Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Kysymyksiä ja vastauksia XVII

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wespa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2016
    • 1870
    • Karjaa

    Kyllä ne TYCitkin harmittaa ihan tarpeeksi. No tuli nyt saunassa lämmitettyä tuota niin näköjään nämä ovat vielä ihan butyylilla kiinni, lähti suht suosiolla irti. Täytyy kaivella varastoja olisiko sopiva ehjä lasi jonkun miljoonalaatikon syövereissä.
    E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
    Porsche 944 -86 (DE)
    Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

    Comment

    • holisti72
      BTCF Member
      • Aug 2012
      • 337
      • Siilinjärvi

      Milloinka muuttui ratin airbägi 2 vaiheiseksi e39:ssä? Oma on 2/99 ensirekisteröity ja tarjolla ois 7/99 mallista sportti ratti.
      - Pena -

      BMW E39 528iA -99 orientblau
      ex BMW e34 525 tds -92

      Comment

      • Wespa
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2016
        • 1870
        • Karjaa

        Taisi olla juurikin 3/99 kun tuli 2-vaiheinen, oma 11/98 ainakin on vielä yksivaiheisella.

        Edit. Niin ja ensirekisteröintipäivämäärä ei toki tässä yhteydessä merkkaa oikein mitään, vaan VINin mukainen build date.
        Last edited by Wespa; 21-04-2025, 18:09.
        E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
        Porsche 944 -86 (DE)
        Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

        Comment

        • holisti72
          BTCF Member
          • Aug 2012
          • 337
          • Siilinjärvi

          Originally posted by Wespa View Post
          Taisi olla juurikin 3/99 kun tuli 2-vaiheinen, oma 11/98 ainakin on vielä yksivaiheisella.

          Edit. Niin ja ensirekisteröintipäivämäärä ei toki tässä yhteydessä merkkaa oikein mitään, vaan VINin mukainen build date.
          VINin mukaan 21.1.99 on build date tuossa omassa.
          - Pena -

          BMW E39 528iA -99 orientblau
          ex BMW e34 525 tds -92

          Comment

          • Kese.
            Newbiemmer
            • Oct 2024
            • 8
            • Espoo

            S62 heikko tyhjäkäynti ajoittain lämpimänä. Saattaa sammua jos kaasua nypäyttää. Vetää normisti ajossa. Sammuu heti jos adaptaatiot nollaa.

            lambdalta koodi 144 koodien nollausten jälkeen

            Ykköspuolen korjaus tapissa, katin jälkeinen antaa samaa matalaa arvoa. Kakkospuoli vaikuttaa ookoolta.

            Imuvuoto, lambdat, maf, alipaineet? Laippatiivisteen lisäksi muuta tarkastettavaa mikä voisi vaikuttaa vain toiselle puolelle? Vika alkoi pian pakoputken irrotuksen jälkeen, mikä voi olla sattumaakin.

            Comment

            • Samppae39
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2009
              • 1658
              • Vähäkyrö

              Edellisen e39 aikaan muistan, että maffin vaihdossa piti kyylätä numeroita tai koodata uus maffi. Muistanko oikein? Nykyinen on 8/03 530d, pitääkö siihen koodailla?
              Last edited by Samppae39; 06-05-2025, 06:33.

              Comment

              • Wespa
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2016
                • 1870
                • Karjaa

                Ei minun ainakaan ole tarvinnut mitään koodailla maffeja vaihtaessa M52TU/M54-koneisiin. Eikös koodailut tämän ikäisissä liity lähinnä moduulien vaihtoihin?
                E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
                Porsche 944 -86 (DE)
                Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

                Comment

                • Samppae39
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2009
                  • 1658
                  • Vähäkyrö

                  Edellinen oli preface ja siinä oli jotain, että vanhan mallin maffi poistu saatavilta ja sitte uudemman mallinen ois pitäny koodata. Tästä on yli 10v aikaa, nii ei muista tarkasti enää.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎