Originally posted by Rubu
View Post
e39 tutina syö miestä
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TJJ View PostTilanne pitäisi kyllä olla toisinpäin eli joku on pielessä (tai sitten touring on aika erilainen kuin sedan). Tietysti jos niissä japseissa oli korkeaprofiiliset renkaat ja bemarissa ei ole, niin sillä on suuri vaikutus asiaan.
Saattaa myös olla että kun auto on muuten hiljainen ja mukava niin ei jää enää muuta kytättävää...
Pikku vapinat ei aikaisemmissa rotteloissa mieltä paljoa vaivannut...
Mutta kyllä se nyt on niin hyvä kun mulle tarvii olla.
Comment
-
-
Renkaan korkeus ei sinällään ole tässä se avainkysymys, koska bemun orggis rengas 205/65-15" on yksi nykyautojen korkeimpia profiileja ja silti tälläkin rengasvarustuksella näitä tutinoita on. Toisaalta mm.itsellä on alla 275/30-19" Breyton/Kumho yhdistelmä eikä tutinoista ole tietoakaan?
Joo, jos vaan kumi on pyöreä ja tasapainossa niin ei se profiili autosta välttämättä tutinattomampaa tee. Itsellä 275/35-18 taiwanilaiset takana eikä tutise. Mielenkiinnolla odotan talven tuloa kun isken alle Nokian 4 225/50-17 nastat niin nähdään kuinka pyöreät ja vapinattomat on ns. laaturenkaat.
Comment
-
-
Ja lisäyksenä yllä olevaan kysyn että onko Oulussa kokemusta sellaisesta pajasta joka sais nuo apurungon puslat ja etupäähän tukivarsia vaihdettua niin ettei tarttis alkaa mun autolla opetteleen miten se tehdään?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Mikseri View Post...eli onko joku onnistunut vaihtamaan nuo helat omatoimisesti ja jos, niin millä metodilla? Kyseessä siis farkku ja ne 4 kpl isoja kumikäkkylöitä.
-m-
Periaate on ihan sama kuin E34 puslanvaihto josta löytyy paljonkin juttua.
Ulosvetäjään vain tarvitaan erilaiset leuat, muut osat käy tästä ulosvetäjästä mikä näkyy Lekan kertomuksessa: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=74182
Ja puslat on pirusti tiukemmassa kuin E34:ssa!
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostJa lisäyksenä yllä olevaan kysyn että onko Oulussa kokemusta sellaisesta pajasta joka sais nuo apurungon puslat ja etupäähän tukivarsia vaihdettua niin ettei tarttis alkaa mun autolla opetteleen miten se tehdään?
Comment
-
-
Originally posted by exodus View PostMinä vaihdatin etupään kilkkeitä Tonterilla, ei ongelmia.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
Comment
-
-
jeps..
Originally posted by soldia View PostTasapainoitus kerran tehty ja alustassa ei väljää ole. Joskus alut vaatii n.1mm sovittimet ja niiden puute tekee juuri tuota. Kokemusta on...
samoin.. mulla loppu alkuunsa noi tutinat ja tärinät bemusta, ku heitettiin sovittimet vanteisiin ...-Turku Connection-
Comment
-
-
Originally posted by Stone View PostJostain olen kuullut, että ilmajousilla ei tutise niin herkästi kuin kierrejousilla. Mene ja tiedä onko tuohon uskomista...Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Reaktiotangot?
Olenhan nyt ymmärtänyt nämä reaktiotangot + puslat oikein eli tämä satsi KL-Varaosissa
on sisällöllisesti sama kuin ATP:n 660301 "Satz 5er BMW E39 Querlenker mit Traggelenk und Lagerbuchse, vorne, oben NEU"?
Eli hinnoissa on siis eroa 269€ vs. 95€+postikulut?Last edited by Petri.Kekkonen; 13-11-2006, 12:10.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
Comment
-
-
Jep! Mulle tuli viime perjantaina saksasta reaktiotangot puslineen (94,50/pari) ja koiranluut (19,90/pari. Tähän rahdit 26€ niin on helppo laskea säästö.
Ja tilasin maanantaina, perjantaina postitäti soitti ovikelloo paketti kainalossa 7.00.SCRAP MC
1928 Chevrolet Light Truck
1951 Harley Panhead
1979 Harley Shovelhead x 2
1979 Harley Ironhead
2008 BMW 530D
2005 X5 4.4i Sport
Comment
-
-
Originally posted by -99 530DAT View PostMulle tuli viime perjantaina saksasta reaktiotangot puslineen (94,50/pari) ja koiranluut (19,90/pari).
Ei huvittais uhrata mukavuutta liian kovilla puslilla, mutta ei toisaalta myöskään maksaa 2,5x hintaa.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
Comment
-
Comment