Reaktiotankojen puslat :think
e39 tutina syö miestä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
-
Edessä taaempi alatukivarsi...Originally posted by red devil View Postonks se reaktio tanko se mikä menee toiselta puolelta toiselle
eli se pitkä tanko?
Comment
-
joo itelläki satunnaisesti tutisee.. mutta suurempi onkelma on toi kardaani. elikkäs
jos vaikka 2-vaihteella lämää kaasun tiskiin, niin kardaani rupeaa hakkaamaan tunneliin.. ainaki siltä se kuulostaa.. vaihtoon menee tuo cv-nivel, mutta kannattasko samalla vaihtaa tuo keskikannatin? onko paha rasti?
rättinivelen vaihdoin jo kesällä.
Comment
-
jatkokysymys:Originally posted by Bemarnisti View Postjoo itelläki satunnaisesti tutisee.. mutta suurempi onkelma on toi kardaani. elikkäs
jos vaikka 2-vaihteella lämää kaasun tiskiin, niin kardaani rupeaa hakkaamaan tunneliin.. ainaki siltä se kuulostaa.. vaihtoon menee tuo cv-nivel, mutta kannattasko samalla vaihtaa tuo keskikannatin? onko paha rasti?
rättinivelen vaihdoin jo kesällä.
tänään kävin auton alla ihmettelemässä. oli saksinosturilla. nivel on vielä vaihtamatta, mutta kokeilin sitä kardaania pyöritellä ja tuntuu aavistuksen omainen välys tossa nivelessä. kuuluu myös jonkinlainen klonksahdus kun pyörittelee eestaas. onko tuo normaalia, vai onko tuo jo valmista tavaraa?
ootteko muuten yleensä käyttäneet koko kardaanin tasapainotuksessa jos ton nivelen ootte vaihtanu? kuulin vaan että vois olla kannattavaa vaihdattaa siihen ristikko ja myös tasapainottaa samalla, mitä mieltä?:think
Comment
-
Tuotanuin, hakua en näköjään osaa kovin hyvin käyttää
Muistanko väärin, että motonetista sais tuohon e39 "orkkis" reaktiotankoja ja alatukivarsia, sillä erolla että osissa vaan ei ole bmw leimaa?
"MURPHY'S LAW"
"Whatever can go wrong will go wrong,
and at the worst possible time,
in the worst possible way"
Comment
-
Ei tietoa Motonetistä, mutta KL Varaosien Lemförder-reaktiotanko oli ainakin tuollainen jos oikein katsoin.Originally posted by Nisti View PostMuistanko väärin, että motonetista sais tuohon e39 "orkkis" reaktiotankoja ja alatukivarsia, sillä erolla että osissa vaan ei ole bmw leimaa?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Voi olla, että saa mutta voi olla myös että saa paskaa jonka joutuu vaihtamaan jälleen muutaman kuukauden päästä. Katso osa tiskillä ennen kassalle menoa.Originally posted by Nisti View PostTuotanuin, hakua en näköjään osaa kovin hyvin käyttää
Muistanko väärin, että motonetista sais tuohon e39 "orkkis" reaktiotankoja ja alatukivarsia, sillä erolla että osissa vaan ei ole bmw leimaa?
Comment
-
Kokemuksesta sanon että kannattaa pysyä kaukana motonetin osista. Kaikki sieltä ostetut osat on menny ensin takuu vaihtoon ja lopulta kyllästyin vaihtelemaan jatkuvasti osia. KL:n osat on paremmat ainakin on kestäneet.Originally posted by Nisti View PostTuotanuin, hakua en näköjään osaa kovin hyvin käyttää
Muistanko väärin, että motonetista sais tuohon e39 "orkkis" reaktiotankoja ja alatukivarsia, sillä erolla että osissa vaan ei ole bmw leimaa?
-Janne--Janne-
F10 535iX sedan -11
ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
ex. E39 528i touring -99
ex. E36 325ia coupe -93
Comment
-
Ajattelin tehdä vähän remonttia tuonne alustan puolella josko nuo tutinat saisi katomaan ja ajatuksena on nyt vaihtaa ainakin etuiskarit (toinen vuotaa) sekä ne apurungon kumit 4kpl.
Päällepäin kaikki näyttää olevan kunnossa mutta mitä muuta suosittelisitte vaihtaa samalla kun auton joutuu kuitenkin käyttämään pyörien suuntauksessa operaation jälkeen.
Auto siis tutisee sillointällöin 110km/h nopeuksissa, joskus myös muissakin nopeuksissa ja joskus taas ei lainkaan.
Edit: Niin ja myös etujarrulevyt menee vaihtoon samalla.525TDS A -98 Touring
Comment
-
No tietysti kaikkien pallonivelten tarkistus ja powerflexit laittaisin reaktiotankoihin ainakin.Originally posted by micci View PostAjattelin tehdä vähän remonttia tuonne alustan puolella josko nuo tutinat saisi katomaan ja ajatuksena on nyt vaihtaa ainakin etuiskarit (toinen vuotaa) sekä ne apurungon kumit 4kpl.
Päällepäin kaikki näyttää olevan kunnossa mutta mitä muuta suosittelisitte vaihtaa samalla kun auton joutuu kuitenkin käyttämään pyörien suuntauksessa operaation jälkeen.
Auto siis tutisee sillointällöin 110km/h nopeuksissa, joskus myös muissakin nopeuksissa ja joskus taas ei lainkaan.
Edit: Niin ja myös etujarrulevyt menee vaihtoon samalla.
Comment
-
Myykö noita powerflexiä muut kuin US parts? Entä saavutetaanko niillä puslilla oleellisesti jotain eroa verrattuna kumisiin?
Ajattelin hommata KL-varaosista nuo reaktiotangon puslat ja takakelkan kumit. Motonetistä sitten iskarit ja kaikennäköistä muuta roinaa joka ei liity alustaan. Voiko noihin KL-varaosien ja Motonetin osiin luottaa?525TDS A -98 Touring
Comment
-
Kuten kerroin: on parasta pysyä etäällä motonetin osista. Niistä saa vaan harmia itselleen. Ei ainakaan minun autossa kestäneet ollenkaan.Originally posted by micci View PostMyykö noita powerflexiä muut kuin US parts? Entä saavutetaanko niillä puslilla oleellisesti jotain eroa verrattuna kumisiin?
Ajattelin hommata KL-varaosista nuo reaktiotangon puslat ja takakelkan kumit. Motonetistä sitten iskarit ja kaikennäköistä muuta roinaa joka ei liity alustaan. Voiko noihin KL-varaosien ja Motonetin osiin luottaa?
-Janne--Janne-
F10 535iX sedan -11
ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
ex. E39 528i touring -99
ex. E36 325ia coupe -93
Comment
-
Siitä syystä nuo puslat meinasinkin tilata KL-osista mutta muistan jostain lukeneeni että Motonetin iskarit olis ihan laatutavaraa (Boge/Sachs)?
Muut osat mitä olen sieltä tilaamassa on automaattilaatikon suodatin ja tiiviste joilla ei luulisi suurta merkitystä olevan onko orggis vai ei.525TDS A -98 Touring
Comment
-
Boget kyllä uskaltaa ostaa Motonetistä koska kyseessä on "merkkituote"..
Comment
Comment