesteet vielä pysyisi sisällä. BMW ei ole persaukisen auto. Osat maksaa ja niitä menee kun puhutaan tämän ikäisistä autoista. Eli osta toinen käytetty tai sitten uusi.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Et saa millään järkevällä hinnalla korjattua. Jäähdytysjärjestelmässä on niin kova paine, että mitkään kotipatentit ei tule kestämään ajaa edes viikkoa. Kuten sanoin asiansa osaava voi sulle tehdä ja hitsata kiinni päädyt, mutta tulee maksamaan enemmän kuin uusi syyläri marmorilta. Olisit suoraan ostanut uuden. Näissä kun nämä kaikki muoviosat murenee käsiin vanhemmiten, niin näissä aika turha alkaa säästämään, ellei kiinnosta jäädä matkalle.
Ja kyllä ymmärrän, että kaikilla ei ole rahaa jne. mutta näissä ei vaan mitkään patentit auta. Et tule kotioloissa saamaan vaihdettua niitä päätyjä, niin että nesteet vielä pysyisi sisällä. BMW ei ole persaukisen auto. Osat maksaa ja niitä menee kun puhutaan tämän ikäisistä autoista. Eli osta toinen käytetty tai sitten uusi.
Comment