Originally posted by MakeJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Säälittävän kuuluisa 530d -99 Steptronic
Collapse
X
-
EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
-
-
Täällä potilas on -03 530da, sievällä ajolla laatikko toimii ja vaihtaa nätisti mut sitte ku vedättää reilummin ja pitäis löytyä isompaa tupaan niin alkaa helvetinmoinen nykiminen ja arpominen, lopuksi kumminki vaihtaa isommalle. Mitähän syöny ja mistä kannattais aloittaa? Autoa ei ole lastutettu ja kilsoja on n.240tkmBmw 330e M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Ants1 View PostMitähän syöny ja mistä kannattais aloittaa?Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by schwarze View PostVikakoodien luvusta aloittelisin. Vastaavalla tavalla käyttäytyi tuo kaverin pulkka, kun siirtopumppu ei enää tuottanut tarpeeksi. Mutta siis vikakoodit lukuun ja sitten kenties seuraamaan livedataa...Bmw 330e M-Sport
Comment
-
-
Onko kellään kokemuksia että meneekö laatikko jonkilaiseen vikatilaan, kun koitat startata kun vaihdekeppi on R:llä tai D:llä?
Koitin eilen huvikseen ja eihän se käyntiin lähtenyt, niinkuin ei pitäiskää.
Lähin sen jälkeen normaalisti ajamaaan, MUTTA. Vaihde oli KOKO ajan jollain kolmosellla tai nelosella! Siihen malliin luisti ja liikkeelle lähtö oli sitäkin hirveämpää. Koitin jopa sporttia,ja pakko vaihteita niin ei, koko ajan pysyy iso vaihde. Ei vaitanut millään pienempää. Tulin sit kotiin ja nappasin akun kengän pois joksikin aikaa niiin johan taas pelas.
Mistä tämä tämmöinen?EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
renkaat pyörii N:llä
mahtaakohan kukaan tietää, mistä voisi johtua renkaiden pyöriminen vaihteen ollessa vapaalla? tämä huomattiin edellisen kerran autoa korjatessa, kun perä oli ilmassa, auto käynnissä ja vaihde tosiaan N:llä. auto on 530da vm.-99, ajettu on 301tkm ja laatikko kyllä toimii mielestäni moitteettomasti. kaiken lisäksi seuraavalla kerralla vastaavanlaisessa tilanteessa (peräpää ilmassa) ei vastaavaa taas tapahtunut. mahtaakohan enteillä laatikon hajoamista...?
Comment
-
-
Originally posted by aapo609 View Postmahtaakohan kukaan tietää, mistä voisi johtua renkaiden pyöriminen vaihteen ollessa vapaalla? tämä huomattiin edellisen kerran autoa korjatessa, kun perä oli ilmassa, auto käynnissä ja vaihde tosiaan N:llä. auto on 530da vm.-99, ajettu on 301tkm ja laatikko kyllä toimii mielestäni moitteettomasti. kaiken lisäksi seuraavalla kerralla vastaavanlaisessa tilanteessa (peräpää ilmassa) ei vastaavaa taas tapahtunut. mahtaakohan enteillä laatikon hajoamista...?
Eikös tuon juuri noin kuulu mennäkin?Päivittäisessä ajossa: E93 335i DCT -09
Kesäkäytössä: E39 M5 -02
Aiemmin:
@TZ
Nismo-Mule; Nissan March (Micra) 1.0l K11C "Highrise"
Toyota IST 1.5l 1NZ-FE "Tuned by H&R"
@FIN
E39 530dA M-Sport -02
Fiat Croma 2.0ie 8v -92
Comment
-
-
Originally posted by Samppae39 View PostSä et tajunnu...
Mun käsittääkseni normaalia, että renkaat pyörii vapaalla. Ei kuitenkaan kovin suurella voimalla pyöri.
Pitäis jättää väliin nämä iltapäivitykset BTCF:lle..Päivittäisessä ajossa: E93 335i DCT -09
Kesäkäytössä: E39 M5 -02
Aiemmin:
@TZ
Nismo-Mule; Nissan March (Micra) 1.0l K11C "Highrise"
Toyota IST 1.5l 1NZ-FE "Tuned by H&R"
@FIN
E39 530dA M-Sport -02
Fiat Croma 2.0ie 8v -92
Comment
-
-
Originally posted by aapo609 View Postmahtaakohan kukaan tietää, mistä voisi johtua renkaiden pyöriminen vaihteen ollessa vapaalla? tämä huomattiin edellisen kerran autoa korjatessa, kun perä oli ilmassa, auto käynnissä ja vaihde tosiaan N:llä. auto on 530da vm.-99, ajettu on 301tkm ja laatikko kyllä toimii mielestäni moitteettomasti. kaiken lisäksi seuraavalla kerralla vastaavanlaisessa tilanteessa (peräpää ilmassa) ei vastaavaa taas tapahtunut. mahtaakohan enteillä laatikon hajoamista...?
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View Postihan ok. jälkimmäisellä kerralla on ollut vastusta (käsijarru?) sen verran ettei ole pyörineet.
hyvä kuulla, ettei tuo ole mikään vika vaan ennemmin ominaisuus.. ja tosiaan pyöriminen oli aika verkkaista, ja yleensäkin auton ollessa maassa ja vaihde N:llä ei tunnu mitään etenemistä yms.
ei muuta kuin kohti seuraavia haasteita! (joita ton ikäisessä ja ajetussa menopelissä varmaankin riittää)
Comment
-
-
Ei ole 530d, mutta kuitenkin.
Kyseessä on 525iAT, 2001 ja 228 tkm. Laatikon öljynvaihdosta ei tietoa, täysi huoltokirja löytyy. Rengastus on originaali.
"Getriebnotprogramm" iski päälle ja samalla luistoneston valo palaa. Ykköseltä kakkoselle vaihtaessa tulee kunnon kolaus ja potku. Sama juttu, kun laittaa kepin N:ltä D:lle tai pakille. Kolaus ja potku.
Vien tietenkin auton paikalliseen merkkiliikkeeseen, jossa luetaan vikakoodit vai vaihdetaan laatikon öljyt. EDIT: ei tietenkään vaihdeta joka tapauksessa, jos raati on sitä mieltä.
Kaipailen nyt vinkkejä, mistä merkkiliikkeen kanssa kannattaa keskustella, jos ongelma ei vähällä korjaudu. Topicit on kyllä luettu, joten jotain uutta apua, kiitos.Last edited by pmtk; 15-08-2012, 19:53.E83 X3 3.0dA ja E60 530iA
Comment
-
-
Originally posted by pmtk View PostEi ole 530d, mutta kuitenkin.
Kyseessä on 525iAT, 2001 ja 228 tkm. Laatikon öljynvaihdosta ei tietoa, täysi huoltokirja löytyy. Rengastus on originaali.
"Getriebnotprogramm" iski päälle ja samalla luistoneston valo palaa. Ykköseltä kakkoselle vaihtaessa tulee kunnon kolaus ja potku. Sama juttu, kun laittaa kepin N:ltä D:lle tai pakille. Kolaus ja potku.
Vien tietenkin auton paikalliseen merkkiliikkeeseen, jossa luetaan vikakoodit vai vaihdetaan laatikon öljyt. EDIT: ei tietenkään vaihdeta joka tapauksessa, jos raati on sitä mieltä.
Kaipailen nyt vinkkejä, mistä merkkiliikkeen kanssa kannattaa keskustella, jos ongelma ei vähällä korjaudu. Topicit on kyllä luettu, joten jotain uutta apua, kiitos.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
E36 318is class II, e30 turpo
Comment
-
Comment