Originally posted by Muurahainen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by DarkWarder65 View Postpuristukset oli hyvät kun ne mitattiin, ja nollasin vaan virhekoodit ene muuta, mutta sitten kun nollataan noi adaptiot niin millä ja miten ne nollataan? Huomenna menen tallille ja tolla matkalla kyllä lämpenee sen verran että näkee arvot.
Se kylläkään ei korjaa tuota vikaa ja pääset taas ajelemaan lenkkiä että rikastusten kohdalta pääsee lukemaan jotain järkevää infoa.
Comment
-
-
onko toi kuva analog values 1 ja kohta
total air consumption HLM ja needed air i. s. controler
onko se normaali vai liian korkea?
Last edited by DarkWarder65; 27-06-2020, 21:57.E39 535i M62 1998
Comment
-
-
Voi olla että kyseisestä asiasta löytyy juttua muualtakin mutta kysäsen nopiaan täältä.
Bemarista menee ens kuussa leima ja leimalle ois laittoa ainakin ovi ja pilari airbägsi, mites ku on 21 vuotta vanha auto nii mitä kaikkea tarvii uusia / nollata?
Ruutipanokset, törmäystunnistimia (?), riittääkö että nollaa bägien vikakoodit vai tarviiko jonkin sortin ohjelmoinnin?
Kiitos vastauksista etukäteen, en ihan viittis ruveta valoa piilottelemaan mitenkään muuten
Comment
-
-
Originally posted by alppiE39 View PostVoi olla että kyseisestä asiasta löytyy juttua muualtakin mutta kysäsen nopiaan täältä.
Bemarista menee ens kuussa leima ja leimalle ois laittoa ainakin ovi ja pilari airbägsi, mites ku on 21 vuotta vanha auto nii mitä kaikkea tarvii uusia / nollata?
Ruutipanokset, törmäystunnistimia (?), riittääkö että nollaa bägien vikakoodit vai tarviiko jonkin sortin ohjelmoinnin?
Kiitos vastauksista etukäteen, en ihan viittis ruveta valoa piilottelemaan mitenkään muutenE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostLähtökohtaisesti paukkujen lisäksi pitäisi riittää vikakoodien nollaus. Auto taitaa olla kuitenkin sitä ikäpolvea, jossa herkästi tilttiin menevä airbag-moduli (6900727). Tuokin tarvittaessa korjattavissa. Ovatko kyseiset bägit lauenneet kolarin seurauksena, vai itekseen ilman selvää syytä? Jälkimmäisessä tapauksessa kannattaa myös kyseisen puolen sivutörmäystunnistin uusia (penkin alla poikkipalkissa).E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostLähtökohtaisesti paukkujen lisäksi pitäisi riittää vikakoodien nollaus. Auto taitaa olla kuitenkin sitä ikäpolvea, jossa herkästi tilttiin menevä airbag-moduli (6900727). Tuokin tarvittaessa korjattavissa. Ovatko kyseiset bägit lauenneet kolarin seurauksena, vai itekseen ilman selvää syytä? Jälkimmäisessä tapauksessa kannattaa myös kyseisen puolen sivutörmäystunnistin uusia (penkin alla poikkipalkissa).
Olen jotain lueskellut että ton moduulin uusiminen/korjaus ois aika hintavaa hommaa (?)
Comment
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostKatsoo myös ja uusii tarvittaessa turvavyön kiristimen, se on osa sitä vastakappaletta mihin turvavyön solki tulee kiinni. Vertaa vaikka apukuskin vastaavaan niin näet onko paukku pamahtanut ja vetänyt vyötä kireämmälle.
Comment
-
-
Originally posted by alppiE39 View PostJuu pikku tömäyksessä räjähtäneet.
Olen jotain lueskellut että ton moduulin uusiminen/korjaus ois aika hintavaa hommaa (?)
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Osaisiko joku kertoa mitä kaikkea tarvitsee herkistellä kun konepelti ei lukitu ilman ettei avita niitä nokkapellin jousia jollain ruuvarilla ensin.
Ne "lukitejouset" olen hölvännyt ties millä tökötillä, mutta ilman ruuvarin avustusta eivät tule esiin.
Missä kulkee esim. avauskahvan vaijeri?
Comment
-
-
Originally posted by Iraslak View PostOsaisiko joku kertoa mitä kaikkea tarvitsee herkistellä kun konepelti ei lukitu ilman ettei avita niitä nokkapellin jousia jollain ruuvarilla ensin.
Ne "lukitejouset" olen hölvännyt ties millä tökötillä, mutta ilman ruuvarin avustusta eivät tule esiin.
Missä kulkee esim. avauskahvan vaijeri?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Nyt on tutkittu puristukset jotka olivat 200 psi elihyvät, imuvuotoja ei löydy, venttiilit ei vuoda. Mutta kuitenkin iso ero apumiehenpuoleisissa sylintereissä aika iso, en keksi enään muuta kun että suuttimet ei ole kunnossa.Last edited by DarkWarder65; 22-04-2020, 17:00.E39 535i M62 1998
Comment
-
-
Originally posted by DarkWarder65 View PostNyt on tutkittu puristuksen jotka olivat 200 psi elihyvät, imuvuotoja ei löydy, venttiilit ei vuoda. Mutta kuitenkin iso ero apumiehenpuoleisissa sylintereissä aika iso, en keksi enään muuta kun että suuttimet ei ole kunnossa.
Oletko tarkistanut että se pieni alipaineletku bensapaineen säätimelle on ehjä? Onko bensapainetta mitattu? Se on vaan vähän työlästä tuossa pre-vanoksessa kun ei ole sitä testiventtiiliä suoraan bensakiskolla. Tarkista toki myös, että suuttimet ja kisko on kunnolla paikallaan, mutta jos siinäkään olisi vikaa niin lähinnä lentäisi bensaa kaaressa konehuoneessa.
Itse käytin suuttimet irti ja testerissä/pesussa 313tkm kohdalla eikä sille olisi juuri ollut tarvetta - yksi suutin antoi vähän hassuja arvoja ennen putsia.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
Comment