Originally posted by BLACK316
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XVII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tästä on näköjään lähteny toi anturi johtoineen mäkeen niin mistähän lähtis ettii sitä anturin lähtöpistettä?
Leave a comment:
-
-
Olikos vielä pesurin suuttimien lämmityskin tuon takana? Entäs peilien lämmitys?
Leave a comment:
-
-
Vaikuttaako ulkolämpötila-anturin toiminta mihinkään autossa jos on kaput? Näyttää mittari -40 kokoajan. Voiko esim moottorin syöttöihin ym? Ja malli on 528i vm99
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View Post
Menikö varmasti samalle paikalle? Ei olisi ensimmäinen kerta kun joku on päättänyt tarkistaa kaikki sulakkeet ja sitten ne ei menekkään takaisin omalle paikalleen. Kun GM ei vastaa, niin tarkista sen sulakkeet: 4, 11, 27 ja 38
Ulkomaanfoorumeilta lueskelin että porukka on rikkonut purkkeja mm irrottamalla siitä johdot ennenkuin auto on unilla.
"Uudet" GM ja valomoduli tulossa ulkomailta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wildchild View Post
Kävin eilen illalla sulakkeet läpi. Nyppäsin jonkun suht keskeltä taulua pois ja nyt huutaa hälytin eikä keskuslukko enää toimi. Siinä ulinassa en katsonut mikä sulake ja työnsin sen vain takaisin ja kiirellä ottamaan akkua irti. Kontista kun ottaa sulakkeen hälyiltä pois niin se vain huutaa oman akkunsa tyhjäksi. Jos laittaa sulakkeen takaiksin niin sama jatkuu. Edes avaimella ei saa ovia kiinni. Vilkut ja radio taas toimii. Ihankun auto olisi "unilla" kun vaihdekepin vieressä ei pala vaihdevalitsimen valot.
Kaikki sulakkeet on ehjiä konehuoneessa, kontissa ja hanskalokeron alla.
EDIT: Inpalla pääsin eilen myös valomodulille lukemaan koodit ym ja siellä ei ollut kuin lähinnä palaineista valoista koodeja. GM modulia en pääse lukemaan -> no response from unit.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wildchild View PostPeräluukun johtosarja on fiksattu pari vuotta sitten. Tilasin valomodulin ja gm modulin ja pitäänee tuolla valomodulilla lähteä liikkeelle.
Kaikki sulakkeet on ehjiä konehuoneessa, kontissa ja hanskalokeron alla.
EDIT: Inpalla pääsin eilen myös valomodulille lukemaan koodit ym ja siellä ei ollut kuin lähinnä palaineista valoista koodeja. GM modulia en pääse lukemaan -> no response from unit.Last edited by Wildchild; 06-02-2024, 06:38.
Leave a comment:
-
-
530dA 2003 touring Tein kovan jarrutuksen jossa absit hakkasi melkein koko jarrutuksen ajan ja nyt poljin on huomattavasti aiempaa kovempi ja sitä saa painaa aika tosissaan, jotta auto jarruttaa. Mistä vois johtua? Aiemmin vetänyt poljinta kovaksi muutamaan otteeseen, kun on esim parkkipaikkalla veivaillut ja jarruttanut ilman, että on antanut kaasua välissä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: