Reaktiotankojen puslat :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 tutina syö miestä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
-
-
Originally posted by red devil View Postonks se reaktio tanko se mikä menee toiselta puolelta toiselleeli se pitkä tanko?
Comment
-
-
joo itelläki satunnaisesti tutisee.. mutta suurempi onkelma on toi kardaani. elikkäs
jos vaikka 2-vaihteella lämää kaasun tiskiin, niin kardaani rupeaa hakkaamaan tunneliin.. ainaki siltä se kuulostaa.. vaihtoon menee tuo cv-nivel, mutta kannattasko samalla vaihtaa tuo keskikannatin? onko paha rasti?
rättinivelen vaihdoin jo kesällä.
Comment
-
-
Originally posted by Bemarnisti View Postjoo itelläki satunnaisesti tutisee.. mutta suurempi onkelma on toi kardaani. elikkäs
jos vaikka 2-vaihteella lämää kaasun tiskiin, niin kardaani rupeaa hakkaamaan tunneliin.. ainaki siltä se kuulostaa.. vaihtoon menee tuo cv-nivel, mutta kannattasko samalla vaihtaa tuo keskikannatin? onko paha rasti?
rättinivelen vaihdoin jo kesällä.
tänään kävin auton alla ihmettelemässä. oli saksinosturilla. nivel on vielä vaihtamatta, mutta kokeilin sitä kardaania pyöritellä ja tuntuu aavistuksen omainen välys tossa nivelessä. kuuluu myös jonkinlainen klonksahdus kun pyörittelee eestaas. onko tuo normaalia, vai onko tuo jo valmista tavaraa?
ootteko muuten yleensä käyttäneet koko kardaanin tasapainotuksessa jos ton nivelen ootte vaihtanu? kuulin vaan että vois olla kannattavaa vaihdattaa siihen ristikko ja myös tasapainottaa samalla, mitä mieltä?:think
Comment
-
-
Tuotanuin, hakua en näköjään osaa kovin hyvin käyttääMuistanko väärin, että motonetista sais tuohon e39 "orkkis" reaktiotankoja ja alatukivarsia, sillä erolla että osissa vaan ei ole bmw leimaa?
"MURPHY'S LAW"
"Whatever can go wrong will go wrong,
and at the worst possible time,
in the worst possible way"
Comment
-
-
Originally posted by Nisti View PostMuistanko väärin, että motonetista sais tuohon e39 "orkkis" reaktiotankoja ja alatukivarsia, sillä erolla että osissa vaan ei ole bmw leimaa?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Nisti View PostTuotanuin, hakua en näköjään osaa kovin hyvin käyttääMuistanko väärin, että motonetista sais tuohon e39 "orkkis" reaktiotankoja ja alatukivarsia, sillä erolla että osissa vaan ei ole bmw leimaa?
Comment
-
-
Originally posted by Nisti View PostTuotanuin, hakua en näköjään osaa kovin hyvin käyttääMuistanko väärin, että motonetista sais tuohon e39 "orkkis" reaktiotankoja ja alatukivarsia, sillä erolla että osissa vaan ei ole bmw leimaa?
-Janne--Janne-
F10 535iX sedan -11
ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
ex. E39 528i touring -99
ex. E36 325ia coupe -93
Comment
-
-
Ajattelin tehdä vähän remonttia tuonne alustan puolella josko nuo tutinat saisi katomaan ja ajatuksena on nyt vaihtaa ainakin etuiskarit (toinen vuotaa) sekä ne apurungon kumit 4kpl.
Päällepäin kaikki näyttää olevan kunnossa mutta mitä muuta suosittelisitte vaihtaa samalla kun auton joutuu kuitenkin käyttämään pyörien suuntauksessa operaation jälkeen.
Auto siis tutisee sillointällöin 110km/h nopeuksissa, joskus myös muissakin nopeuksissa ja joskus taas ei lainkaan.
Edit: Niin ja myös etujarrulevyt menee vaihtoon samalla.525TDS A -98 Touring
Comment
-
-
Originally posted by micci View PostAjattelin tehdä vähän remonttia tuonne alustan puolella josko nuo tutinat saisi katomaan ja ajatuksena on nyt vaihtaa ainakin etuiskarit (toinen vuotaa) sekä ne apurungon kumit 4kpl.
Päällepäin kaikki näyttää olevan kunnossa mutta mitä muuta suosittelisitte vaihtaa samalla kun auton joutuu kuitenkin käyttämään pyörien suuntauksessa operaation jälkeen.
Auto siis tutisee sillointällöin 110km/h nopeuksissa, joskus myös muissakin nopeuksissa ja joskus taas ei lainkaan.
Edit: Niin ja myös etujarrulevyt menee vaihtoon samalla.
Comment
-
-
Myykö noita powerflexiä muut kuin US parts? Entä saavutetaanko niillä puslilla oleellisesti jotain eroa verrattuna kumisiin?
Ajattelin hommata KL-varaosista nuo reaktiotangon puslat ja takakelkan kumit. Motonetistä sitten iskarit ja kaikennäköistä muuta roinaa joka ei liity alustaan. Voiko noihin KL-varaosien ja Motonetin osiin luottaa?525TDS A -98 Touring
Comment
-
-
Originally posted by micci View PostMyykö noita powerflexiä muut kuin US parts? Entä saavutetaanko niillä puslilla oleellisesti jotain eroa verrattuna kumisiin?
Ajattelin hommata KL-varaosista nuo reaktiotangon puslat ja takakelkan kumit. Motonetistä sitten iskarit ja kaikennäköistä muuta roinaa joka ei liity alustaan. Voiko noihin KL-varaosien ja Motonetin osiin luottaa?
-Janne--Janne-
F10 535iX sedan -11
ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
ex. E39 528i touring -99
ex. E36 325ia coupe -93
Comment
-
-
Siitä syystä nuo puslat meinasinkin tilata KL-osista mutta muistan jostain lukeneeni että Motonetin iskarit olis ihan laatutavaraa (Boge/Sachs)?
Muut osat mitä olen sieltä tilaamassa on automaattilaatikon suodatin ja tiiviste joilla ei luulisi suurta merkitystä olevan onko orggis vai ei.525TDS A -98 Touring
Comment
-
Comment